baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England im Ticker: Findet England gegen Panama zum Toreschiessen zurück?
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » scrollende sitewächsel

Autor Beitrag 16 - 30
marcovoltSo 14.9.08, 23:54
i finds guet, aber es set, fals es überall ane chunt Deaktivierbar sie...
S git sicher setegi wo nit die beste PCs hend und dörte wird de das nit so toll laufe... Wenn ich ame bi lüt was am PC mues go mache de frog i mi zum teil wie mer so überhaupt chan arbeite

und was sicher au wäri: Unterwägs würdis meh akku bruche well d Graka meh beasprucht wird...
quixMo 15.9.08, 02:20
lauft jetzt au ab dr erschte site
EgonMo 15.9.08, 08:36
find s voll toll... bi mir laufts au super... hani ämel dr idruck... hehe...

chönnt mr allerdings vorstelle, dass es mit dr zyt närft... aber d bilder lade super schnell... au wenn me mehrmols schnell d site wächslet..
NilsBaselMo 15.9.08, 09:31
Zitat: marcovolt
i finds guet, aber es set, fals es überall ane chunt Deaktivierbar sie...
S git sicher setegi wo nit die beste PCs hend und dörte wird de das nit so toll laufe... Wenn ich ame bi lüt was am PC mues go mache de frog i mi zum teil wie mer so überhaupt chan arbeite

und was sicher au wäri: Unterwägs würdis meh akku bruche well d Graka meh beasprucht wird...
gäll, git immer Lüt wo ebbis z'motze hän egal wie guet es isch

also ich finds au super!
Könnt mes au so mache, dass es an Ort und Stell grad zur nägschte Site goht, ohni dass dSite wieder ufegoht und denn ersch wächselt?
AwesomenessMo 15.9.08, 09:33
quix du bisch de bescht

eifach geil, hans grad uf diner page miesse usprobiere x)
ArrogantesArschlochMo 15.9.08, 14:37
check dr sinn nid aber isch luschdig
NilsBaselMo 15.9.08, 14:42
Zitat: MrDust
check dr sinn nid aber isch luschdig
ja klar, es rettet keini Läbe, aber macht sich doch guet oder nit?
davepermenMo 15.9.08, 22:29
1) ich bin sehr afällig uf ruckler (rege mi au im chino und bi dvds / hddvds uf bi kameraschwänk z.b... alles unter 60hz wo kei bewegigsunschärfi het isch unagnähm für mich)

2) wände zoomsch (und da isch bimene 24" bildschirm doch sehr agnähm damit nid über 50% vom bildschirm für de festzeithintergrund verschwändet wird) wirds brutal vil langsamer. wäni uf 100% zrug-zoom laufts akzeptabel. aber wit wäg vo flüssig. bi halt chlei fescht mit rendering und 3d-programierig beschäftigt und "weiss zvil" zums chöne z gseh ohni dasses mi stört.

cooliris und d sach isch gritzt gibt nix besseres..

v.a. uf mim tablet. wän d iphone user chöme guck mol wieni dure switche chan.. cooliris mit stift und si gäbe alli rueh
SerialDi 16.9.08, 19:09
guet ich ha so ca. 15-20fps wenni nid wie blöd duredruck
MentorDi 16.9.08, 19:22
i finds cool
IchWerdeEsSchaffenMi 17.9.08, 17:00
Das isch geil chont me das mache bi eigen fotos?
KevKMi 17.9.08, 17:05
Im grosse und ganze guet aber t performence lidet drunter well irgentwie alli föteli im vorus glade wärde
NilsBaselMi 17.9.08, 17:16
Zitat: m0NdiIi
Das isch geil chont me das mache bi eigen fotos?
wär no guet, denn ich ha leider nit gnue FZ-Föteli
ArrogantesArschlochMi 17.9.08, 22:24
das muesch unbedingt au bi de user-föteli mache!
SerialFr 19.9.08, 16:52
aber es sött nur die nächsti page vorlade und nid grad alli

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©