baz.ch Newsticker
15:14
Region
8,8 Millionen teuer: Abkühlung in Sicht: Kanton unterstützt «Gleispool» in Münchenstein
15:04
Sonstiges
Dekarbonisierung Rheinfelden: Feldschlösschen heizt neu mit Holzschnitzeln aus der Region
15:03
Sonstiges
So laut wie ein Düsenflugzeug: Australier stellt mit 122,4-Dezibel-Schrei Weltrekord auf
15:00
Sonstiges
Portugal Usbekistan im Ticker: Spielt Ronaldo auch gegen Usbekistan von Beginn weg?
14:56
Region
300000 Franken für Fassade: Über 6000 Pflanzen: Jetzt ist die Pax-Versicherung begrünt
14:55
Sonstiges
Besuch von Hollywoodstar: Dune-Star Zendaya shoppt in Zürich
14:26
Schweiz
Stromversorgung unter Druck: Wegen der Hitze muss das AKW Beznau seinen Betrieb massiv herunterfahren
14:20
Region
Polizei sucht Zeugen: Unbekannte wechselt plötzlich Fahrstreifen, kollidiert mit Lenkerin und flüchtet
14:16
Ausland
Royal-Umfrage: Britische Monarchie verliert Rückhalt in der Bevölkerung
14:05
Schweiz
Streit um Bauland: Rettet den Schweizer Boden unsere kostbarste Ressource!
14:03
Wirtschaft
Europas Airlines im Umbruch: Easyjet-Übernahme könnte Europas Luftfahrt grundlegend neu ordnen
13:20
Wirtschaft
Fragen und Antworten zum Börsenabsturz: Elon Musk ist 300 Milliarden Dollar ärmer und trotzdem der Reichste der Welt
13:18
Schweiz
Ihre Kommentare zur Hitze in Schulen: «Ohne Klimaanlagen geht es nicht mehr» «Nötig ist es für die paar Tage oder Wochen nicht»
13:10
Sonstiges
Vorfall in Berlin: Mann soll mehrere Tauben in Treppenhaus erschossen haben
12:59
Sonstiges
Fussballfeste statt Geisterspiele: Biernotstand und Schulbusse voller Fans: Warum die WM-Stadien trotz horrender Preise voll sind
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » lahme server??

Autor Beitrag 1 - 15
marciSa 5.8.06, 13:10
mi nims wunder, ob das nur bi mir so isch odr bi allne, dass es e halbi ewigkeit goht bis es d bilder endli gladet het?? greez
TripleTroubleSa 5.8.06, 13:13
1 mal bearbeitet, zuletzt So 9.3.08, 12:47
ghostonfireSa 5.8.06, 13:15
ha au problem zum teil brechts ab und es heisst den Seite kann nicht angezeigt werden
SamtpfoteSa 5.8.06, 13:15
scheiss lange siteuffbau, jo scho... hehe
ghostonfireSa 5.8.06, 13:17
und teilwis heist es chöini kei verbindig härgstellt wärde als obe de ganz server blockiert wär
marciSa 5.8.06, 13:25
an was das ächtsch liggt... wil es si jo nur ca 1550 members online... hmm
TseddiSa 5.8.06, 13:27
jooo das isch soo närfig
colbSa 5.8.06, 14:01
bi mir zeigts bilder eifach nit a
GoingTheDistanceSa 5.8.06, 14:26
stockt au bi mir...
neokataSa 5.8.06, 14:28
also bi mir laufts guet...

es isch so dass ab 1300 online users d bilder vomene zweite, dütsche server glade wärde, und unter umständ chas ammet chli länger go... jojo närvt mi au ammet
fugeeLASa 5.8.06, 14:40
bi mir gohts au ehwigkeite!!
marciSa 5.8.06, 14:52
au knapp 2 stunde spöter immerno s gliche prob... jänu...
quixSa 5.8.06, 15:30
söt jetzt fertig si... ha bim neue 3. server (vo wo d'vorschau-föteli glade wärde) no e witeri feschtplatte welle ibinde (damits no meh speed het), und drum die ganze föteli müesse übere kopiere (vo dr einte hd zur andere)... und das isch ewigs gange... i hät dä söte deaktiviere so das pix nüm vo däm glade wärde... sorry...

pix wärde jetzt immer wo anderne server glade, drum söts au immer schnäll si (usser i bi öbis am mache )
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 5.8.06, 15:30
neokataSa 5.8.06, 15:33
ah sehr guet
dasz1TatSa 5.8.06, 16:55
do schlot em neoplayer si herz höcher ; )

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©