baz.ch Newsticker
15:39
Wirtschaft
Nachruf auf Hans Meyer: Der Mann, der die Schweizer National­bank zur Vernunft brachte
14:49
Sonstiges
Fünf Rezepte für heisse Tage: Gazpacho, Salat oder Glace: So vielseitig ist die Wassermelone
14:48
Kultur
Hans Ulrich Obrists «visuelle Medizin»: Reisen Sie nach Venedig und sehen sich diese indigene Künstlerin an. Zuerst aber ins Museum Rietberg!
14:43
Schweiz
Cern-Upgrade: Teilchenbeschleunige r wird frisiert: Jagd auf dunkle Materie
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Cannabiskonsum als Therapie: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein zwei Personen tot
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 9136 - 9150
ArkinaFr 9.10.09, 07:53
also 18:15 bi dr dana, hani das richtig verstande, isch das immerno so?
NilsBaselFr 9.10.09, 08:55
Zitat: Arkina
also 18:15 bi dr dana, hani das richtig verstande, isch das immerno so?
yep
undprofillöscheFr 9.10.09, 09:35
Wer chunnt denn jetz suscht no alles mit (Kleo het öpis vo 12Stk. gschriebe)?

Esse: Söckli, Nils, Kleo, Tobi, Wässerli, Jointli, Wälpli, Nati, Dome

Bowling spiele: Nils, Kleo, Tobi, Wässerli, Wälpli, Sascha, Nati, Dome, Frenchy (Söckli und Jointli sin nur als Paparazzi drbi)

Wer ha i no vergässe ufzähle?

Ha mi Auto wieder
ArkinaFr 9.10.09, 09:35
ich wird hütt mit huuschugele spiele also hän dr gege mi e chance
undprofillöscheFr 9.10.09, 09:38
Zitat: NilsBasel
uf welle Name händ ihr reserviert?
Esse: Kleo Name
Bowling: min Nochname (aber ha 2Bahne reserviert, dorum wär i froh, wenn i jetz endlig die def.Zahl wo bowlt würd wüsse...ich chum uf 9Stk, Kleo het mol öpis vo 12gschriebe...und bi 12 wärs besser mit 3Bahne..)
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 9.10.09, 09:38
ArkinaFr 9.10.09, 09:43
glaub das cha kleo sälber numme beantworte
NilsBaselFr 9.10.09, 09:51
yep, nur dKleo ka dir do hälfe.... villicht het sie sich jo au vrzählt
jo ab 4 Lüt ufere Bahn wirds chli äng....

Arkina, wieso mit Huskugle?
undprofillöscheFr 9.10.09, 09:53
jo aber 9stk 2Bahne isch ok..oder glaub nid dass die uns 3Bahne für 9Lüt gähn

und wenn i d Thread nomol durrelies chum i au nur uf 9 suscht het sich niemerd meh agmolde..also dänk i das isch guet so..suscht sölle alli wo sich jetz im nochhinein no amälde sälber für sich luege..
NilsBaselFr 9.10.09, 09:55
doch-doch wenn ich alüt kriege mir das scho
aber 9 Lüt uf zwei Bahne isch kei Problem
undprofillöscheFr 9.10.09, 09:56
mir chönnte au alli einzeln uf ere Bahn spiele...denn gwünne mr sicher alli in unserem Team
NilsBaselFr 9.10.09, 09:58
denn brüchte mir aber meh als ei Stockwärk.....
ich sehs scho ko, dass ihr mi ufs andere Stockwärk verbannet
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 9.10.09, 09:58
undprofillöscheFr 9.10.09, 10:00
Nee mache 5Bahne unte und 4obe..oder so
NilsBaselFr 9.10.09, 10:05
also lüt a und frog ob's möglich isch.... aber erwähn bitte NIT mi Name
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 9.10.09, 10:06
FrenchyFr 9.10.09, 10:14
so lütlis,ha wiedr internet,nach zwei wuche! das isch e qual gsi!

und grad no sorry an alli,dassi mi sit dä ferie fast nie gmolde ha usw...ich ha zit für mi brucht,ha viel im kopf gha mit wohnig sueche,neue job,viel schaffe,usw...ha müesse abschalte...

abr frenchy isch back
NilsBaselFr 9.10.09, 10:17
Zitat: Frenchy
so lütlis,ha wiedr internet,nach zwei wuche! das isch e qual gsi!

und grad no sorry an alli,dassi mi sit dä ferie fast nie gmolde ha usw...ich ha zit für mi brucht,ha viel im kopf gha mit wohnig sueche,neue job,viel schaffe,usw...ha müesse abschalte...

abr frenchy isch back


Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©