baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England: Starke fünf Minuten reichen den Engländern
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 9496 - 9510
undprofillöscheMi 9.12.09, 13:25
Zitat: NilsBasel
wär kunnt denn jetzt alles?
Bis jetz chöme: du, Kleo, Söckli, ich, min Ehemaa, mini Ehefrau, mim ehemaa sini Ehefrau, minere Ehefrau sin Ehemaa, d Nils, d Rahel, d Dana, d Natalie, im Söckli sin Ehemaa, im Söckli sini Ehefrau und dini beide Fraue..
söckIiMi 9.12.09, 13:28
Scheisse sin das vil Do mues i jo die doppleti portion Crepe mache
undprofillöscheMi 9.12.09, 13:29
jo machsch lieber grad die 4fach mr wüsse jo nid wär plötzli suscht no drzue chunnt
söckIiMi 9.12.09, 13:31
Die 4-fachi mues i eh mache ... dr Nils isch drbi
undprofillöscheMi 9.12.09, 13:31
Zitat: Frenchy
huhu... hey nati,wie si d cocktails gsi? hesch mr glaub no nid gseit odr?
Super...aber ha statt Cranberrysaft, Cranberrysirup gnoh, und antell vom Pfirsichlikör,d Passoa...denn schmöckts viiiieell besser (Ha mit d Chantal emol vom Sex on the Beach, 6verschiedeni Variatione testet gha und denn sin mr uf das Ergebniss cho ) Aber s Grundrezept isch schomol super gsi Merci
undprofillöscheMi 9.12.09, 13:32
Zitat: söckIi
Die 4-fachi mues i eh mache ... dr Nils isch drbi
oh jo..und i glaub din Ehemaa isst au no viel..und min Ehemaa isst ebe au sehr viel...also hmm 12fach?
ArkinaMi 9.12.09, 13:40
Zitat: Natalie1983
Zitat: Frenchy
huhu... hey nati,wie si d cocktails gsi? hesch mr glaub no nid gseit odr?
Super...aber ha statt Cranberrysaft, Cranberrysirup gnoh, und antell vom Pfirsichlikör,d Passoa...denn schmöckts viiiieell besser (Ha mit d Chantal emol vom Sex on the Beach, 6verschiedeni Variatione testet gha und denn sin mr uf das Ergebniss cho ) Aber s Grundrezept isch schomol super gsi Merci
ou jo die föteli hani jo au mol welle uffelade
FrenchyMi 9.12.09, 14:04
hehe jo isch sichr au guet...e neue cocktail erfinde jo isch gern gscheh!
OliLiveShowMi 9.12.09, 14:10
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=14945891&ctx=81001&gid=0&n=16
ha e lustigi heimfahrt ka
undprofillöscheMi 9.12.09, 16:01
Zitat: Arkina


ou jo die föteli hani jo au mol welle uffelade
Hehe Cocktail-Versüech..e Tisch mit viele leere Gläser
undprofillöscheMi 9.12.09, 16:02
Zitat: Frenchy
hehe jo isch sichr au guet...e neue cocktail erfinde jo isch gern gscheh!
Jä Frenchylein sag emol bisch du bim Fondueobe am Fr bi d dana au drbi? Oder seht mr di nüm, do jetz verliebt bisch
undprofillöscheMi 9.12.09, 17:56
Söckli: d Devilisha chunnt au...also nomol 1mol Crepe mehr mache
Kleopatra1983Mi 9.12.09, 20:14
Nati als wens Söckli fürs Dessert zueständig bisch, bisch du dämfall automatisch fürd Cocktails zueständig ( D Nils dörf den drfür s gschirr mache damit är au e wichtigi ufgob het )

Frenchy kunnsch du am Frytig au an Fondueplausch?????????????
söckIiDo 10.12.09, 07:51
Ich mues wüsse ob dir alli definitiv no Crepes wännd nachem Fondue ??
Denn wenn alli voll mit käs sin und nüm möge denn isches schad wenn i e teig mach wo mer denn nid bruche
ArkinaDo 10.12.09, 08:12
guete morge zämme

also ich chum au

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©