baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Mitfahrer für Lehrfahrer gesucht

Autor Beitrag 136 - 150
ArkinaDi 7.10.08, 20:58
Nils GENAU

dr linki fuess bruchsch numme zum kupplig drucke.... bim automat bruchsch dr link fuess für gar nüd!
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 7.10.08, 20:59
undprofillöscheDi 7.10.08, 21:00
Zitat: timmy
Zitat: Natalie1983
@miata
hehe aber sie redet nidmol vom Bremse...sie het schinbar e Auto wo e extra Pedal het zum "ruckwärtsfahre"
logisch will do niemerd mit go üebe fahre...
i hoff dir isch bewusst, dass me in dr fahrschuel numme ruckwärtsfahrt, indäm me mit dr kupplig "spiilt" do me jo nit schnäller wie "marschgschwindigkeit" sött sii...also isch das mit links durchus richtig!
Oh und wenn d Berg rugggwärts druffahre willsch machsch das mit d Kupplig
NilsBaselDi 7.10.08, 21:01
Zitat: Natalie1983
Zitat: timmy
Zitat: Natalie1983
@miata
hehe aber sie redet nidmol vom Bremse...sie het schinbar e Auto wo e extra Pedal het zum "ruckwärtsfahre"
logisch will do niemerd mit go üebe fahre...
i hoff dir isch bewusst, dass me in dr fahrschuel numme ruckwärtsfahrt, indäm me mit dr kupplig "spiilt" do me jo nit schnäller wie "marschgschwindigkeit" sött sii...also isch das mit links durchus richtig!
Oh und wenn d Berg rugggwärts druffahre willsch machsch das mit d Kupplig
exakt..... je nach Steigig muesch vorhär sStandgas ufesetze
ArkinaDi 7.10.08, 21:01
Zitat: Natalie1983
Zitat: timmy
Zitat: Natalie1983
@miata
hehe aber sie redet nidmol vom Bremse...sie het schinbar e Auto wo e extra Pedal het zum "ruckwärtsfahre"
logisch will do niemerd mit go üebe fahre...
i hoff dir isch bewusst, dass me in dr fahrschuel numme ruckwärtsfahrt, indäm me mit dr kupplig "spiilt" do me jo nit schnäller wie "marschgschwindigkeit" sött sii...also isch das mit links durchus richtig!
Oh und wenn d Berg rugggwärts druffahre willsch machsch das mit d Kupplig
garage sind au nid immer ebe...
vor allem extrem gsund für kupplig....
MiataLadyDi 7.10.08, 21:02
haha, ok, i glaub mir chöne alli autofahre, aber mir sötte die wos no sött lerne nit no mehr verwirre

und jä bim automat brucht me de fuess gar nit, dorum stampf ich mi fuess au meischtens voll an bode weni wider imene automat hock
undprofillöscheDi 7.10.08, 21:04
Zitat: MiataLady
haha, ok, i glaub mir chöne alli autofahre, aber mir sötte die wos no sött lerne nit no mehr verwirre

und jä bim automat brucht me de fuess gar nit, dorum stampf ich mi fuess au meischtens voll an bode weni wider imene automat hock
$

jo i glaub die sin gar noni am lerne...so wie sie redet isch sie no nie imene Auto gsässä..oder no nie ufem Fahrersitz
Aber jo...s nimmt mi wunder ob sich do no irgentöper getraut mit go üebe fahre...
MiataLadyDi 7.10.08, 21:06
Zitat: Natalie1983

jo i glaub die sin gar noni am lerne...so wie sie redet isch sie no nie imene Auto gsässä..oder no nie ufem Fahrersitz
Aber jo...s nimmt mi wunder ob sich do no irgentöper getraut mit go üebe fahre...
aber schiens traut si sich jo ämel zue durch basel z fahre oder hani das falcsh in erinnerig??
i glaubs zwar langsam au nüm so ganz...
Numb3rsDi 7.10.08, 21:07
Die Person wo sich drzue bereit erklärt sell no e fetti lebensversicherig vorher abschliesse mit allne fz-members (wo über 16 sin ) als begünstigte
undprofillöscheDi 7.10.08, 21:07
Neinei as hesch richtig in erinnerig.. wahrschinli meint sie ich trau mr zue mitem TRAM quer durch Basel fahre
MiataLadyDi 7.10.08, 21:08
Zitat: frambösli
... das i mir zuetrau uf basel-stadt-strasse umedsdüüse. bis uf iparke (fraueproblem halt ) chani alles i basics, für d prüefig woti halt alles vertiefe, halt s biz "rutine" gwinne.
ebe doch richtig erinneret
MiataLadyDi 7.10.08, 21:08
Zitat: Natalie1983
Neinei as hesch richtig in erinnerig.. wahrschinli meint sie ich trau mr zue mitem TRAM quer durch Basel fahre
hehe jo mitem tram chunsch eifach übere aescheplatz....
undprofillöscheDi 7.10.08, 21:10
Zitat: MiataLady
Zitat: frambösli
... das i mir zuetrau uf basel-stadt-strasse umedsdüüse. bis uf iparke (fraueproblem halt ) chani alles i basics, für d prüefig woti halt alles vertiefe, halt s biz "rutine" gwinne.
ebe doch richtig erinneret
hehe und das macht sie alles mitem "Ruckwärtsfahrpedal"
MiataLadyDi 7.10.08, 21:11
Zitat: Natalie1983


hehe und das macht sie alles mitem "Ruckwärtsfahrpedal"
addictiveDi 7.10.08, 21:14
danke froue, i ha scho die eint oder ander fahrstund hinder mir (ufem fahrersitz und nid näbedranne), wie guet dasi cha fahre isch ja wohl scheiss egal, schliesslich bini lehrfahrer. guet, wie guet isch ou wider nid so glich. uf jede fall so guet dasi mir zuetrau ohni fahrschuelauto - sprich mitemne normale auto - dür d stadt ds fahre. brämse chani übrigens ou...

undprofillöscheDi 7.10.08, 21:15
mit wellem Pedal tuesch denn Bremse... *wundernimmt*

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©