baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Töfftour am Sunntig 12.10.08

Autor Beitrag 31 - 45
ElLoco85So 12.10.08, 22:17
i denk wen me kei ahnig het, lost me eifach s mul zue... wen bilder a luegsch, den sehsch das es e stross isch wo eigentli besser isch als die do i de schwiz... es isch e fahrfehler vom erste gsi wo jedem ka passiere! und de zweit isch halt verschrocke wil de töff fast zruck uf stross gspickt isch... den het er halt voll bremst und anstat bremsi si lo und id kurve lige isch er halt grad us gange...
JBTSo 12.10.08, 22:18
Zitat: Mathias2
Hee gohts no, i lach nit wellsi umgfloge sind, sondern well ich scho immer gseit ha dass dr schwarzwalt gföhrlich isch!
naja, dr schwarzwald isch nit gföhrlicher wie anderi strosse au. äntwäder hesch di und di töff im griff, oder denn halt nit
ElLoco85So 12.10.08, 22:23
sehni au so...
s ka di überall lege, sogar i de garage
D0paminSo 12.10.08, 22:25
usserdem solangs nur material schade git..würdi meine halb so wild..
JBTSo 12.10.08, 22:27
das sowieso!
MäduSo 12.10.08, 22:29
Zitat: ElLocoMR
i denk wen me kei ahnig het, lost me eifach s mul zue... wen bilder a luegsch, den sehsch das es e stross isch wo eigentli besser isch als die do i de schwiz... es isch e fahrfehler vom erste gsi wo jedem ka passiere! und de zweit isch halt verschrocke wil de töff fast zruck uf stross gspickt isch... den het er halt voll bremst und anstat bremsi si lo und id kurve lige isch er halt grad us gange...


Finds scho deftig, aber ich bi o scho im Schwarzwald gsie und has no recht gföhrlich gfunde wennme e rechts Tempo drufe het, indr Schwitz hani uf jedefall no nie so müesse ufpasse wie dörte. Nit wegde Strosse, sondern die steile kurvene und indr Schwitz ischs besser Signalisiert, jo guet i gib o zue dassi dene nonig so guet üebig ka ha muess wiedermol go.
ElLoco85So 12.10.08, 22:46
Zitat: Mathias2
has no recht gföhrlich gfunde wennme e rechts Tempo drufe het,
ich sag nüt dezue, lemmers lieber
MäduSo 12.10.08, 22:49
Zitat: ElLocoMR
Zitat: Mathias2
has no recht gföhrlich gfunde wennme e rechts Tempo drufe het,
ich sag nüt dezue, lemmers lieber
ok, so guet wie du bini halt nonig


guet de Thread chame lösche, glie isch dr 12.10.08 fertig
R6YOGISo 12.10.08, 23:13
also ich glaub nit dass si im dütsche anderi kurve baue wie in dr schwiz...
(so jetz ha ich mi sänf au dezue gäh)
schöne
D0paminMo 13.10.08, 19:18
hmm d strosse sind eifach breiter und de belag isch besser..aber jede chan mol pech ha..
ElLoco85Mo 13.10.08, 21:20
also i weis nit uf weles du jezt genau beziesch... aber miner meinig noch und nach paar tusig km im wald findi trifts eher uf e wald druf a
MäduMo 13.10.08, 21:42
wüsset dir was, scheissegal hauptsach töff fahre! aber i chamers o vorstelle dasses mi mol nimmt im Schwarzwald aber meh seit jo nit ohni grund "no risk, no fun" oder
LordHelmchenMo 13.10.08, 23:10
Zitat: ElLocoMR
sehni au so...
s ka di überall lege, sogar i de garage
jä oder imene kreisel
D0paminMo 13.10.08, 23:13
euse club präsi het en chline bricht verfasst..

http://www.toeff-magazin.ch/reisen/tagestouren/schwarzwaldtour-328.html

gseht na recht spannend us..öper derbi?
ElLoco85Mo 13.10.08, 23:38
de grossteil vo de strecki kenni und isch echt geil

aber stimmt albtal isch gföhrlich... die verdammte felse am rand und die tunnel mizt i de kurve wo knap e auto ine passt isch scho verdammt knap und ecklig..


Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©