baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Wältwirtschaftskrise?

Autor Beitrag 76 - 90
ixhMi 22.10.08, 19:44
Feed a Child with just one click!
http://www.facebook.com/profile.php?id=1052799665&ref=profile#/group.php?gid=6324544002&re f=mf
EisenbergFr 24.10.08, 17:35
D Aktiemärt hets wider mol hübsch duregschüttlet.. Die schöni UBS-Aktie isch ziitewiis unter 15 Fr. wärt xi..

Was wird d Fortsetzig vo dere Krise ufd schwizer Real-Wirtschaft uswürke? Heitihr scho Folge gspüürt? Bi ois im Betriib hemmer während Johre für minc. 1.5 Johr Arbeit gha. Jetzt sinds nurno Arbeit für 3/4 Johr. Für mich es Azeiche, dass d Nochfrog im Maschinebau für Pharma- und Chemieindustrie gsunke isch..
EisenbergMi 12.11.08, 18:12
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 24.11.08, 21:36
EisenbergMo 24.11.08, 21:36
Unglaublich. Wider und wider wärde hunderti vo Milliarde in Form vo Rettigspaketli verteilt... Citigroup isch hüt jo fascht flöte gange.. Wie lang cha sich das no halte...
CharnyBarnyMi 26.11.08, 10:25
D Abwärtsspirale het bereits agfange, die grosse Wirtschaftsmächt probiered jetzt nume no, si ufzhalte.

In Dütschland wird über e Ussetzig vo dr Mehrwährtsstüür für e paar Monet nochdenkt, zum dr Konsum azkurble.

E Russische Polit- und Wirtschaftsprofi seit vorus, dass d USA an dere Krise zerbreche wird... Minere Meinig noch sehr wohrschinlich,w ell d USA praktisch keini sicherheite uf ihrem Geld hend.

68 Milliarde Volksvermöge werde in dr Schwiz für e Grossbank usgeh, ohni dass öpper mit dr Wimpere zuckt. Und zwar vo de gliche Lüt, wo suscht absolut gege alles sind, wo vom Staat in d Wirtschaft igriffe, oder für irgendwas usgeh wird.

Mir alli werde in de nächschte paar johre/johrzehnt nümme sone easy lebe ha, und politischi Gfohre vo rechts werde sehr schnell wider sichtbar werde.



PS: De Post machi, damit i in 2-3 Johre dodruf verwise chan, und mich als Prophet profiliere chan
NilsBaselMi 26.11.08, 11:18
Aber du weisch dass das nit die erschti Wältwirtschaftkrise isch oder?
sbabyMi 26.11.08, 11:42
Zitat: NilsBasel
Aber du weisch dass das nit die erschti Wältwirtschaftkrise isch oder?
erwart nit zviel vo öbberem wo unter 19 isch, dementsprächend maximal d matur kah ha und meint gross über d folge vo dere weltwirtschaftskriise z rede könne.

s het immer ufwärts und abwärtstrends gäh. so ischs bis jetzt zig mol passiert und wirds au witerhin. wägedem wärde mr aber nit dra zerbräche
WeepingAngelFr 28.11.08, 18:30
USA wird wit keie...sie wärde nie me das si was sie mol ksi sind.

völlig zurächt!
LaMoucheFr 28.11.08, 18:55
Zitat: sbaby
Zitat: NilsBasel
Aber du weisch dass das nit die erschti Wältwirtschaftkrise isch oder?
erwart nit zviel vo öbberem wo unter 19 isch, dementsprächend maximal d matur kah ha und meint gross über d folge vo dere weltwirtschaftskriise z rede könne.

s het immer ufwärts und abwärtstrends gäh. so ischs bis jetzt zig mol passiert und wirds au witerhin. wägedem wärde mr aber nit dra zerbräche
jedi gsellschaft het mol ihre untergang

ich denk au nit dass mr dra zerbreche werde aber wenn me so d 20er aluegt ischs scho bitz unheimlich
WeepingAngelFr 28.11.08, 19:02
Zitat: sbaby
s het immer ufwärts und abwärtstrends gäh. so ischs bis jetzt zig mol passiert und wirds au witerhin. wägedem wärde mr aber nit dra zerbräche
Naja...die jetzigi het dwält verändert, was me zwar erst vill spöter merke wird...
sbabyFr 28.11.08, 19:26
Zitat: IronFist
Zitat: sbaby
s het immer ufwärts und abwärtstrends gäh. so ischs bis jetzt zig mol passiert und wirds au witerhin. wägedem wärde mr aber nit dra zerbräche
Naja...die jetzigi het dwält verändert, was me zwar erst vill spöter merke wird...
so veränderet wie d vogelgrippe?
WeepingAngelFr 28.11.08, 19:36
Zitat: sbaby
so veränderet wie d vogelgrippe?
mach di nit lächerlich.
shiroFr 28.11.08, 19:43
Zitat: IronFist
Zitat: sbaby
so veränderet wie d vogelgrippe?
mach di nit lächerlich.
du machsch DI lächerlich!
holysmokeMo 1.12.08, 15:49
ohhh macht das nit muet xD
"Industrie bricht dramatisch ein"

http://bazonline.ch/wirtschaft/unternehmen-und-konjunktur/Industrie-bricht-dramatisch-ein/ story/25376178
WeepingAngelMo 1.12.08, 16:17
Bald wärde au die letzte ikse, dass die Wirtschaftskrise dWält verändert het und no immer wird.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©