baz.ch Newsticker
21:12
Ausland
Proteste in Serbien: Trotz angekündigtem Rücktritt: Tausende demonstrieren gegen Aleksandar Vucic
19:57
Ausland
250-Jahr-Feier der USA: «Trump war anfangs nicht gut darin, ein Diktator zu sein. Er hat dazugelernt»
19:56
Ausland
Erdbeben in Venezuela: Die Regierung in Caracas wäre jetzt ohne die USA kaum überlebensfähig
19:52
Sonstiges
Diamond League: Die Schweizerinnen überzeugen in Paris und Kambundji fehlt überraschend
19:27
Sonstiges
Audrey Werro wieder überragend: Ihr Vater sagte: Sei nicht schüchtern, sondern eine Löwin nun wackelt der Uralt-Rekord
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » FZ Partyföteli vo geschter...

Autor Beitrag 1 - 15
LobsiSo 4.1.09, 16:20
Maaaan wart scho ewig uf d Föteli usem Mad Wallstreet vo geschter...

Selle mol cho!
röschtiSo 4.1.09, 16:22
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 2.1.15, 12:04
MäduSo 4.1.09, 16:36
Nei muess o sägä dasses bi FZ sau lang goht, wo ich bi 2ne Page no Fotograf bi gsie hani die Pix z.T. direkt nachem Usgang woni hei cho bi schnell ufe glade und wenn nit sisi am Mittag spötistens dobe gsie!
casmenSo 4.1.09, 16:42
echli me respekt bitte!

1. machemer das alli freiwllig
2. hemer wie dir alli au wuchendi
3. hemer nid immer grad luscht und ziit bilder bearbeite, will das en mega uswand isch
4. mi chönd meine bilder wäre s wichtigste!
signedMESo 4.1.09, 16:49
genau will mes freiwiilllig macht...sötts schnäller go...

keine zwingt euch fotograf z si...
AwesomenessSo 4.1.09, 16:52
Ihr könnt froh si das Festzeit kostelos isch!

Oder wönd dir zahle? Denn würds schneller goh, schliesslich hätte mer denn unter de Woche nit au no en Job wo uf eus wartet, vo dem me ade WE vellech au chli will abschalte?
MäduSo 4.1.09, 16:54
Zitat: TheFunkyDaddy
genau will mes freiwiilllig macht...sötts schnäller go...

keine zwingt euch fotograf z si...
Jo das hani damals o denkt, wennme sich keini 20 - 30 Minute zum bearbeite und ine gheie cha neh muessme ufhöre Würd velicht mol mitem IrfanView probiere, dört stellschs 1 mol ih und dene duets alli Bilder automatisch bearbeite
AwesomenessSo 4.1.09, 16:56
Mathias, Automatik isch nit immer s beschte...
Kleopatra1983So 4.1.09, 16:57
jo ha mi ehrlichgseit au scho gnärvt wils do uf FZ verdammt lang goht bis d Pics Online sin.... aber was solls jedi Partypage het vor und nochteil aber FZ isch glich immer no die beschti also ka ich drmit läbe uf die Pics z warte......


und kleine Tip in Spiegel luege den wüsset dir au wie ihr ussgehnt, den bruche dir nit so ungeduldug si
1 mal bearbeitet, zuletzt So 4.1.09, 16:58
DAREDEVILRYSo 4.1.09, 16:57
Zitat: Mizu
Ihr könnt froh si das Festzeit kostelos isch!

Oder wönd dir zahle? Denn würds schneller goh, schliesslich hätte mer denn unter de Woche nit au no en Job wo uf eus wartet, vo dem me ade WE vellech au chli will abschalte?
denn würd ich zu ere andere site goh ganz eifach

wenn me scho fz fotograf isch söt me sich h ald die zit neh...

chum ischer fz fotograf mues er sich so uffüehre ... tztztz
derElchSo 4.1.09, 16:57
Zitat: Mizu
Ihr könnt froh si das Festzeit kostelos isch!

Oder wönd dir zahle? Denn würds schneller goh.
PartyGuide.ch isch au kostelos und mir MÜEND alli Bilder bis spötischtens am 12 vom folgetag hochglade ha!

Und mir maches au alli freiwillig.
DAREDEVILRYSo 4.1.09, 16:59
Zitat: 59thRaider
Zitat: Mizu
Ihr könnt froh si das Festzeit kostelos isch!

Oder wönd dir zahle? Denn würds schneller goh.
PartyGuide.ch isch au kostelos und mir MÜEND alli Bilder bis spötischtens am 12 vom folgetag hochglade ha!

Und mir maches au alli freiwillig.
holysmokeSo 4.1.09, 17:01
SchLampenMaGnetSo 4.1.09, 17:01
es isch jo wirklich mega schlimm wemer ufd bilder muess warte xD
Kleopatra1983So 4.1.09, 17:02
Ich glaub so schnäll wie PG isch isch sowyso niemerts??!!??!!... ha oft erläbt das wo ich heim ko bi d Pics scho online gsi sin... und dr Odin wo friehner bi PG pixxt het , dä het d pics no im A2 onlinegstellt gha

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©