baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England im Ticker: Findet England gegen Panama zum Toreschiessen zurück?
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » scrollende sitewächsel

Autor Beitrag 1 - 15
quixSo 14.9.08, 22:48
wie vilicht einigi gmerkt hän, sin d'sitewächsel bi einige gallerie rächt schnäll, bzw. im vorus glade.

ha jetzt mol (probewis) bi de user-fz-föteli (fotos von festzeit.ch uf dr memberpage) das so gmacht dass das animiert wird bim sitewächsel. wills probewis isch laufts au erscht ab dr zweite site

meinige zum scrollende sitewächsel?
1 mal bearbeitet, zuletzt So 14.9.08, 22:50
DysisTSo 14.9.08, 22:49
ich bin immer überrascht dasses so schnell goht, kumm drucki uf de pfil isch di neui site au scho do

Ich finds cool
ARK0NSo 14.9.08, 22:50
hö? und das funktioniert mit chrome? merke nix
quixSo 14.9.08, 22:51
Zitat: ArkoN
hö? und das funktioniert mit chrome? merke nix
ufm iphone (=webkit=chrome) ischs gange (mit 3 fps statt 25 )

do e bsp: http://www.festzeit.ch/memgal.php?user=1&dowhat=fzpix
3 mal bearbeitet, zuletzt So 14.9.08, 22:54
SerialSo 14.9.08, 22:51
echt geil gmacht, fascht scho iPhone/iPod Style, Coverflow^^

nei wirklich guet und glunge!

mach das au bi de andere bilder, also überall
ich find es goht so schneller und isch übersichtlicher

Browser: FF 3.0.1
1 mal bearbeitet, zuletzt So 14.9.08, 22:51
ARK0NSo 14.9.08, 22:55
ich weiss zwar ned wasi falsch verstohni an "fotos von festzeit.ch" uf de Profil oder? Die Bilder? Bi mir passiert würkli garnix speziells....
quixSo 14.9.08, 22:56
wenn zur nögschte site gohsch (s'zweite mol), ab denn wirds scrollt....
rookieSo 14.9.08, 22:57
Zitat: ArkoN
ich weiss zwar ned wasi falsch verstohni an "fotos von festzeit.ch" uf de Profil oder? Die Bilder? Bi mir passiert würkli garnix speziells....
http://www.festzeit.ch/memgal.php?user=1&dowhat=fzpix

gang mol do uf die 2 site und denn wider uf die erschti zrug... vilicht merksch de unterschid.
ARK0NSo 14.9.08, 22:58
ahhhhh oke merci, so zweiti Site, bin bisher nur uf Profil gsi, wo garned soviel Bilder dört ihne gha händ^^
rookieSo 14.9.08, 22:58
jää dört chönts no schwirig wärde
ARK0NSo 14.9.08, 22:59
also funktioniert au mit chrome^^
davepermenSo 14.9.08, 23:26
sehr ruckelig uf firefox be mir (quadcore, 4gb ram, 1920x1200, firefox 3, han zoom drin)

am beste wär unterstützig für cooliris. nüt übertrifft das zum picture-browse..
ARK0NSo 14.9.08, 23:33
hmm welle firefox denn? Bi mir ruckelts ned, ähnlichi Konfiguration
RheinPiratSo 14.9.08, 23:35
Sehr unagnähm, es lauft nid flüssig... isch sehr ahsträngend fürd auge

Browser: Opera 9.27
UrichSo 14.9.08, 23:48
Zitat: davepermen

am beste wär unterstützig für cooliris. nüt übertrifft das zum picture-browse..
¨http://developer.cooliris.com/


genau bi au defür PicLens Rules

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©