baz.ch Newsticker
15:39
Wirtschaft
Nachruf auf Hans Meyer: Der Mann, der die Schweizer National­bank zur Vernunft brachte
14:49
Sonstiges
Fünf Rezepte für heisse Tage: Gazpacho, Salat oder Glace: So vielseitig ist die Wassermelone
14:48
Kultur
Hans Ulrich Obrists «visuelle Medizin»: Reisen Sie nach Venedig und sehen sich diese indigene Künstlerin an. Zuerst aber ins Museum Rietberg!
14:43
Schweiz
Cern-Upgrade: Teilchenbeschleunige r wird frisiert: Jagd auf dunkle Materie
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Cannabiskonsum als Therapie: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein zwei Personen tot
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 8656 - 8670
MäduMi 26.8.09, 20:48
Zitat: Natalie1983
Yeah i ha hüt erläbt wie mehr seht, wenn beidi Auge funktioniere... d Augeärztin het immer gseit, s rechte Aug glicht bi mir d schwächi vom linke Aug us und ich miess nüt mache..und hüt bi i denn aber glich mol zum ptiker gange und dä het mr denn e Linse ufs linke Aug do zum usprobiere..und siehe da s isch ganz e anderi "Grafik" gsi..ha viel rümlicher gseh als vorher ..und eigetli ha ich bis zu däm Augeblick immer dänkt i seh guet...
..aber jetz weiss i au endlich wiso i wahrschinli so oft Kopfweh ha

So wenn isch d nägst Event?
oh guet henders use gfunde, ha sit 2-3 wuche au Kontaktlinse, ursprünglich nur als notlösig well dr Optiker mini Brülle halbiert het bim richte, abr jetzt woti nüt anders meh, linse isch e gueti sach, numme komisch sich ind Auge go lenge und ume grüble
casuelMi 26.8.09, 20:49
jo s wär wieder mol en event fällig und ich versprich hoch und heilig wieder mol dra zteil neh
ArkinaMi 26.8.09, 20:57
ich ha (kontakt)linse sit ich 17 bi
so e brülle findi eifach mega närvig... obwohl jetzt au mehr muess alege
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 26.8.09, 20:58
undprofillöscheMi 26.8.09, 21:04
Naja also bi mir hän Augeärztin und Optiker unabhängig voenander vo Brülle abgroote und gfunde, wenn i öpis mache will, denn söll ichs grad mit ere Kontaktlinse versueche... Wässerli: Nei muess am Fritig zerst no go üebe inemache und usemache.. ha jetz scho panik..und also e agnähms Gfül isches nid grad im einte Aug immer so e Fremdobjekt drin zha... (ok ha hüt nur öpe 45min din gha).
Also was isch d nächst Event..wiedermol Usflug an e See...bevor d Winter do isch?
ArkinaMi 26.8.09, 21:07
jo aber das isch numme am afang eso, will aug nid gwöhnt isch... aber nachere wuche oder so gwöhnt sich das dra und du merksch die linse nümm
undprofillöscheMi 26.8.09, 21:09
hmm naja...cha mr das aber noni wirggli vorstelle..aber jo mol luege... ha suscht ebe immer d Augeärzt glaubt und gfunde, jo stimmt i seh jo guet (und all die zahle ha i au chönne Läsä, wenn i mit beidne Auge gluegt ha)..aber ebe d rümlichi Sicht, 3D effeckt isch extrem verschiede gsi mit d Linse..
ArkinaMi 26.8.09, 21:10
chunt scho guet
undprofillöscheMi 26.8.09, 21:13
jo und du bisch denn ame mini erst Alaufstell, falls i Problem drmit ha, schliesslich bisch scho Profi und wohnsch noch
undprofillöscheMi 26.8.09, 21:14
ich ha praktisch kei Warmwasser meh am Afang chunnt immer e starke Druck und nochher nach 5sec nur no e dünne Strahl..ha hüt fascht nid chönne dusche muess das glaub mol im Abwart mälde...
ArkinaMi 26.8.09, 21:15
Zitat: Natalie1983
jo und du bisch denn ame mini erst Alaufstell, falls i Problem drmit ha, schliesslich bisch scho Profi und wohnsch noch
hejo klar immer gärn
NilsBaselDo 27.8.09, 21:18
So nüt los do ine...
Kleopatra1983Do 27.8.09, 21:21
jo sag nüt
NilsBaselDo 27.8.09, 21:26
Hey Kleo, hesch dr Schlüssel wieder gfunde?
Kleopatra1983Do 27.8.09, 21:28
joo... das isch e schöns Theater gsi du
NilsBaselDo 27.8.09, 21:30
Wo isch denn dä gsi?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©