baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » FZ Partyföteli vo geschter...

Autor Beitrag 106 - 120
derElchSo 4.1.09, 21:26
als?
ArkinaSo 4.1.09, 21:28
naja ich bi geschter am gliche event 2x gfötelet worde.... und wenni so verglich, gfallt mr das vo FZ einiges besser
MäduSo 4.1.09, 21:32
Manchmal ist weniger mehr Finds zum kotze wenns 200 Foti pro Event het!
derElchSo 4.1.09, 21:33
wenn de die zwei föteli meinsch wos neuste bi dinere fz-gallerie unds neuste in dinere user-gallerie isch würd i das au sage.
Aber du muesch d fotigqualität im gsammte aluete vo enem portal. nit nur ei eizigs föteli.

Es git Portal dört isch in dr untere hälfti vom bild dä chopf vo dr person, und links, rächts und obe immer dopplet soviel platz wie sunscht vo dr person uf em föteli verbruch wird.
Und das durch die ganz gallerie dure...

Zitat: Mathias2
Manchmal ist weniger mehr Finds zum kotze wenns 200 Foti pro Event het!
Das kasch so nit säge.
Du muesch es in enem verhältnis zum Event aluege. Big Bang z.B. liefere mir locker 400-500 Föteli ellei uf PartyGuide.ch, während Kupple z.B. 40 scho sehr viel wäre.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 4.1.09, 21:34
NobelpreisträgerSo 4.1.09, 21:34
Zitat: Mathias2
Manchmal ist weniger mehr Finds zum kotze wenns 200 Foti pro Event het!
G.nau !
ArkinaSo 4.1.09, 21:44
jo aber ich ha bis jetzt do no nie wirklich schlächti gseh
casmenSo 4.1.09, 21:51
59thRaider: weisch jerz du das?

n ei es minimum gits in dem sinn nid mis, persöndliche isch 30, will under dem bringes fashct nid es Events mache!
Aber wenns zwenig lüt hed oder so gangi eifach wieder..
@Sunpark Dodermit isch au die 2i froge beantwortet..
derElchMo 5.1.09, 18:25
Zitat: casmen
59thRaider: weisch jerz du das?
Top 20 + Last 12 = 32
Hätt mir dr Stefan persönlich gseit
rattziMo 5.1.09, 19:54
PG het ä standart? Sit wenn den das? Ha gmeint die knalle eifach alli bilder uf ä server und löi sie den aktiviere (naja vilicht het sich das jo mittlerwiele gänderet ), FZ isch scho deftig langsam (im Verglich zue andere) aber naja so what? isch nid so als obs schnäller gäng wenn me motzt
IrusVirusMo 5.1.09, 20:00
alles e chli fuuli usredene meineder nid? ^^

Anderi Partyportal schaffes au xD ^^
rattziMo 5.1.09, 20:05
haha das isch jetzt aber nid nett gsi
casuelMo 5.1.09, 20:06
also bi pg isch dass immer no so nur dreihe muesch sie und bis am 12i ufem server ha.

guet mer gseht au d qualität vo de bilder

bi usgang muesch mindestens 36 besser wär 45 bilder maximum ca.91 wenns en brutal guete event isch wirds ufteilt in stars, 0815bilder und actionbilder
IrusVirusMo 5.1.09, 20:07
jo los sorry ich kenns au vo minere zit als Pixxer ^^
ich ha d pix immer grad uffeglade! au wenni halt arschmüed gsi bi!!! au am 4i am morge!!!

darum channis nid verstoh wieme mängmoll 24 oder 48 Stunde mues warte uf die bilder ^^
derElchMo 5.1.09, 20:08
Zitat: TheMistake
also bi pg isch dass immer no so nur dreihe muesch sie und bis am 12i ufem server ha.

guet mer gseht au d qualität vo de bilder
hesch du aber ahnig.
casuelMo 5.1.09, 20:10
ah jä>? bitte korrigier mi wenns nid so isch

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©