baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Top Gear in Basel...

Autor Beitrag
IIIIIIIMo 24.11.08, 23:02
Hey...

Ich weiss net wär alles vu euch regelmässig Top Gear luegt, au wenn überhaupt regelmässig.
Hihi ich als änglädner liebs wie schoggi kuechä.

Ha mr grad hütte die neusti Episode ihnezoge und sie hän e Renne vu Basel nach Blackburn oder so in Ängland gmacht u sie hän d' Autos bim Münsterplatz vorgstellt. Hets irgendöber gse?

Es isch velicht scho Wayne aber es intressiert mich eifach ^^

MFG
deleted00001Mo 24.11.08, 23:11
Zitat: Sämyboy
Hey...

Ich weiss net wär alles vu euch regelmässig Top Gear luegt, au wenn überhaupt regelmässig.
Hihi ich als änglädner liebs wie schoggi kuechä.

Ha mr grad hütte die neusti Episode ihnezoge und sie hän e Renne vu Basel nach Blackburn oder so in Ängland gmacht u sie hän d' Autos bim Münsterplatz vorgstellt. Hets irgendöber gse?

Es isch velicht scho Wayne aber es intressiert mich eifach ^^

MFG
oke.. sit 10 minute het niemrts gschribe... bitteri enttüschig
locodiceMo 24.11.08, 23:21
Ich weiss nitemol was Top Gear isch, und um das z google bini eidütig z fuul und z desinterressiert.

und MRJL: dini computeruhr stimmt nit mit dr fz uhr überein
deleted00001Mo 24.11.08, 23:26
Zitat: Kühni
Ich weiss nitemol was Top Gear isch, und um das z google bini eidütig z fuul und z desinterressiert.

und MRJL: dini computeruhr stimmt nit mit dr fz uhr überein
doch sie stimmt aber ich han wele rechtzytig sy und bin zfrie ksi
VillaniDi 25.11.08, 00:59
neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ich lueg top gear so gern. Die sin eifach geil druff... wieso hesch das nid frühner gseit kreisch

wär uf jede fall interessant worde
quixDi 25.11.08, 05:49
han i au gluegt geschter... wär so cool gsi die type mol in ächt z'gseh...
JBTDi 25.11.08, 08:21
http://videos.streetfire.net/video/Top-gear-Basel-To_201551.htm

spickDi 25.11.08, 08:30
die letschte paar top gear episode sind eifach langwilig.

richtig geil hani gfunde wo si an nordpol gfahre sind oder schrottautos in amerika kauft hend.
MiataLadyDi 25.11.08, 09:20
üüühhh so geil! und den no bim coop pronto go tanke sin biz zur falsche zit do gse, 1.89 de liter...

Wenn lauft topgear eigentlich ame?? I gsehs immer nur per Zuefall weni mol dezuechum biz tv z gucke und am zappe bi
IIIIIIIDi 25.11.08, 17:20
Hihi japs hanni au gfudne... Wär ja hammer die mol live z' gse

Ehm wenn du englishi sänder be dir chasch empfange denne chunnt uff

BBC 2 immer ammene Sunntig vum 21:00 - 22:00
63114Di 25.11.08, 19:01
nei soo schad!!! ich gang sogar im münschter ind schuel!!! ich lieb die serie
MiataLadyDi 25.11.08, 19:24
Zitat: Sämyboy
Hihi japs hanni au gfudne... Wär ja hammer die mol live z' gse

Ehm wenn du englishi sänder be dir chasch empfange denne chunnt uff

BBC 2 immer ammene Sunntig vum 21:00 - 22:00
jo eh i has jo au scho gse aber ha voll kei ahnig me wo und wenn dases lauft!
Thx
spickDi 25.11.08, 20:08
V8 food blender:
http://de.youtube.com/watch?v=3_XGcjaxu3Y
paradoxonMi 26.11.08, 17:04
Zitat: spick
geil, ich will au so eine

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©