baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Die beste Automarke

Autor Beitrag 31 - 43
ToobySa 8.11.08, 23:56
1. Volvo.....solide Schweedepanzer! Qualität usm Norde mit Sitzheizig ....e draaum
HeureuxSo 9.11.08, 00:33
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 13.9.10, 18:08
OutrageSo 9.11.08, 09:20
zwar alt aber immerno top,
VW Passat Kombi G60 syncro
hesch vill platz, gnueg dampf (160 PS) dönt geil au im standgas, wen dä ahständig fahrsch sufft er au nid grad alli wält, füre kombi heter ä guetä länkradius findi, und i ha scho ein zämmeglegt und muess sage stabil ischer au
StümperSo 9.11.08, 15:29
1.Ruf
2.Volvo
ghostonfireSo 9.11.08, 18:42
ech fahr jetz sit 1.5 johr mitsubishi und ha no kei reparaturuslage (usserd en marderschaade) und de service be ächt z friide
nonameSo 9.11.08, 20:12
jaja hört hört i fahr sitme johr opel (mhm dr rostruef) ha no nie ernsthafti problem kha wo mi vil kostet hette..
und den ha i no en vw isch natürli wahnsinnig was die früehner für qualität baut hend schlecht z vergliche mit me andre auto in dere altersklass
BikerdumboMi 12.11.08, 18:01
es auto.. egal was für eins.. ob Volvo oder VW oder vo mir us au Peugeot.. s isch immernumme so guet wies d bsitzer behanled und pflägt.. und das mit m parkiere het elei mit m fahrer sehr viel z due^^ .. bi mol usere lucke use gfahre mit mim 500SE mercedes benz.. und denn isch so e komische RABBI <- nid TRABBI sondern wirklich e RABBI.. mit mä nä komische Citroen glaub Saxo.. so e ganze kleine .. und dä het n nid ihne brocht.. also .. in die luckä hät me 3 wenn nid sogar 4 smarts könne dri quätsche..
GetOnMyLevelFr 14.11.08, 18:03
Rolls-Royce Wiesman Bentley Benz
MäduFr 14.11.08, 21:50
Zitat: Bikerdumbo
es auto.. egal was für eins.. ob Volvo oder VW oder vo mir us au Peugeot.. s isch immernumme so guet wies d bsitzer behanled und pflägt.. und das mit m parkiere het elei mit m fahrer sehr viel z due^^ .. bi mol usere lucke use gfahre mit mim 500SE mercedes benz.. und denn isch so e komische RABBI <- nid TRABBI sondern wirklich e RABBI.. mit mä nä komische Citroen glaub Saxo.. so e ganze kleine .. und dä het n nid ihne brocht.. also .. in die luckä hät me 3 wenn nid sogar 4 smarts könne dri quätsche..
FALSCH, ich ha immer sorg geh und alli Service gmacht a mim Peugeot, trotzdem hani e Motorschade ka, wenn dMeche pfusche oder sMaterial scheisse isch chasch no so guet pflege! Jetzt hani e Seat Ibiza, nümm so franzose kacke!
EisenbergFr 14.11.08, 23:24
Ganz klar Plasmala
BikerdumboFr 14.11.08, 23:44
sälber meche oder kollege ha wome vertraue kah
SchnuffinchenFr 28.11.08, 15:34
Das wohl beste und geilste Auto der Welt ist der Zonda von Pagani.

http://www.autocity.com/img/actualidad/galerias/Pagani_Zonda_F_32_1.jpg
TomekDi 2.12.08, 19:46
Zitat: Der11teSchatten
Guet, ä Räschtrisiko hesch immer, au bi Neuwäge..

Aber zu dene Zyte isches au ä Gäldfroog gsi, hätt mir nie ä Neuwage welle/chönne leischte mit 18, bi vielne mög das hüt jo go, wie au immer...
logo, jede 2 least si chare

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©