baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » autoufkleber

Autor Beitrag
GodSpeedPhotographyDi 16.12.08, 20:41
hett eper vo euch e ahnig wome das mache loh chan?
e grosse Ufchleber für uf dmotorhube zum bispil.
ha scho chli im internet gluegt aber nüd schlaus gfunde
ovoxoDi 16.12.08, 20:42
die möche das glaub
http://www.carkos.ch/
Skini87Di 16.12.08, 21:06
Mi vater macht das, und no diverses anders züg....

http://www.goeggi-design.ch/

Vorschau
BikerdumboDo 18.12.08, 22:29
wärbe firmä mache das no öffters aber die sind meistens sau tüür und numme für schriftzüg.. um was handlets sich denn? evtl Airbrush.. ?
D0paminDo 18.12.08, 22:37
300-500 fr.
BikerdumboDo 18.12.08, 22:45
hmm.. dänk nid umbedingt so viel.. sunst Sälbermache ?

sölls 1farbig sie?

e grossi sälbstkläbendi folie kaufe
schablone mache vom Schriftzug.
uss schniede
ufkläbe


TALAA schon passiert.



/ sälbstkläbendi folie in d grössi vonere autoschiebe kostet ca 60franke wenni mi rächt errinerä

eifach bim kauf druffachte das es sälbstkläbendi mit hitzeresestänz isch sunst wenn s erstemol sunneschiint im summer löst sich das ganze wieder uf

und bim ufkläbe bitzeli seifiwasser uf d schiibä mache sunst kamme nüt me richte und d luftblotere useschriche goht am beste mit mä ne Teigschaaber .. (bim mami in d kuchi klaue isch am günstige) für d schaaber^^
TuxDo 18.12.08, 22:54
Zitat: Bikerdumbo
bim mami in d kuchi klaue isch am günstige) für d schaaber^^
Und wer kei mami in de kuchi het?
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 18.12.08, 22:55
D0paminDo 18.12.08, 23:05
jo wenners will mache loh.. hesch au no arbeitsstunde zum zahle
BikerdumboFr 19.12.08, 00:02
hmm.. also s git spezielli wo wind und wätter fest isch für usse druff.. die wäri in dim fall s richtige wäge d folie wo d scho druff hesch.. sunst seht me d schrift zuug denn no chuum. ..



an däre stross wo d 2Rad Basilisk isch und so ( trammstadtion IWB) vom 16trämmli .. fürelaufe an d Migroltankstell verbi .. witter füüre fast bis zur bussstation.. döte hets so e läädeli wome so folie glaub kaufe cha.. !
LordHelmchenFr 19.12.08, 00:11
www.stickerstyle.ch
CoupeDanemarkFr 19.12.08, 03:25
zRhyfälde hets e guete... uff dr dütsche Site... weiss aber grad nüm wie dä heisst. Cha morn mol dr Kolleg frooge, dä het scho paar Sache dört mache loh. Isch au relativ günschtig.
GodSpeedPhotographyFr 19.12.08, 05:59
Zitat: CoupeDanemark
zRhyfälde hets e guete... uff dr dütsche Site... weiss aber grad nüm wie dä heisst. Cha morn mol dr Kolleg frooge, dä het scho paar Sache dört mache loh. Isch au relativ günschtig.
wer super. i suechti ebe e totechopfmotiv für uf dmotoshubi (sött doch recht gross si) aso de service bruchi glaub nid, chame au selber druf due. suscht choschtet mi das me als dfolie selber, ha aber im internet nüd schlaus gfunde zu dem thema.

messi für dantworte

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©