baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Sido an Big Bang Basel!!!

Autor Beitrag 1 - 15
Koni82Fr 31.10.08, 13:22
Sido wurde bestätigt für die Big Bang am 31.12.2008!
DysisTFr 31.10.08, 13:23
toll
pureoneFr 31.10.08, 13:48
Zeigt eimol mehr dass Big Bang scheisse isch.
röschtiFr 31.10.08, 13:51
sido isch super bi popstars
sini lieder sin no lustig zum teil

aber würd nie ane konzärt go vo dem...

und: i bi no nie an dere big bang gsi und bi stolz druf
SündstoffFr 31.10.08, 13:52
passt zum zielpublikum
VillaniFr 31.10.08, 13:56
die doofi nuss söll doch uf züri... dört isch niveau immerhin scho gnueg tief sorry, aber ich find de typ sowas vo peinlich
DysisTFr 31.10.08, 13:59
Zitat: SirRoma
die doofi nuss söll doch uf züri... dört isch niveau immerhin scho gnueg tief sorry, aber ich find de typ sowas vo peinlich
word...
ey..ich bi amigs fast krepiert, wennmer de im zeichne glost hend

//KhiNg BusHidOoO
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 31.10.08, 14:00
holysmokeFr 31.10.08, 14:01
Zitat: Sündstoff
passt zum zielpublikum
jo hallo, wär kli doof wenns nit so wär.
EvergreenTerraceFr 31.10.08, 14:02
I weisss nid, was ihr gege Sido hend... ich find ne guet und vorallem luschdig
Isch s Big Bang eigendlich ab 16 (naja i gang eh nid, selbscht wenns ab 16 wär xD)?
holysmokeFr 31.10.08, 14:10
isch bis jetz immer ab 16 gse.

edit: ufem flyer hets ke info dezue, super sach
http://www.festzeit.ch/tnpage.php?event=10411
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 31.10.08, 14:12
EvergreenTerraceFr 31.10.08, 14:19
hmmm okeee...
i weiss nid, abr mi spreche so Partys überhaupt nid ah, will sie voll vo so 14 oder 15 jöörige (wo halt mit Uswiis vonere Kollegin inechöme) z fescht gschminkte Schl****** wimmlet... das bruchi irgendwie nid
PetitJackBauerFr 31.10.08, 14:20
Zitat: holysmoke
isch bis jetz immer ab 16 gse.

edit: ufem flyer hets ke info dezue, super sach
http://www.festzeit.ch/tnpage.php?event=10411
Isch wahrschinlig au nume dr vorabflyer, bzw. dr glich wie letscht johr eifach s neue joor no druff
holysmokeFr 31.10.08, 14:32
@Forgotten: diä 16 jährige sin do nitmoll so s problem, sondern eher dases eifach vieeeeeeeel z gross isch (für mi gschmack) und woni vor 2 johr glaub gse bi isch eifach alles mögliche unagnähm gse. garderobe voll, presse het müese schlange stoh, zwenig getränk usw... aber es sell jo besser si dismoll
ShakezFr 31.10.08, 14:56
Ou ja bitte! S 15-jährige Zielpublikum wird sich freue!
EvergreenTerraceFr 31.10.08, 14:59
Zitat: holysmoke
@Forgotten: diä 16 jährige sin do nitmoll so s problem, sondern eher dases eifach vieeeeeeeel z gross isch (für mi gschmack) und woni vor 2 johr glaub gse bi isch eifach alles mögliche unagnähm gse. garderobe voll, presse het müese schlange stoh, zwenig getränk usw... aber es sell jo besser si dismoll
Hmmm okeee.
Hmm jo mini Schwöschter isch scho gsi und eht au gseit, dasses riesig isch.

@Shakez:
Wennn d Organisatore drmit s Zielpublikum erreiche, hend sie alles richtig gmacht.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©