baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Nothälfer. Wo mache?

Autor Beitrag 1 - 15
SlightReturnMo 29.9.08, 15:45
ich ha vor dämnägst d fahrprüefig z mache und weiss nid wo i söll afange mitem nothälfer. es git so vill agebot und so.
het öpper vo euch erfahrige und/odr tipps? wär toll

und bitte keni "ask google"-posts und so!!! dört ha i scho gluegt und drum frogi jo do obmr öpper cha hälfe bi de entscheidig. und au keini diskussione über offroader, fiinstaub und all das züg.

ville dank für alli sinnvolle posts. alli wo sinnlos poste überfahr i denn ime halbe joor


SCHWÖR
mainwayMo 29.9.08, 15:47
hanen bim easydrive gmacht. isch easy gsi, und villicht echli weniger langwilig as susch überall welld "lehrer" chillig druff sin.
dosenbiermachtschlauMo 29.9.08, 15:52
http://www.lerncenter.info/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=67

ich machs grad do, do kasch au grad alles zämme ha, theoriekurs, nothälfer, prüefige, 10 fahrstunde à 75 minute
SlightReturnMo 29.9.08, 15:55
easydrive:
Zeit:
Samstag: 13.00 Uhr-18.00 Uhr
Sonntag: 10.00 Uhr-13.00 Uhr und 14.00 Uhr-16.00 Uhr
Kosten:
CHF 100.- (+ CHF 35.- Ausweis)
CHF 75.- (+ CHF 35.- Ausweis ) bei Vorausbezahlung

das ha i grad gfunde zue dene. tönt nid schlächt. 2 täg...
wenn nid bald no anderi tipps chömme machi das
danke
SlightReturnMo 29.9.08, 15:57
Zitat: DosenBiermachtSchlau
http://www.lerncenter.info/index.php?option=com_content&view=article&i d=56&Itemid=67

ich machs grad do, do kasch au grad alles zämme ha, theoriekurs, nothälfer, prüefige, 10 fahrstunde à 75 minute
fahrstunde cha i über d mobillar-versicherig mache mit rabatt. luegs mr mol a
MythINCMo 29.9.08, 16:28
Zitat: DosenBiermachtSchlau
http://www.lerncenter.info/index.php?option=com_content&view=article&i d=56&Itemid=67

ich machs grad do, do kasch au grad alles zämme ha, theoriekurs, nothälfer, prüefige, 10 fahrstunde à 75 minute
sie netti leuts dörte, süscht chasch au bim tcs de nothelfer mache - bechunsch rabatt druf, wenn du/eltere mitglied bisch/sind
MackTheKnifeMo 29.9.08, 16:31
wenn d RS gamcht hesch zellt glaubs au Selbst- und Kameradenhilfe als Nothälfer ?!?
dosenbiermachtschlauMo 29.9.08, 16:31
also bim lehrcenter kamme au numme dr nothälfer mache, kostet 69 Fr. + 25 Fr für ä uswis und + 30 Fr. wend erst am kurstag zahlsch.

D Kursziitene: SA. 10-13 Uhr und 14-17 Uhr
SO. 10-14 Uhr

mir hän am suntig aber scho am 13.00 könne go
SonnycrocketMi 8.10.08, 17:10
also i ha dr nothälfer frühner au bim lerncenter dreispitz ag gmacht. spielt eigentlich mehr oder weniger kei rolle wonen machsch isch überall glich langwilig!!!

suscht gohsch mol uf www.myfahrschule.ch dört hets verschiedeni fahrschuele wo dr nothälfer abiete.

c.ya
dollYbirdMi 8.10.08, 17:20
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 5.3.09, 21:01
IceDreamMi 8.10.08, 20:18
ich has in dr Migros club schuel gmacht...
breitmulfroeschliMi 8.10.08, 20:22
ich hanen bim samariter verein gmacht
CanYouHearMeMi 8.10.08, 23:13
ich hanen sälber organisiert und rächt abgsahnt
hähäh
zaggiMi 8.10.08, 23:55
ich hanen bi mim papi gmacht und rächt härzlich nüd zahlt
SonnycrocketDo 9.10.08, 10:03
wie gseit spielt kei rolle wo denn machsch, muesch au nid bi däre fahrschuel bliebe wenns dr nid passt het. I würd luege das es noime kasch mache amene w-end odr eifach in kurzer zyt.

uf www.myfahrschule.ch findsch verschiedeni wo's abiete. gohsch am beschte uf ihri homepage denn sehsch vilicht au d prise!
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 10.10.08, 19:14

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©