baz.ch Newsticker
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Schwaches Uruguay kassiert Rot in der Nachspielzeit und scheidet aus
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 10726 - 10740
NilsBaselDo 24.11.11, 12:16
nene, das isch dr Michi gsi! Ich bi nur dä wo's denn uf YouTube stellt
ich würd definitiv kei gueti Figur drin mache

ok, wenn mir sone Nomittag mache, denn lueg ich dämfall bsunders guet, dass ich mi a däm Obe gaaaaanz brav bi
nice83Do 24.11.11, 13:39
Cha mr allgemein nit vorstelle, dass ä Hetero in High-Heels ä gueti Figur macht... Aber gäb sicher öbis zum Lache.

Aber die wo nur schnäll-schnäll am Samschtig drbi sin, sin denn nit iglade für dä Nomidag.
NilsBaselDo 24.11.11, 14:31
schön sehts bimene Homo für mi Gschmack sicher au nit us...
aber wohrschinli ka är demit eleganter umetackele ohni dr Prosecco uszschütte

luege mir denn wär mir alles ilade wärde
nice83Do 24.11.11, 14:49
Ich ha jetzt eher an Transe dänkt, aber ok. He, lauf sälber mol mit so Dinger. Mol luege, wie du die no mit öbis in dr Hand chli atrunke uf so öbis hebsch.

Jo, mir luege no. Aber mir wärde jo alli dr Samschtig sicher ganz seriös über d'Bühni bringe
NilsBaselDo 24.11.11, 16:02
ach was.... ich muess nur paar Schritt üebe und scho würd ich das scho meischtere könne!

egal wie, hauptsach es wird luschtig
nice83Do 24.11.11, 16:09
Dörfsch scho zue geh, dass die das doch irgendwie au no würd gluschte mol uszprobiere (also vor dr Cam verstoht sich)... Nei, wird au so sicher luschtig, wenn viellicht wieder ä Balkontüre chunt cho z'fliege...
NilsBaselDo 24.11.11, 16:21
also irgendwie.... nööö

ich möcht eigentlich nit, dass so Bilder vo mir umekusiere wie bi däm:
http://3.bp.blogspot.com/_2ajZnyu8qCQ/THSEXvBCjQI/AAAAAAAAL2I/1f3pRvu0jyk/s1600/man-stretc hes-before-the-annual-race-high-heels-during-europride-celebrations-the-quarter-chueca-mad rid.jpg
nice83Do 24.11.11, 16:30
Ich glaub, so Föteli wäre nochhär nit nur dir Peinlich...
undprofillöscheDo 24.11.11, 19:06
Nice muesch keini Highheels mitnäh.. i ha 3paar in schwarz, 1paar gäll, 1paar rot, 1paar silber..do dörf d Nils sogar no d Farb ussueche:-p

Und also isch scho gseit worde, dass d Gastgäberin nid dörf gfilmt wärde.. und do ich zu d Nichtraucher zähl, stürz i dasmol au sichernid über d Balkonschwelle...i blieb nämli schön in d Wärmi, s isch jo nüm Summer
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 24.11.11, 19:06
NilsBaselDo 24.11.11, 19:56
ah jä? Hän mir denn die glich Schuhegrössi? Ich hoffs mol nit
undprofillöscheDo 24.11.11, 20:32
oh ich hoffs doch und suscht muesch halt Zeche izieh
Kleopatra1983Do 24.11.11, 23:52
Ich spüt jetzt scho mi Kopfweh wo ich am Sunntig wird ha
undprofillöscheFr 25.11.11, 06:44
Wasser trinke...ah j do fallt mr i dass söt i au no uf d Ikaufszettel schriebe...

Hey Nils..übrigens, ha 2neui Singstar...hihi mit dinere absolute Lieblingsmusik, also ich glaub du wirdsch spötischtens wenn mr die afange singe ganz schnäll sowit si, dass die Schueh wirdsch azieh
söckIiFr 25.11.11, 07:40
Zitat: NilsBasel
ach was.... ich muess nur paar Schritt üebe und scho würd ich das scho meischtere könne!
Ah jetzt weis ich wieso mini Highheels alli plötzlich so usgwitet sin

NilsBaselFr 25.11.11, 11:21
ich ha sie dir nur welle vorwärme....

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©