baz.ch Newsticker
19:57
Ausland
250-Jahr-Feier der USA: «Trump war anfangs nicht gut darin, ein Diktator zu sein. Er hat dazugelernt»
19:56
Ausland
Erdbeben in Venezuela: Die Regierung in Caracas wäre jetzt ohne die USA kaum überlebensfähig
19:52
Sonstiges
Diamond League: Die Schweizerinnen überzeugen in Paris und Kambundji fehlt überraschend
19:27
Sonstiges
Audrey Werro wieder überragend: Ihr Vater sagte: Sei nicht schüchtern, sondern eine Löwin nun wackelt der Uralt-Rekord
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Christmas Beats!

Autor Beitrag 31 - 45
Alfista155Mi 26.11.08, 21:59
ha ich xseit du sölsch das mache ha ich das xseit ich? nei allso

prsttrtvrlngnnchzfrMi 26.11.08, 21:59
geil e hate- fred...
Alfista155Mi 26.11.08, 22:00
Zitat: Mjöd
Zitat: MrAle
Zitat: SkUlLmInD
Zitat: MrAle
Zitat: SkUlLmInD
Zitat: 0wn3d
um was gohts eigentlich überhaupt?
darum dass eus d italos irgendwas gseit händ vo wäge mer selle doch e treat mache wenn mers wei beschimpfe odr so
was hend mir italos xseit ?
es seig ke forum also hei mer eis gmacht
jo und jetzte siter king's ? wen der eine gmacht heit?
Nei, dir hend darum bittet und mir sind euch entgege cho
no froge?
es stoht niene das ihr eine müsset mache es ish gstande s isch kei forum!
DvalinMi 26.11.08, 22:00
Zitat: MrAle
ha ich xseit du sölsch das mache ha ich das xseit ich? nei allso

Tante Edith sagte:
gang mis Edit go läse
ouwnedMi 26.11.08, 22:02
Zitat: vwxyz
geil e hate- fred...
yee ha gwüsst popcorn hole lohnt sich :>
prsttrtvrlngnnchzfrMi 26.11.08, 22:03
Zitat: 0wn3d
Zitat: vwxyz
geil e hate- fred...
yee ha gwüsst popcorn hole lohnt sich :>
hetts no frei plätz?

DvalinMi 26.11.08, 22:05
Zitat: vwxyz
Zitat: 0wn3d
Zitat: vwxyz
geil e hate- fred...
yee ha gwüsst popcorn hole lohnt sich :>
hetts no frei plätz?

vorderschti reihe isch beleit, muesch dich hinde ireihe ;p
ouwnedMi 26.11.08, 22:10
Zitat: Mjöd
Zitat: vwxyz
Zitat: 0wn3d
Zitat: vwxyz
geil e hate- fred...
yee ha gwüsst popcorn hole lohnt sich :>
hetts no frei plätz?

vorderschti reihe isch beleit, muesch dich hinde ireihe ;p
pfischter rueh uf de billige plätz

edit: *popcornkau*
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 26.11.08, 22:14
DvalinMi 26.11.08, 22:37
Ich ha no öpis ind Runde wölle schmeisse was wohl im FredSpam untergane isch:

Zitat: Mjöd

Zitat: MetalNeverDies
heii nei läbet doch eifach alli vorenand ahne nd fönd do nit no unnötig ah stritte
logisch find ich die musik au scheisse aba üäberleget mol wie viel unseri musik scheisse finde...

jajo egal cyril do hesch dis biträgli
genau um das gohts

Händ ihr schomol überlegt wieso das nid goht?
Wills verhalte vo so Manche lüt Arrogant, Assozial und Inakzeptabel isch
wege den lüt gits überhaupt Rassekonflikt, darum Funktionier es Soziales Zämmeläbe nid
/discuss
jasssDo 27.11.08, 00:01
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 27.11.08, 00:02
VentiSupportDo 27.11.08, 11:06
mega lächerlichi diskussion
TodesfeeDo 27.11.08, 19:25
also ich finds zwor anderscht unnötig aber wenns so wiiter goht bini imerhin schön unterhalte nd muess mich nit alngwile...
TheAmericanDreamDo 27.11.08, 19:35
/sign
nicoo1Do 27.11.08, 19:41
schlönd euch bitte
DysisTDo 27.11.08, 19:43
Zitat: vwxyz
geil e hate- fred...
naja isch ned so de buurner...
die "striterei" mit dem holländer isch immerno s geilschte gsi

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©