baz.ch Newsticker
06:00
Sonstiges
Wir sind Zukunft: 120 Rechenzentren gibt es in der Schweiz doch nur wenige legen Verbrauch offen
05:37
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Bei einer Tötung geht es häufig um Macht und Kontrolle»
05:34
Sonstiges
Skandinavier gehen viral: Die Norweger begeistern mit ihrem Jubel und zu Hause rudert sogar die Politik mit
05:33
Sonstiges
Apples neue KI: iPhone-Nutzer aufgepasst: Siri wird endlich richtig gut!
05:33
Schweiz
Handels-Deal: Kurz vor Guy Parmelins USA-Reise droht Trump mit einem zweiten Zollhammer
05:05
Ausland
«Apropos» der tägliche Podcast: China fischt die Meere leer den Preis zahlen die Fischer in Entwicklungs­länder
03:47
Sonstiges
A1 bei St. Gallen: Drei Unfälle innert einer Stunde Töfffahrer schwer verletzt
01:42
Sonstiges
Britische Monarchie: König Charles zahlte seit Thronbesteigung 30 Millionen Pfund Steuern
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » The HoodSquad - Der Thread

Autor Beitrag 196 - 210
VentiSupportMo 15.6.09, 18:55
ouh shit jo verdammt alte mir müend unbedingt abmache hahahaha
VentiSupportMo 15.6.09, 18:58
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=13505878&ctx=105517&gid=0&n=10

Dodurch das sich unser Mixtape so guet verkauft het in sonere kurze Ziit, was uns näbebi gsaid völlig überwältigt het! Händ mir uns dänggt gännd mir euch die schiibe jetzt zum GRATIS ABELAADE!

- MIR BEDANKE UNS BI ALLNE WO UNSER Mixtape “H47” KAUFT HÄND.!
- UND NATÜRLICH AU E FETTS DANKE AN ALLI WO UNS SUPPORTE UND
UNS AN DE UFTRITT UNTERSTÜTZE..

- DANK EUCH HÄMER MEHR CDs VERKAUFT ALLS PLANT..

- DRUM HÄMER UNS BESCHLOSSE, UNSER
MIXTAPE ”GRATIS“ ZUM DOWNLOADE GÄ..!

VIEL SPASS FALS DU UNSER MIXTAPE "H47" NONIG HESCH..

DOWNLOAD LINK:

http://www.file-upload.net/download-1701496/The-Hood-Squad---H47-Mixtape-Vol-1---Hip-Hop-2 009.zip.html

Peace
Cash Killa & Ventilicious
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.6.09, 19:25
VentiSupportMo 15.6.09, 19:22
Und wie immer EURI MEINIG isch uns wichtig! Gännd doch es Feedback dezue ab!!!
4FäusteFür1HallelujaMo 15.6.09, 19:22
Zitat: Ventilicious
Und wie immer EURI MEINIG isch uns wichtig! Gännd doch es Feedback dezue ab!!!
ich chas irgendwie nid abelade
so jetzt gots
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.6.09, 19:26
VentiSupportMo 15.6.09, 19:28
aber defür au es feedback abgä hehehehehe
VentiSupportMo 15.6.09, 20:48
und gits scho Meinige? Feedbacks?
4FäusteFür1HallelujaMo 15.6.09, 21:05
gueti tracks sin:
es ligt an uns (chli öbis politischs, gfallt mr)
machet platz (passt eifach alles)
wie rap isch (curse drigmixt machts grad sehr guet )
mir bombe ohni halt (filmzitat passe perfekt, plus 3 anderi gäste wos au guet mache)

nid so gueti tracks:
lärm im viertel ( find das 50 cent-züüg passt nid so zum eigentlich geile beat)
männerinstinkt (dr text isch nid so meins, halt so chli pornomässig)
noyz in the hood (dr refrain isch chli öde)

generell het sich de download aber uf jede fall glohnt, ihr machet echt guete sound
VentiSupportMo 15.6.09, 21:14
yeah dangge vielmol
freud mi wenns dir im grosse und ganze gfallt

und jä das Porno Rap züüg ische eimoligi sach gsi
VentiSupportDi 16.6.09, 17:43
loaaaaaaaaaaaaaadets abe
VentiSupportDi 16.6.09, 18:25
UND JETZT chönnet ihr das ganze au uf YouTube inezieh

http://www.youtube.com/view_play_list?p=245C957695971929
hanauDi 16.6.09, 20:09
Zitat: Ventilicious


und jä das Porno Rap züüg ische eimoligi sach gsi
jaaaaajaaaaaaaaaajaaaaaaaaa ;D
EvergreenTerraceDi 16.6.09, 21:05
sodeli... ha jetzt im Youtube jedes Lied gloost...
ähm.... ums churz z mache:
H, A, doppel M, E, R!
so ziemli jedes Lied isch geil... vom Text her findi "Es Ligt An Uns" genial.

respekt!
VentiSupportMi 17.6.09, 08:03
Zitat: StoryOfTheYear
sodeli... ha jetzt im Youtube jedes Lied gloost...
ähm.... ums churz z mache:
H, A, doppel M, E, R!
so ziemli jedes Lied isch geil... vom Text her findi "Es Ligt An Uns" genial.

respekt!
yeah messi vielmol!!!
andäm hängi au sehr vom textliche här!!!
danke vielmol!!!!
SpartanerMi 17.6.09, 11:26


wie me do inne läsecha, gfallt dini musik v.a. de unter 18 jöhrige. Huere Teenie-Rapper du
TokeeMi 17.6.09, 11:28
hüt vor der autoprüefig hani paar tracks glost

richtig guet gsi zum loslege

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©