baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Het öber erfahrige mit downpips für d autos??

Autor Beitrag 1 - 15
basti1985Di 14.10.08, 11:28
ich will mr evtl en neue vorkat ihne mache und es downpipe!

het do öber erfahrige?

wär froh für Infos
schnabulationDi 14.10.08, 12:28
Bisch sicher, dasses was bringt? Sprich: Heschen Chippt, dis Baby?
basti1985Di 14.10.08, 12:42
nei ich han nonig chipt!jo dä hersteller het gseit es git bis zu 30 ps meh!
BlackGTIDi 14.10.08, 13:40
je weniger dr turbo rückstau het, desto mehr leistig bringter, und wird dreifreudiger

am beste nimmsch dr vorkat use, und dr hauptkat mit 200zelle bestücke abgase könne do no stimme (je nach fahrzüg)

2 mal bearbeitet, zuletzt Di 14.10.08, 13:42
xLoStxXDi 21.10.08, 14:58
Zitat: schnabulation
Bisch sicher, dasses was bringt? Sprich: Heschen Chippt, dis Baby?
wer keine ahnung hat bitte fresse halten

€dit: wer chipped hat weniger lange freude an seinem Baby Ecutek rulez!

BtT:

DArf ich mal froge was de für ne Wage fahrsch? Also mit evos birngts dir z.B um die 30-40 PS wenn die Originali 2.5zoll DP mit Vorkat durch en 3 Zoll DP ohni Kat verbausch. Es chunnt immer drufa ob de e vorkat in dr DP hesch oder nit. Brigne duets dir uf jedefall öppis nur muesch dir überlegge was de an dr alag machsch, süscht chasch au an leischtig verlüre! Wenn de Autos mit an die 300 PS hesch würdich empfähle 3 zoll bis zum kat und denn 2.5 zoll ab kat. Mit ere ala ohni staudruck verlürsch leischtig, dass heisst, wenn de es durchgehends rohr vom Lader weg würdsch verbaue, denn würdsch weniger leischtig ha als wenn z.B no e 100 psi oder 200 psi kat drin hesch. Wobie ich persöhnlich d fingere vomene 100 psi würd la. lieber MSDersatz + 200 zeller und DP ersatz! thats fine!
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 21.10.08, 14:59
schnabulationDi 21.10.08, 16:50
Zitat: xLoStxX
wer keine ahnung hat bitte fresse halten
Glichfalls.. Und wenn jetz no muäsch froge: "Wieso?" Denn erst rächt..
basti1985Mi 22.10.08, 00:27
opel astra h opc fahr ich 2 liter turbo 240 ps
xLoStxXMi 22.10.08, 11:19
Zitat: schnabulation
Zitat: xLoStxX
wer keine ahnung hat bitte fresse halten
Glichfalls.. Und wenn jetz no muäsch froge: "Wieso?" Denn erst rächt..
mhm mhm mhm ...witzfigur!
pureoneMi 22.10.08, 12:32
Zitat: schnabulation
Zitat: xLoStxX
wer keine ahnung hat bitte fresse halten
Glichfalls.. Und wenn jetz no muäsch froge: "Wieso?" Denn erst rächt..
Mich nimmts jetzt aber wunder wieso??
B5254T4Mi 22.10.08, 12:51
Du muesch luege dass de Metallkat OBD 2 tauglich isch suscht chunnt grad störlampe. und du muesch die ganzi Uspuffalag ändere suscht bringts der nit vill. und 30 PS sin sehr Optimistisch.
xLoStxXMi 22.10.08, 14:01
Zitat: PaoloPinkel
Zitat: schnabulation
Zitat: xLoStxX
wer keine ahnung hat bitte fresse halten
Glichfalls.. Und wenn jetz no muäsch froge: "Wieso?" Denn erst rächt..
Mich nimmts jetzt aber wunder wieso??
merci! ich denk mal, es isch e ganz eifach usred, drum au de satz "Und wenn jetz no muäsch froge: "Wieso?" Denn erst rächt.." aber naja, ich weis vo was dasi rede
schnabulationMi 22.10.08, 16:40
1. Ich ha mi extra im I-Net über Downpips schlau gmacht, zum chöne mitrede.. Dört stoht, dass diä nur würklich öpis bringe, wenn s'Auto au sunst Leistigsmässig gmacht isch.. Also Chiptuning und so..

2. Wieso? Ganz eifach: Kurze Blick uf em Basti sini Memberpage und jede wo chli druss chunt, weiss, dasser e wisse Astra OPC fahrt..
xLoStxXDo 23.10.08, 08:30
lol hesch im wikipedia gläse was DP's si man bisch du witzig! dänksch du chasch e bricht über tuning läse und när meine du chönntsch mitrede?? junge wenn eifach ke ahnig hesch denn lases eifach lo si ok? theorie und praxis isch nit s gliche und ich han gnueg erfahrig im tune dasi mit 1000 % sicherheit chan säge das e DP wächsel vorallem bi autos mit vorkat i dr DP relativ grosse leistigszuewachs überchunnt!

Üüüübrings, wenn ja anschinend nachegläse hesch, denn muess das e richtig beschisseni tunerfirma si oder eifach e firma wo ganz es normal chiptuning macht. wer ahnig vom tune het, der lat s stürgrät mitm EcuTek neu programmiere und denn bisch erscht rächt n depp wenn die DP nachem Teke gahsch go wächsle! also säg mir nit dü würdsch ahnig vom tune ha! das wird eifach nur peinlich für dich und me chan eifach ebe nit alles immer nacheläse und meine me heg denn ahnig devo ok?


zu punkt 2. Was interessiert mich vo ihm d Memberpage?? Sry basti, nüt gäge dich, aber wieso sött ich uf sini page go luege öb er evtl sis auto do abbildet het?!


guet chasch vili scho recht ha mitme 1.3 liter lol
basti1985Do 23.10.08, 11:11
das downpipe wo ich bschtell isch scho mit em neue vorkat dr bi und en neui uspuffahlag und en 200 zelle rennkat!und dr pris goht au no! aber dr ander het mr gseit es git öbä 12 ps meh und en sound wie in dr dtm!!!
basti1985Do 23.10.08, 11:12
Vorschau


das isch sie!!!!
eifach ohni neue vorkat druf!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©