baz.ch Newsticker
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Kann der Irak den zweifachen Weltmeister herausfordern?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Was steckt wirklich hinter der Katholischen Kirche?

Autor Beitrag 1 - 15
ARK0NSa 15.11.08, 19:17
Ein sehr interessanter inside Report der Katholischen Kirche!!!

Absolut sehenswert, die ganze Wahrheit und nichts als die Wahrheit!!


http://de.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
DysisTSa 15.11.08, 19:18
s gid nume ei religion!
scientology !

//abr zimli vill ande katholische "regle" isch zimli unzitlich.... naja brucht halt no e bizli bisses alli begriffe




1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 15.11.08, 19:19
holysmokeSa 15.11.08, 19:23
s isch halt viel e interpretationssach. i will d kirche nit rächtfertige, aber es git halt immer lüüt dene duets guet unterstützig z griege im glaube. besser so als wennsi zu neonazis mutiere.
Kleopatra1983Sa 15.11.08, 20:44
das stimmt do hesch du rächt..... ich bi zwar eigentlich au überhaubt nit Religiös... aber mir hän vomene Monet in dr Familie miesse e Kind zue Grab trage und do fot me halt scho afo nochdänklich wärde wieso und worum e gsunds Kind het miesse stärbe....
ich glaub in vielne schwere und schmärzliche Situatione ka d Kirche sehr hilfrich si.
DysisTSa 15.11.08, 20:48
ich weiss ned öb d KIRCHE in somne fall e grossi rolle spielt, jedefalls ich ha mich inter vode religion abgwandt und glaub lieber an öppis anders nur für mich, wome nid ine religion ka packe....
Kleopatra1983Sa 15.11.08, 20:49
du hesch wohrschynlich no nie miesse um öber trure wo dir wichtig gsi isch stimmts???? und do mein ich nit dis huustier oder di oma den das isch d Natur do weiss me das die vor eim sälber göhn.....
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 15.11.08, 20:51
DysisTSa 15.11.08, 20:50
you got pm
holysmokeSa 15.11.08, 20:53
ui kleo ^^ so behauptige sin liicht gmacht

jo, was de dysis will säge isch: me dörf glaube und Kirche nit gliichsetze.
und ich und du hän jo eher ufe glaube aagspielt, es goht jo aber umd katholischi kirche in däm thread
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 15.11.08, 20:53
Kleopatra1983Sa 15.11.08, 20:56
ok.... stimmt

also dämfall die KATHOLISCHI Kirche und dä ganz Vadikan quatsch isch au nüt für mi
BlackHatSa 15.11.08, 21:05
Klar frogt meh sich in so Situatione, öbs echt e höcheri Macht git. Aber wemme au gseht wievill Mensche täglich wege Religion elendig verrecke, sigs an AIDS will dr Papst seit meh dörf ke Kondom bruche, an Krieg us Glaubensgründ, an Krawall wo die Einte die Andere abehaue will sie e anderi Religion hän...
Do frogt meh sich doch, öb die höcheri Macht tatsächlich Alles rechtfertigt.
Und öb Lüüt, wo für Öl sterbe, nit eigentli e bessere Tod hän. Wenigschtens profitiert denn no irgendöper dervo. An Menscheopfer für irgendwelchi Götze het schliessli no nie öper profitiert, egal öb so direkt wie bi dr Inkas oder so indirekt wie bi de grosse Religion hüt und in dr Vergangeheit.
VillaniSa 15.11.08, 22:06
Zitat: ArkoN
Ein sehr interessanter inside Report der Katholischen Kirche!!!

Absolut sehenswert, die ganze Wahrheit und nichts als die Wahrheit!!


http://de.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
ich hät jetzt 100 franke chöne wette, dass du das thema ufgmacht hesch...

Aber wie het mol e gschiede maa gseit... die besten schlagzeilen sind erfunden

Und mol ehrlich... die doku isch wieder genau soviel wert wie die 11 sept vids...
SlackerbitchSo 16.11.08, 01:32
i find e kirche het automatisch öpis böses.. egal öb katholisch oder sünscht was.. religione sidnm doch was zum lüüt verarsche...
ARK0NSo 16.11.08, 04:03
Zitat: SirRoma
Zitat: ArkoN
Ein sehr interessanter inside Report der Katholischen Kirche!!!

Absolut sehenswert, die ganze Wahrheit und nichts als die Wahrheit!!


http://de.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
ich hät jetzt 100 franke chöne wette, dass du das thema ufgmacht hesch...

Aber wie het mol e gschiede maa gseit... die besten schlagzeilen sind erfunden

Und mol ehrlich... die doku isch wieder genau soviel wert wie die 11 sept vids...
Weisch die "doku" isch Comedy, sie probieret niemertem ernschthaft glaubhaft zmache, das Pfarrer zu Kinderficker usbildet werded und us ihrer schissi nochher dBible druckt werded.


"die 11 sept vids" sind Dokumentation anhand vo untersuechige vo Doktore, Professore, Schüler, Studente, etc. über bestehendi Fakte anhand vo Zügeussagene, Video sowie Bildmaterial und em hütige Stand vode Physik^^


SirRoma, ich weiss din Fruscht das McCain & Palin ned gwunne het isch gross. Aber au du kunsch mol drüber hinweg. Republikaner händs schwer, viellicht gits mol wieder en Terrorahschlag? Eventuell no vor Amtsahtritt vom Obama, denne blibt nämli de Bush. Gsetzt defür sind scho vorhande^^

mondkindSo 16.11.08, 08:44
Ou dr Arkon het widrmol ebbis usgrabe
samSo 16.11.08, 09:55
"you cant just go around fucking boy's in the streets.. ppl get mad... so what we do, we build churches..."


hehehe ich verreck

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©