baz.ch Newsticker
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
16:03
Sonstiges
Schweizer Ängste beim Reisen: Davor fürchten sich Schweizerinnen und Schweizer beim Reisen am meisten
16:00
Sonstiges
Digitale Manipulation: Ist das wirklich Ihr Geschmack oder hat das ein Algorithmus entschieden?
15:55
Sonstiges
Stadler Rail in Sardinien: Dank Wasser­stoff­antrieb : Jetzt kommen die noch klima­freundlicheren Züge
15:39
Region
Nach 14-Millionen Sanierung: Decke des neuen Baselbieter Regierungszimmers eingestürzt
15:06
Region
Bahnverkehr: Gleisschaden in Gluthitze Störung zwischen Olten und Sissach
15:03
Ausland
Ehrung eines französischen Widerstandskämpfers: Marc Bloch kommt ins Panthéon und die extreme Rechte soll bitte fernbleiben
15:00
Sonstiges
Argentinien Österreich im Ticker: Zaubert Messi erneut oder schafft Österreich die Überraschung?
14:51
Region
Unfall in Solothurn: Sonntagsfahrt mit Folgen 16-Jähriger prallt in Leitplanke
14:33
Sonstiges
EHC Basel: Henauer bleibt, Fuss kehrt zurück und Lefebvre stösst neu dazu
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Wältwirtschaftskrise?

Autor Beitrag 1 - 15
EisenbergDi 16.9.08, 18:10
: D Börse het hüt sehr villi roti Zahle gschribe.
: Dr Lehmann-Konkurs het no ungahnti Folge.
: Es sind scho jetz, nach NZZ, 150 Mia. Dollar ind Märkt gschickt worde.
: Dr amerikanischi Versicherigs-Riese "AIG" stoht churz vorem Konkurs und bruucht Hilf.

Isch das dr Aafang vo däm, wini scho parmol gläsä ha, 'Big-Bang' aka. Wältwirtschaftskrise? Oder isch das e grössers Stolpersteindli im Wirtschaftsalltag?

Intressiert mi
holysmokeDi 16.9.08, 18:12
ach das isch guet so, no hän d amis e anderi unterhaltig gfunde als go bömberlä.

wenns folge git, no wärdemers scho z gspüüre becho
VillaniDi 16.9.08, 18:12
isch sehr schwer z sage. Im Moment chasch dr gross teil uf die grossi Immo krise zrug führe, da die meischte Firmene natürlich e teil vom erlös über immos laufe löhn.

Stress giz erscht wenns Öl problem macht
ARK0NDi 16.9.08, 18:18
was zurzyt passiert isch en zentralisierig vom Finanzsystem und vode Macht vo gwüssne Bankinstitute, wie die Amerikanischi FED z.B. sie sicheret gwüssi Banke ab, holt sich aber als Sicherhheit Aktie vo dene Banke und baut somit sini Macht aus.

Zudem werdet Finanzinstitut fusioniere und vieli chlini ussterbe oder ebbe, zu öppisem grösserem Fusioniert. Das führt dezue, das immer weniger lüt, immer meh Macht händ.

Und do alli grössere Firmene abhängig sind vode Börse, wird das nit nur Finanzinstitut treffe sondern au vieli Firmene. Somit erläbe mer en globalisierti Machtverteilig die sich uf einigi wenigi Konzern beschränke wird.
hanauDi 16.9.08, 18:19
na und? öl isch billiger gworde
WidarDi 16.9.08, 18:28
jo aber sobald d förtdermänge drastisch zrugg gönd, explodiert dr ölpris. und denn isch die ganzi wält am arsch! denn hetsichs ausgepaukt mit dere lächerliche globalisierig! irgendwenn wird die immergrösserwärdendi finanzblose platze und mit knall uf fall got die ganzi wirtschaft bärgab. s gäld isch nix me wärt, und mer chriegerle wider es bitzli um die überläbenswichtige rohstoff. allerdings blaubi nid dases jetzt scho so wit isch...
VillaniDi 16.9.08, 18:33
Zitat: ArkoN
was zurzyt passiert isch en zentralisierig vom Finanzsystem und vode Macht vo gwüssne Bankinstitute, wie die Amerikanischi FED z.B. sie sicheret gwüssi Banke ab, holt sich aber als Sicherhheit Aktie vo dene Banke und baut somit sini Macht aus.

Zudem werdet Finanzinstitut fusioniere und vieli chlini ussterbe oder ebbe, zu öppisem grösserem Fusioniert. Das führt dezue, das immer weniger lüt, immer meh Macht händ.

Und do alli grössere Firmene abhängig sind vode Börse, wird das nit nur Finanzinstitut treffe sondern au vieli Firmene. Somit erläbe mer en globalisierti Machtverteilig die sich uf einigi wenigi Konzern beschränke wird.
JA FED sin die neue Teroooorischte

DAs mitem Öl wird sicherlich no interessant. Vorallem will mir no kei alternative hän
hanauDi 16.9.08, 18:34
Zitat: Widar
jo aber sobald d förtdermänge drastisch zrugg gönd, explodiert dr ölpris. und denn isch die ganzi wält am arsch! denn hetsichs ausgepaukt mit dere lächerliche globalisierig! irgendwenn wird die immergrösserwärdendi finanzblose platze und mit knall uf fall got die ganzi wirtschaft bärgab. s gäld isch nix me wärt, und mer chriegerle wider es bitzli um die überläbenswichtige rohstoff. allerdings blaubi nid dases jetzt scho so wit isch...
irgendwie isch mir die öl gschicht sowieso nid ganz gheuer.. ich denk das isch eh nur gstellt <_>
ARK0NDi 16.9.08, 18:35
FED isch das scho sit dr Gründig, 1913 .....

Du muesch kei Regierig chönne kontrolliere, wenn du ihres Geld kontrolliere kasch...
VillaniDi 16.9.08, 18:36
Zitat: ArkoN
FED isch das scho sit dr Gründig, 1913 .....

Du muesch kei Regierig chönne kontrolliere, wenn du ihres Geld kontrolliere kasch...
Jop do hesch allerdings recht. Das mit dr FED wird no zum Problem. Wobi das isch es scho sit über 100 johr
SerialDi 16.9.08, 19:04
Zitat: YouDeserveToDie
Zitat: Widar
jo aber sobald d förtdermänge drastisch zrugg gönd, explodiert dr ölpris. und denn isch die ganzi wält am arsch! denn hetsichs ausgepaukt mit dere lächerliche globalisierig! irgendwenn wird die immergrösserwärdendi finanzblose platze und mit knall uf fall got die ganzi wirtschaft bärgab. s gäld isch nix me wärt, und mer chriegerle wider es bitzli um die überläbenswichtige rohstoff. allerdings blaubi nid dases jetzt scho so wit isch...
irgendwie isch mir die öl gschicht sowieso nid ganz gheuer.. ich denk das isch eh nur gstellt <_>
glaubi au... die chönnte de pris sicher uf unter 80 dollar drucke wenns müesst si, oder d fördermengi um 20% verringere und denn saust er uf 150-200 ufe
WidarDi 16.9.08, 21:33
was würd das bringe, sone riiiise öl betrug ufd bei z stelle? das isch extrem schädlich fürd wirtschaft! also dänki nid das dr new order drah inträsse hätti!
kevDi 16.9.08, 21:34
Zitat: Widar
was würd das bringe, sone riiiise öl betrug ufd bei z stelle? das isch extrem schädlich fürd wirtschaft! also dänki nid das dr new order drah inträsse hätti!
es sett au nit im interessi vo de technologische witerentwicklig stoh
VillaniDi 16.9.08, 21:37
Zitat: Widar
was würd das bringe, sone riiiise öl betrug ufd bei z stelle? das isch extrem schädlich fürd wirtschaft! also dänki nid das dr new order drah inträsse hätti!
s problem isch ebe. Die wöhn au nid das es e ersatz fürs Öl git. Und wenn doch, denn vo de öl Firmene.

Aber in absehbarer zit wirds eh kei ersatz geh. Und d Öl firmene müehn niemertem recheschaft abgeh und veröffentliche au keini REale zahle wo rückschlüssig wäre
kevDi 16.9.08, 21:38
Zitat: SirRoma
Zitat: Widar
was würd das bringe, sone riiiise öl betrug ufd bei z stelle? das isch extrem schädlich fürd wirtschaft! also dänki nid das dr new order drah inträsse hätti!
s problem isch ebe. Die wöhn au nid das es e ersatz fürs Öl git. Und wenn doch, denn vo de öl Firmene.

Aber in absehbarer zit wirds eh kei ersatz geh. Und d Öl firmene müehn niemertem recheschaft abgeh und veröffentliche au keini REale zahle wo rückschlüssig wäre
was für ersatz hätte die???

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©