baz.ch Newsticker
21:51
Schweiz
Wie Jugendliche ihren Beruf wählen: «Zu studieren und dann durch KI ersetzt werden? Das wäre mein Horror»
21:51
Wirtschaft
Interview zur Berufswahl: «Den für immer sicheren Beruf gibt es nicht»
21:42
Sonstiges
Meeting in Rom: Ponti und Mityukov schwimmen zum Sieg
21:12
Ausland
Proteste in Serbien: Trotz angekündigtem Rücktritt: Tausende demonstrieren gegen Aleksandar Vucic
19:57
Ausland
250-Jahr-Feier der USA: «Trump war anfangs nicht gut darin, ein Diktator zu sein. Er hat dazugelernt»
19:56
Ausland
Erdbeben in Venezuela: Die Regierung in Caracas wäre jetzt ohne die USA kaum überlebensfähig
19:52
Sonstiges
Diamond League: Die Schweizerinnen überzeugen in Paris und Kambundji fehlt überraschend
19:27
Sonstiges
Audrey Werro wieder überragend: Ihr Vater sagte: Sei nicht schüchtern, sondern eine Löwin nun wackelt der Uralt-Rekord
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 2041 - 2055
AwesomenessMo 26.1.09, 16:16
Samstig chani scho cho xD

seisch eifach wen .. per pn ... ty

NobelpreisträgerMo 26.1.09, 16:23
Zitat: Mizu
Samstig chani scho cho xD

seisch eifach wen .. per pn ... ty

Dont forget the cam...
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 26.1.09, 18:41
FrenchyMo 26.1.09, 19:29
Zitat: NilsBasel
Zitat: Frenchy
nei denn nid,ich darf jo nid!
nid eso hä,du darfsch au nid bös si zu mir demfall!also ruhe uf dä billigi platz!
undprofillöscheMo 26.1.09, 22:07
Zitat: Mathias2
Jo isch witzig gsie, nur die andere 2 heimer leid do wellsi oft hei müesse warte
Neinei mir hätte dir nid miesste leid tue...mir häns luschtig gha..."chunnt d Mathias....ah nei s isch öper anders...jetz..ah nei doch nid...ah do chunnt er uf allne 4e zkrabble! Tue filme!" also die Videos sin d Hammer

@Wälpli.. s isch no lang noni Summer ...jetzt isch zerst no laaaang Winter und Boarde agseit
NilsBaselMo 26.1.09, 22:43
Zitat: Frenchy
Zitat: NilsBasel
Zitat: Frenchy
nei denn nid,ich darf jo nid!
nid eso hä,du darfsch au nid bös si zu mir demfall!also ruhe uf dä billigi platz!
Aber jetz dörf ich jo no mi sälber si
Am SA muess ich mi aber bös zämmerisse
Kleopatra1983Mo 26.1.09, 22:45
nei nei nach em dritte vierte drink wirsch den scho locker
FrenchyMo 26.1.09, 22:45
Zitat: NilsBasel
Zitat: Frenchy
Zitat: NilsBasel
Zitat: Frenchy
nei denn nid,ich darf jo nid!
nid eso hä,du darfsch au nid bös si zu mir demfall!also ruhe uf dä billigi platz!
Aber jetz dörf ich jo no mi sälber si
Am SA muess ich mi aber bös zämmerisse
ich jo au,drum gibi vollgas,drmit ich jo nid am samschtig mag fies si odr schlägle wölle! jo ich mi au,glaubs mr! müend eus suscht würkli vrstecke drmit niemerts mitbechunnt dass mr bös si!(obwohl es eusi abmachig isch!)
FrenchyMo 26.1.09, 22:45
Zitat: Kleopatra1983
nei nei nach em dritte vierte drink wirsch den scho locker
dana,wette du bisch zerscht locker?
Kleopatra1983Mo 26.1.09, 22:47
nei nei... mi Job isch es zerscht drfür sorge das all mini Gäscht locker sin
FrenchyMo 26.1.09, 22:48
Zitat: Kleopatra1983
nei nei... mi Job isch es zerscht drfür sorge das all mini Gäscht locker sin
do bruchsch abr lang bi mir!du wirschs vorher si!
Kleopatra1983Mo 26.1.09, 22:49
nei nei uf gar kei fall ha chli mehr masse wie du
FrenchyMo 26.1.09, 22:51
jo jetzt....ich vrtrag viel,glaubs mr!usserdem darf ich au nid zuuu viel suffe!
Kleopatra1983Mo 26.1.09, 22:56
jäjä jetzt bikunnsch nur angscht vor mir..... scho klar hät ich au
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 26.1.09, 22:56
Kleopatra1983Mo 26.1.09, 22:59
Frenchyyyyyyyyyyyy so du bisch schuld...... jetzt wärde mir Offtopic verschobe ( öber muess schuld si und du bisch Online )
FrenchyMo 26.1.09, 23:03
Zitat: Kleopatra1983
jäjä jetzt bikunnsch nur angscht vor mir..... scho klar hät ich au
neinei,ich darf eigentlich nid suffe wenns mr nid guet goht und weiss nid obs mir bis denn viel besser goht,was ich abr eher nid denk..das isch dr einzige grund!

jo bi immer an allem schuld,isch nüt neus!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©