baz.ch Newsticker
07:06
Ausland
Wahlen in den USA: AOC die Kronprinzessin der Demokraten
07:06
Wirtschaft
Büro-Dresscode bei Hitze: «Wenn man sich fragt, ob es zu freizügig ist, lautet die Antwort meist Ja»
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Ausland
Interview mit Schweizer Einsatzleiter in Venezuela: «Die hohen Temperaturen und das tropische Klima machen die Rettungs­arbeiten schwierig»
07:03
Ausland
Doppelbeben in Venezuela: Hochhäuser zerfielen «wie schmelzende Butter»: Das Wunder und das Grauen von La Guaira
07:02
Region
Berufseinstieg: Wie relevant sind Zeugnisnoten für die Stellensuche?
07:01
Schweiz
Niederlage vor Gericht: Couchepins Sohn mittendrin im Filz von Crans-Montana
07:00
Sonstiges
Fünf populäre Gewitter-Mythen: Von der Buche bis zum Duschverbot: Wann Blitze wirklich gefährlich sind
07:00
Sonstiges
«Technische Ursache»: Stromausfall im Zürcher Kreis 10 und Oerlikon behoben
06:55
Region
Interview zur Hitzewelle in Basel: «Das Klima verändert sich aber wir können gar nicht mehr reagieren»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Österreich zittert sich weiter
06:42
Sonstiges
Jetzt wartet Algerien: Es kommt, wie es kommen musste: Die Schweiz trifft im Sechzehntelfinal auf Vladimir Petkovic
06:30
Schweiz
Hitzerekorde überall: Wer es jetzt noch nicht kapiert hat, dem ist nicht zu helfen
06:05
Sonstiges
Sweet Home Homestory: Loft im Zürcher Westend: So wohnt der Illustrator und Künstler Silvan Borer
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 7831 - 7845
ArkinaMi 24.6.09, 20:49
ok wenn du säbst 5 wottsch

ich hätt jetzt dänkt zweimol 4 eimol 3, aber egal... mir glich wär bi mir mitfahrt bi mir sind alli willkomme
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.6.09, 20:53
NobelpreisträgerMi 24.6.09, 20:53
I sött eifach no neume ine

destinationMi 24.6.09, 21:03
du arkina de weisch das de no e parkplatz jeton muesch kaufe. nim chum a, das eie chasch us drucke

a stoh muesch so oder so.

wünsch euch am sunntig e schöne tag. hof s wetter spielt mit.
ArkinaMi 24.6.09, 21:11
es het au e automat wo me cha usseloh... und wenn jo jetzt eh anschienend gwüssi wänn astoh, erledigt sich das
FaxeRisserKingMi 24.6.09, 21:48
mir ischs eigentlich glich, i schloff eifach im auto, do ich am sa. no in usgang gang
OliLiveShowMi 24.6.09, 21:50
I bruch au no platz
Ha folgendi asprüch:
Viel Beifreiheit
Nichtraucher
Kei ABBA Musik im Auto

also wies usseht muessi mitm velo go
nei i fahr dört wos platz het
undprofillöscheMi 24.6.09, 22:07
Zitat: Arkina
ok wenn du säbst 5 wottsch

ich hätt jetzt dänkt zweimol 4 eimol 3, aber egal... mir glich wär bi mir mitfahrt bi mir sind alli willkomme
Wääserli..2mol 4 und eimol 3 git: 11..mir sin aber 13Stk Dorum isch guet, wenn s Wälpli 5het..denn chönne mir zwei nur mit 4Lüt fülle... i nimm a die ganz Kleo-Family wird bi mir si...
ArkinaMi 24.6.09, 22:08
nei die zwei vo dr kleofamilie fahre separat
undprofillöscheMi 24.6.09, 22:26
ah das isch super, denn hä mr sicher alli gnueg platz und sin nid iquätscht in d Autos chunnt s Söckli jetz eigentli au?
ArkinaMi 24.6.09, 22:34
nei si chunt nid
EimerDo 25.6.09, 12:40
Zitat: WäLpLi
ok mini plätz sind belegt, EIMER, DOSI, Gael und Anja sind bi mir...
danke schomol
undprofillöscheDo 25.6.09, 15:00
ich würd mi erst bedanke, wenn wieder heil däheim acho bisch...oder weisch scho, was s Wälpli so für e Fahrstil druf het
OliLiveShowDo 25.6.09, 15:56


ACHTUNG:

Wär Itrittskarte brucht sind bi mir verfüegbar inform vo DEBITKARTENE

Ufladbar Fr. 50.- Fr. 100.-
Wär eini will bis hüt zobe 20 Uhr schribe. Ihr bechömet se denn am Sunntig und könnet Bar zahle. mit derere Karte ka me in Europpapark und den dört inne mit dere Karte zahle. ässe etc.

bitte schribe bis hüt 20 UHR
EimerDo 25.6.09, 17:48
Zitat: Natalie1983
ich würd mi erst bedanke, wenn wieder heil däheim acho bisch...oder weisch scho, was s Wälpli so für e Fahrstil druf het
naja ha mi nur mol bedankt fürs "uffnäh" vo dr Fahrt hani no nüt gseit
NobelpreisträgerDo 25.6.09, 18:47
Wo hets no Platz ?

Wo channi no asuuge ?


Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©