baz.ch Newsticker
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 1651 - 1665
DerKleineVampirMi 14.1.09, 20:09
wayne
Kleopatra1983Mi 14.1.09, 20:10
Zitat: BewareOfDog
und e peitsche

omg
Tjä wirsch du eh nit seh... unseri FZ Events sin genau us sönige gründ IMMER ab 18
DerKleineVampirMi 14.1.09, 20:11
ich wär au nid gange wenni 18 wär

wie das scho tönt xD

'fz events'
*hust*

naja... xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 14.1.09, 20:11
undprofillöscheMi 14.1.09, 20:11
Hmm nei Brülle und Stab muess i no bsorge....
undprofillöscheMi 14.1.09, 20:11
Zitat: BewareOfDog
ich wär au nid gange wenni 18 wär

wie das schotönt xD

'fz events'
*hust*

naja... xD
Jööööö..würd i au sage in dim Alter ..so und jetz Tschüüüüsss usem Forum..merci
DerKleineVampirMi 14.1.09, 20:12
aha

und jetzt? xD
ARK0NMi 14.1.09, 20:13
Zitat: Natalie1983
Arkon: Jä chunsch nur für mi oder rauchsch nur für mi nid??? Oder beides
Hmmm...jo also wenn denn e brave idruck machsch, denn loh ich di au iine
Nur für di chumi ned, do muessi di leider enttüsche Aber ich rauch nur für di ned

Ich mach immer en brave idruck, vorallem für lüt wo mi nit kenne

Kleopatra1983Mi 14.1.09, 20:14
Zitat: Natalie1983
Hmm nei Brülle und Stab muess i no bsorge....
jo das isch s wichtigeschte am Outfit..... so ka si scho 2 sache mehr abzieh
undprofillöscheMi 14.1.09, 20:15
Zitat: AtotheKon
Zitat: Natalie1983
Arkon: Jä chunsch nur für mi oder rauchsch nur für mi nid??? Oder beides
Hmmm...jo also wenn denn e brave idruck machsch, denn loh ich di au iine
Nur für di chumi ned, do muessi di leider enttüsche Aber ich rauch nur für di ned

Ich mach immer en brave idruck, vorallem für lüt wo mi nit kenne

Hmm also das git grad e Minuspunkt...tsssss... ha jetz dänkt du chunsch nur wäg mir...aber isch nüt gsi
Aber wenn nid rauchsch isch au guet..also los ich di villicht doch iine...mir gsehns denn
undprofillöscheMi 14.1.09, 20:16
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: Natalie1983
Hmm nei Brülle und Stab muess i no bsorge....
jo das isch s wichtigeschte am Outfit..... so ka si scho 2 sache mehr abzieh
Jo...aber jenachdäm mit wäm spielsch zählt das nid.. ha au mol guetgluunt mit öperem Singstarstrip gspielt und denn ha i welle afoh Fingerring, Kettene, etc abzieh..aber s het denn nid zählt
FrenchyMi 14.1.09, 20:17
jo eh,die zwei sache dörfe nid fehle!!und denn machi natürlich no zwei zöpfli!

nati als was chunnsch du?
ARK0NMi 14.1.09, 20:17
Zitat: Natalie1983
Zitat: AtotheKon
Zitat: Natalie1983
Arkon: Jä chunsch nur für mi oder rauchsch nur für mi nid??? Oder beides
Hmmm...jo also wenn denn e brave idruck machsch, denn loh ich di au iine
Nur für di chumi ned, do muessi di leider enttüsche Aber ich rauch nur für di ned

Ich mach immer en brave idruck, vorallem für lüt wo mi nit kenne

Hmm also das git grad e Minuspunkt...tsssss... ha jetz dänkt du chunsch nur wäg mir...aber isch nüt gsi
Aber wenn nid rauchsch isch au guet..also los ich di villicht doch iine...mir gsehns denn
Du losch mi garantiert ihne, ich hypontisier di Mentalischtemässig denn losch mi ihne und machsch alles was ich säge

FrenchyMi 14.1.09, 20:19
Zitat: Natalie1983
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: Natalie1983
Hmm nei Brülle und Stab muess i no bsorge....
jo das isch s wichtigeschte am Outfit..... so ka si scho 2 sache mehr abzieh
Jo...aber jenachdäm mit wäm spielsch zählt das nid.. ha au mol guetgluunt mit öperem Singstarstrip gspielt und denn ha i welle afoh Fingerring, Kettene, etc abzieh..aber s het denn nid zählt
ich leg extra drei paar socke ah!denn hani scho 6sache zum abziehe!
undprofillöscheMi 14.1.09, 20:19
Zitat: AtotheKon
Zitat: Natalie1983
Zitat: AtotheKon
Zitat: Natalie1983
Arkon: Jä chunsch nur für mi oder rauchsch nur für mi nid??? Oder beides
Hmmm...jo also wenn denn e brave idruck machsch, denn loh ich di au iine
Nur für di chumi ned, do muessi di leider enttüsche Aber ich rauch nur für di ned

Ich mach immer en brave idruck, vorallem für lüt wo mi nit kenne

Hmm also das git grad e Minuspunkt...tsssss... ha jetz dänkt du chunsch nur wäg mir...aber isch nüt gsi
Aber wenn nid rauchsch isch au guet..also los ich di villicht doch iine...mir gsehns denn
Du losch mi garantiert ihne, ich hypontisier di Mentalischtemässig denn losch mi ihne und machsch alles was ich säge

Hehe guet den Test i mol dini mentalistische Fähigkeite
Kleopatra1983Mi 14.1.09, 20:22
Zitat: Frenchy
Zitat: Natalie1983
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: Natalie1983
Hmm nei Brülle und Stab muess i no bsorge....
jo das isch s wichtigeschte am Outfit..... so ka si scho 2 sache mehr abzieh
Jo...aber jenachdäm mit wäm spielsch zählt das nid.. ha au mol guetgluunt mit öperem Singstarstrip gspielt und denn ha i welle afoh Fingerring, Kettene, etc abzieh..aber s het denn nid zählt
ich leg extra drei paar socke ah!denn hani scho 6sache zum abziehe!
das isch e sehr gueti idee..... Nati hän soge wenigschtens zählt ka bi euch ????

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©