baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » WEF? brengt das öberhaupt öppis oder nor schade?

Autor Beitrag 136 - 150
dave92Fr 23.1.09, 21:37
für die wos ev no interessiert:

morn esch au no en anti-wef demo in solothurn am 19.00 bem chloschterplatz. öb si bewilligt esch, weisi leider ned, aber da ich de meinig ben, me sött ufs demonstrationsrecht beharre, werd ich vorussechtlech det sii^^

schöne obe no!
EisenbergFr 23.1.09, 23:57
1 mal bearbeitet, zuletzt So 2.1.11, 12:52
heimdallSa 24.1.09, 08:40
dank em wef bin ich im wk. und dank dene "wef gegner" isches de reinscht bullshit.
derBonsaiiSa 24.1.09, 09:44
Toll in Basel isch d Demo natürligg wieder erlaubt -.-
CharnyBarnySo 25.1.09, 14:28
Zitat: dave92
für die wos ev no interessiert:

morn esch au no en anti-wef demo in solothurn am 19.00 bem chloschterplatz. öb si bewilligt esch, weisi leider ned, aber da ich de meinig ben, me sött ufs demonstrationsrecht beharre, werd ich vorussechtlech det sii^^

schöne obe no!
Guet gsecklet?


Zitat: NieSoloSeiN
Toll in Basel isch d Demo natürligg wieder erlaubt -.-
werum sött si nid bewilligt si?

Zitat: heimdall
dank em wef bin ich im wk. und dank dene "wef gegner" isches de reinscht bullshit.
Hmm... In Davos gits nid vill WEF-Gegner, usser e bewilligti Demo. Also chansch uns nid d Schuld in d Schueh schiebe, dass de in dr Kälti dörfsch ummestoh
heimdallSo 25.1.09, 14:36
Hmm... In Davos gits nid vill WEF-Gegner, usser e bewilligti Demo. Also chansch uns nid d Schuld in d Schueh schiebe, dass de in dr Kälti dörfsch ummestoh

muess i au ned, sondern i meine das mit se sicherheitsbestimmige etc...
dave92So 25.1.09, 14:38
Zitat: CharnyBarny
Zitat: dave92
für die wos ev no interessiert:

morn esch au no en anti-wef demo in solothurn am 19.00 bem chloschterplatz. öb si bewilligt esch, weisi leider ned, aber da ich de meinig ben, me sött ufs demonstrationsrecht beharre, werd ich vorussechtlech det sii^^

schöne obe no!
Guet gsecklet?
dasch ned loschtig...
CharnyBarnySo 25.1.09, 14:45
Zitat: heimdall
Hmm... In Davos gits nid vill WEF-Gegner, usser e bewilligti Demo. Also chansch uns nid d Schuld in d Schueh schiebe, dass de in dr Kälti dörfsch ummestoh

muess i au ned, sondern i meine das mit se sicherheitsbestimmige etc...
Das chansch au nid uns in d Schueh schiebe, dass die Sieche so paranoid sind...

JEDI grossi konferenz vo de Bonze isch entsprechend abgriglet, luegsch emolle G8 usw. a...!
CharnyBarnySo 25.1.09, 14:45
Zitat: dave92
Zitat: CharnyBarny
Zitat: dave92
für die wos ev no interessiert:

morn esch au no en anti-wef demo in solothurn am 19.00 bem chloschterplatz. öb si bewilligt esch, weisi leider ned, aber da ich de meinig ben, me sött ufs demonstrationsrecht beharre, werd ich vorussechtlech det sii^^

schöne obe no!
Guet gsecklet?
dasch ned loschtig...
Naja, würkli luschig findis au nid...! Aber Schadefreudig bini halt
dave92Mo 26.1.09, 13:30
http://switzerland.indymedia.org/de/2009/01/66698.shtml

för alli die wo scho öppis ghöört händ ond ev no di ander site wänd gseh...

gummischrot us ca 5m entfernig chani bestätige, gummigschoss uf chopfhöchi chani bestätige, dass d schmier d demonstrante ines huus drängt händ chani bestätige ond dases zo gwalttätige öbergreff vo de bulle gäge demonstrante cho esch, chani ebefalls bestätige.

osserdem send d demonstrante fredlech blebe, händ nüüt kabott gmacht ond niemerem öppis z leid too, ossert velecht öpper gweckt, wo am halbi 8ti scho gschlofe het^^
CharnyBarnyMi 28.1.09, 12:05
Nomolle e Erinnerig:

Hütt obe findet die bewilligti Demonstration gege s WEF in Basel statt.
28.1.09 18:00 Barfüesserplatz
dave92Do 29.1.09, 08:59
d baz schriibt dezue:

http://bazonline.ch/schweiz/standard/Basler-AntiWEFDemo-Schuhe-gegen-UBS/story/18593408
mech wörds no interessiere, wenns zo scharmützel cho esch... medie send doch alli gliich...

s esch trotzdem en cooli demo gsii, obwohl d kommis vom aufbau 1. kei parole chönd ond 2. gopferdammi liislig send^^ (ausnahmen bestätigen die regel)
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 29.1.09, 09:00
moseyDo 29.1.09, 10:15
Also da mit Farbbeutel und so stimmt scho aber minere Meinig guet gsi an dr Demo dass sich d'Polzei zrugg ghalte het.
dave92Do 29.1.09, 10:30
farbbütel =/= scharmützel mit der polizei^^

jo, dasch guet gsii... hätt d schmier d demo begleitet rächts ond lenks (ev no hende), denn hännds uusschritige gäh, do chasch secher sii...

ah, velecht meint d zitig das:
Zitat:
Ein paar Verbliebene entzündeten auf der Mittleren Brücke noch einige Zeitungen an.
(quelle az: http://www.azonline.ch/pages/index.cfm?dom=113&rub=100211486&arub=100211486&orub=100211474 &osrub=100211486&Artikel_ID=102026417 )
nacher esches jo wäge paar brännende zitige nöchi bahnhof no zo verhaftige cho... di verhaftete send jedoch nach einehalb stond weder freigloh worde, nachdem personalie uufgno worde send.
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 29.1.09, 10:31
moseyDo 29.1.09, 11:19
Zitat: dave92
farbbütel =/= scharmützel mit der polizei^^
hani au nid behauptet... und was d'zitig demit gmeint het händ si au nid genauers gschribe

Zitat: dave92
ah, velecht meint d zitig das:
Ein paar Verbliebene entzündeten auf der Mittleren Brücke noch einige Zeitungen an.
(quelle az: http://www.azonline.ch/pages/index.cfm?dom=113&rub=100211486&arub=100211486&orub=100211474 &osrub=100211486&Artikel_ID=102026417 )
nacher esches jo wäge paar brännende zitige nöchi bahnhof no zo verhaftige cho... di verhaftete send jedoch nach einehalb stond weder freigloh worde, nachdem personalie uufgno worde send.
ka sii mir egal
2 mal bearbeitet, zuletzt Do 29.1.09, 11:20

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©