baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England im Ticker: Panama verteidigt stark: Wie kommt England aus der Pause?
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 9451 - 9465
NilsBaselSo 6.12.09, 17:53
oh, bi Käsfondue bini natürli immer drbi
Kleopatra1983So 6.12.09, 19:22
Cool dämfall frytig 11 dezämber uf die 20 Uhr bi mir?? (ich nimm ah ihr wüsset langsam alli wo das isch )
undprofillöscheSo 6.12.09, 21:35
jo also bis am 20.00 bi i eigentli scho verhungeret..aber denn iss i halt 2mol znacht..eimol am 5i und eimol am 8i
und ehm wüsse wo, jo..aber muesch mr e Parkplatz reserviere...isch jo horror jetz zur Wiehnachtsziit e Parkplatz in Basel zfinde...
söckIiMo 7.12.09, 09:48
He. Jetzt ha ich am fritig welle mis crepe-ässe mache !!!
undprofillöscheMo 7.12.09, 13:05
jetz isch scho fondue....muesch s nägstmol friehner e datum durregäh...mir hän jo gnueg oft gfrogt

i dreih bald durre...mi Boiler funktioniert schowieder nüm und i ha nur no Kaltwasser...jetz zahl i denn bald kei Mieti meh, wenn dä Idiot d Boiler nid ersetze lost...müüüüeeeesssahhhhhmmm..und d Sekretärin cha i jo nid zämäschisse, s nägstmol verlang i grad dä Herr und sag ihm mol d Meinig
YelinaMo 7.12.09, 13:08
http://www.mieterverband.ch/fragen/frage.php?id=227
söckIiMo 7.12.09, 13:23
Zitat: Natalie1983
jetz isch scho fondue....muesch s nägstmol friehner e datum durregäh...mir hän jo gnueg oft gfrogt
Isch halt bi mir nid eifach zum plane solang ich nur e «halbi» wohnig und e scheiss kuchi ha.
Miend euch glaub eifach no gedulde oder ich machs mol bi öbber anderem dehäi ...
undprofillöscheMo 7.12.09, 13:43
Merci... i wart jetz emol ab...am 3chömme wiedermol d Sanitär, denn wärde die wieder mit däm tolle Herr vo d Verwaltig telefoniere und sage dass d Boiler dringent ersetzt wärde söt..und wenn er dasmol wieder nei seit, denn mach i das wirggli... cha jo nid si, dass i all 3Mönet wieder 2-3Täglang kei Warmwasser ha
undprofillöscheMo 7.12.09, 13:44
Zitat: söckIi
Zitat: Natalie1983
jetz isch scho fondue....muesch s nägstmol friehner e datum durregäh...mir hän jo gnueg oft gfrogt
Isch halt bi mir nid eifach zum plane solang ich nur e «halbi» wohnig und e scheiss kuchi ha.
Miend euch glaub eifach no gedulde oder ich machs mol bi öbber anderem dehäi ...
Oder du machsch eifach no s Dessert nachem Fondue...
söckIiMo 7.12.09, 14:03
Hani mir au scho überlegt Aber glaub denn «rolle» mir alli hei
undprofillöscheMo 7.12.09, 14:08
jo das stimmt au wieder...
also mini Wohnig chasch nid ha..die het jo momentan nidemol Warmwasser
Kleopatra1983Mo 7.12.09, 18:55
also ich roll gärn heim ha jo nit wyt ins Bett... was gits dämfall zum dessert?????????????
NilsBaselMo 7.12.09, 19:00
Zitat: Kleopatra1983
also ich roll gärn heim ha jo nit wyt ins Bett... was gits dämfall zum dessert?????????????
e Rollmops
Kleopatra1983Mo 7.12.09, 19:05
würg stand nit uf fisch verszicht doch uf dessert... obwohl Nils du wärsch doch bis jetzt als einzige Maa s perfekte dessert, könnte uf dir druf überall leckereie verteile und du muesch ruhig dört liege wärend alli an Dir knappere
NilsBaselMo 7.12.09, 19:16
isch au nur e Wortspiel gsi

jäjä, wenn Söckli-Crepe wo ihr alli so girig druf sind, wird ich no vo mehrerne Gable durchstoche....

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©