baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » kleiderornig?

Autor Beitrag 16 - 30
ThrowUpMi 31.12.08, 13:57
bisch net du au amigs dörte gsi?

jo okXD und vielicht no e sunnebrülle und e zgrosses shirt.sowas ka doch keini wiederstoh.

uf jedefall isch d frog klärt. nimmt mi wunder was alles so umme isch dörte,wenns kei dresscode git
Kleopatra1983Mi 31.12.08, 14:03
Zitat: SillaTheKilla
bisch net du au amigs dörte gsi?

jo okXD und vielicht no e sunnebrülle und e zgrosses shirt.sowas ka doch keini wiederstoh.

uf jedefall isch d frog klärt. nimmt mi wunder was alles so umme isch dörte,wenns kei dresscode git
also die nächste 12 Mönet wird meh mi 100% nit im A2 gseh




schlabberlook nö uf das fahre d Fraue doch nit ab... aber e Maa im Azug das isch e ablick
ThrowUpMi 31.12.08, 14:12
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: SillaTheKilla
bisch net du au amigs dörte gsi?

jo okXD und vielicht no e sunnebrülle und e zgrosses shirt.sowas ka doch keini wiederstoh.

uf jedefall isch d frog klärt. nimmt mi wunder was alles so umme isch dörte,wenns kei dresscode git
ach iwo. baggyjeans ,flipflop,lockers kurzärmel hemli,und so 70er johr sunnebrülle,und en lockekopf denne isch mr startklarXD... scho klar so wirdi sicherlich net koXD. aber au net im azug wäri übertriebe
also die nächste 12 Mönet wird meh mi 100% nit im A2 gseh




schlabberlook nö uf das fahre d Fraue doch nit ab... aber e Maa im Azug das isch e ablick
casuelMi 31.12.08, 14:23
back to topic

bigbang hett kei kleiderordnig! nackt würdi aber trotzdem nid ummerenne
ThrowUpMi 31.12.08, 14:29
@kleo : ach iwo. baggyjeans ,flipflop,lockers kurzärmel hemli,und so 70er johr sunnebrülle,und en lockekopf denne isch mr startklarXD... scho klar so wirdi sicherlich net koXD. aber au net im azug wäri übertriebe

I kumm eifach nie druss bi denne zu antwort dingerXD.
hmmm wäri doch au mole e dresscode: feigenblattXD
Kleopatra1983Mi 31.12.08, 14:30
He e Maa im azug isch au nit vom Thema abgwiche

ich find an Silvester ka me sich ruhig mol chick azieh
ThrowUpMi 31.12.08, 14:33
Zitat: Kleopatra1983
He e Maa im azug isch au nit vom Thema abgwiche

ich find an Silvester ka me sich ruhig mol chick azieh



ja ha mi au neu ikleidet^^ weiss es scho.
bisch demfall au umme hüte obe?
Kleopatra1983Mi 31.12.08, 14:36
nö ich blib hüt allei diheim
ThrowUpMi 31.12.08, 14:41
Zitat: Kleopatra1983
nö ich blib hüt allei diheim



verzell das am fährimaa nei seich^^. demfall viel spasss au wennis dr net abnimm
Kleopatra1983Mi 31.12.08, 14:54
Doch sicher wieso söll di aliege.... isch e scheiss joor gsi wieso soll ich das au no go fiehre??!!

aber ghört eh nit zum thema also wayne
ThrowUpMi 31.12.08, 15:41
Zitat: Kleopatra1983
Doch sicher wieso söll di aliege.... isch e scheiss joor gsi wieso soll ich das au no go fiehre??!!

aber ghört eh nit zum thema also wayne
jo hätti au könnte sie dastes eifach net sage wotsch. ja das isches gsi...und zwar bösartig.aber wenn mr ganz unte isch ka mr nur no ufeko also muess mr fiire
schinzzDo 1.1.09, 18:34
Zitat: vaffancap
@HalloWelt: o_O? bisch uf droge?
jo wiso?
vaffancapDo 1.1.09, 18:58
Zitat: HalloWelt
Zitat: vaffancap
@HalloWelt: o_O? bisch uf droge?
jo wiso?
Zitat: HalloWelt
PC junkie
get a life
zB. wäge däm. ...und das schriebt eine wo sie name uf programmierig adütet.
aber isch jo gliech.
schinzzSa 3.1.09, 17:26
haha was
wamSa 3.1.09, 17:29
Zitat: vaffancap
Zitat: HalloWelt
Zitat: vaffancap
@HalloWelt: o_O? bisch uf droge?
jo wiso?
Zitat: HalloWelt
PC junkie
get a life
zB. wäge däm. ...und das schriebt eine wo sie name uf programmierig adütet.
aber isch jo gliech.
ha mr au zerscht dänkt, aber glaub nid, dass er das gwüsst het

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©