baz.ch Newsticker
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » City Beach Basel

Autor Beitrag 1 - 15
CanYouHearMeSo 11.1.09, 01:06
was halte dr drfo?
und weiss das grad öber?
isch es ab 18? oder 21? oder ab wenn? (ha uf google nix gfunde! )

greez
casuelSo 11.1.09, 02:55
uf google findsch sehr wohl öppis de erschti itrag isch en presseitrag
http://www.presseportal.ch/de/pm/100015212/100575699/city_beach_ag/

dört stoht dasses ab 18 isch
bin vorhig gsi und am morge au schnell

das isch min idruck am morge

-offizielle eröffung 11.00 uhr türöffnung ca.11.20 uhr
-pool ist ca.40 cm tief und gewisse stellen bereits mit sand am boden
-dreckige sofas
-nicht sauber geputzte tische
-keine getränkeliste(kommt wahrscheindlich noch)
-umkleidekabinen relativ klein. keine schliessfächer und bügel um kleider aufzuhängen(problem wird vom veranstalter besprochen)
-relativ kalte halle(kann sich aber bis am abend ja noch ändern)
-dafür sehr starke (tropensturm)wärmeausbreitung in bereich der lüftung
-alles sieht sehr künstlich aus
-überall sponosrenflächen(stört mich nicht speziell)

+hübsches und freundliches personal
+einzigartiges erlebnis
+kein eintritt
+viele sitzgelegenheiten
+badeschlappen und handtücher werden vom veranstalter zur verfügung gestellt

Fazit:
Verbesserungsfähig aber trotzdem ein Muss!

zobe gsehts nid grad anderscht us:
-d halle isch leider immer no zu kalt
-personal weiss nid wies lauft do wartet mer hald schomol 10 min uf sind drink
-badet hend nur wenigi glaubs 4
-und als fotograf hesch es dört inne au nid grad liecht

positivs gits eigentlich nüt meh usserd das wasssi scho gseit ha

finds aber no chillig so nachem fiirobe mit es paar kollege(egal ob vom gschäft oder nid) chli go abhänge und sich ein, zwei drinks gönne
2 mal bearbeitet, zuletzt So 11.1.09, 03:07
samSo 11.1.09, 10:18
stimm in öbe de gliche pünkt zue mitm TheMistake..

wobi mich dunks eher, dass es no kinderkrakheite sind, het jo au erscht grad ufgmacht, drum kamme in gwüssem mass drüber hinwäg seh..

die münd halt no ihre rythmus finde damit das effizient lauft.

has gmerk woni 2 panache bstellt ha, das hän si anschienend nit uf dr karte weil sie nur bier us fläsche verkaufe... sie hän sich denn zu 2. berote wie si das jetzt am beste mache, bi ich denn dr zwüsche griffe ha und 2 bier mit 1 sprite + 1 leere bächer bstellt han

aber isch echt cool, wobi ich denk si richtig beachparty wirds wohl weniger.. sone riese halle kriegsch eifach nit warm gnue..
casuelSo 11.1.09, 18:26
Zitat: sam
stimm in öbe de gliche pünkt zue mitm TheMistake..

wobi mich dunks eher, dass es no kinderkrakheite sind, het jo au erscht grad ufgmacht, drum kamme in gwüssem mass drüber hinwäg seh..

die münd halt no ihre rythmus finde damit das effizient lauft.

zwüsche griffe ha und 2 bier mit 1 sprite + 1 leere bächer bstellt han

merci aber du weisch das scho dass alles scho in luzern stattgfunde hett? hald eifach outdoor im summer
und wenns in basel im märz fertig isch gohts witer nach züri

also zum erschtemol möche die das nid
samSo 11.1.09, 18:30
hammers so halber denkt... sie hän jo au so videos dört laufe loh vo der andere standört.

mol luege wie sich das entwicklet...
CanYouHearMeSo 11.1.09, 20:25
Zitat: TheMistake
uf google findsch sehr wohl öppis de erschti itrag isch en presseitrag
http://www.presseportal.ch/de/pm/100015212/100575699/city_beach_ag/

jaa, uf dere Syte bine gsi, has aber wohl überseeh
(bi au scho e weneli mied gsi^^)
naja, so wie das döhnt lohnt es sich (no) nid, zum go...bzw zum vrsueche ine z'ko^^
pr0xlmusDi 13.1.09, 15:19
Also dr Oberhammer han i jo am Samstig gfunde.
Zerscht isch es ab 18Johr gsi und es het gnueg gha wo no keini 18i gsi sind.
Aber ab de halb zwölfi isch denn plötzlich ab 25 JOhr gsi wells scho z´viel Lüt din gha het...naja jedem das seine
casuelDi 13.1.09, 15:21
Zitat: pr0xlmus
Also dr Oberhammer han i jo am Samstig gfunde.
Zerscht isch es ab 18Johr gsi und es het gnueg gha wo no keini 18i gsi sind.
Aber ab de halb zwölfi isch denn plötzlich ab 25 JOhr gsi wells scho z´viel Lüt din gha het...naja jedem das seine
halb 12? die sind jo au witzig isch jo nur bis am 12i offe
pr0xlmusDi 13.1.09, 16:45
bis am zwei
casuelDi 13.1.09, 16:47
Zitat: pr0xlmus
bis am zwei
ah jä

Donnerstag und Freitag: 17 Uhr bis 24Uhr
Samstag: 12 Uhr bis 24 Uhr
Sonntag bis Mittwoch: exklusiv geöffnet für Corporate Events und
Privatanlässe
pr0xlmusDi 13.1.09, 17:04
Also entweder i ha Tomate uf de Auge oder 20min het e scheiss gschriebe.
Dört inne isch doch 2Uhr gstande
casuelDi 13.1.09, 18:48
wahrschindli hett 20min was falsch gschribe

will mini infos sind 1. vom obeagebne link und 2. vom veranstalter direkt
samDi 13.1.09, 18:57
stadt basel und ihri verfkte öffnigszitte...

hoff do wird entlich mol e gsetzesändig beantragt.
KevünDi 13.1.09, 20:14
ich bi am samschtig gsi und has dr hammer gfunde.!! die abnutzigsspure am pool und ume pool sin will die ganzi alag so vil ich mit becho ha moll in luzern, respektiv züri gstande isch. anschiinend zügle die immer.. jänu i has super gfunde!!

SCHEISS WINTER!!!!
casuelMi 14.1.09, 08:37
Zitat: WäLpLi
oha, seht cool us! Sit wenn gits das scho? Nonig lang? Muess au mol dert ane go Itritt isch gratis.. ABer für massage zahli logischerwis odr?
isch sitem samstig offe und blib bis im märz

itritt isch gratis
massage muesch glaubs scho zahle

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©