baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » WEF? brengt das öberhaupt öppis oder nor schade?

Autor Beitrag 151 - 165
dave92Do 29.1.09, 11:30
jo, ich glaube scho, dass si das meined... mer esches aber ned egal, wenn d bulle eifach lüüt gönd go verhafte, wenn paar zitige bränned^^ goht för mech ganz klar onder repression...
CharnyBarnyDo 29.1.09, 12:17
Naja, also scharmützel hani eigentlich genau nix gseh...! Isch e fridlichi Demo gsi.
moseyDo 29.1.09, 12:18
sind mines wüssens jo kei lüt verhaftet worde, dorum ischs mr egal
und wie dr charno scho gseit het ischs e fridlichi demo gsi vo dem här..
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 29.1.09, 12:18
D0paminDo 29.1.09, 12:29
Zitat: dave92
http://switzerland.indymedia.org/de/2009/01/66698.shtml

för alli die wo scho öppis ghöört händ ond ev no di ander site wänd gseh...

gummischrot us ca 5m entfernig chani bestätige, gummigschoss uf chopfhöchi chani bestätige, dass d schmier d demonstrante ines huus drängt händ chani bestätige ond dases zo gwalttätige öbergreff vo de bulle gäge demonstrante cho esch, chani ebefalls bestätige.

osserdem send d demonstrante fredlech blebe, händ nüüt kabott gmacht ond niemerem öppis z leid too, ossert velecht öpper gweckt, wo am halbi 8ti scho gschlofe het^^


selberschuld
dave92Do 29.1.09, 12:40
@flashback: jetzt weisches aber^^ mindischtens ei person esch verhaftet worde, woni weiss... gäll charny?

@B1S0N: wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten!
rule61Do 29.1.09, 13:12
Zitat: dave92
@flashback: jetzt weisches aber^^ mindischtens ei person esch verhaftet worde, woni weiss... gäll charny?

@B1S0N: wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten!
gopferdami hör doch mol uff hüle, wen me an e demo got muess me dermit rächne....immer sin bulle schuld mit ihre represione...gang emol in es anders land den kasch go hüle.....hesch dr scho mol überlegt das bi dr Bolizei au Mensche schaffe wo villicht au nur ihre Job mien mache ????????????
dave92Do 29.1.09, 13:30
aber miner aasecht noo getts en ondersched zwöschet job mache/sicherheit garantiere ond us 5m met gummischrott schiesse anere fredleche demo...
moseyDo 29.1.09, 14:19
ok dass wer verhaftet worde isch weisi mittlerwile au..

rule61 dr dave hült nid ume will d'polizischte grächtfertiget e person verhafte. sondern will si ungrächtfertiget lüt verhafte wo gar nüt demit z'tue händ bzw. unschuldig sind und sälber gege vorschrifte verstosse (gummischrot us 5m z.B.)!

vo wäge repressione het me jo gseh was ablaufe chan voreme johr an dr anti-wef demo z'basel!
CharnyBarnyDo 29.1.09, 14:29
Zitat: dave92
@flashback: jetzt weisches aber^^ mindischtens ei person esch verhaftet worde, woni weiss... gäll charny?

@B1S0N: wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten!
Tzzzz... ICH bin jo nid verhaftet worde Bi mir hättis nid emolle en grund defür geh
holysmokeDo 29.1.09, 14:30
das isch de besti grund


aso i ha 2-3 kastewääge gse verbiifahre
CharnyBarnyDo 29.1.09, 14:31
Zitat: holysmoke
das isch de besti grund


aso i ha 2-3 kastewääge gse verbiifahre
joa, das stimmt... Kei Grund isch bi verhaftige ebe mengisch doch en grund
sbabyDo 29.1.09, 17:34
obs WEF schadet oder nit weiss i nit..uf jedefall schade die schmierereie an de anti-WEF-demos. so lüt sinn für mi die gliich sparte wie "erläbnisorientierti fuessballfans". goht efach nur ums randaliere und d sau useloh..dräcks pack
CharnyBarnyDo 29.1.09, 17:36
Zitat: sbaby
obs WEF schadet oder nit weiss i nit..uf jedefall schade die schmierereie an de anti-WEF-demos. so lüt sinn für mi die gliich sparte wie "erläbnisorientierti fuessballfans". goht efach nur ums randaliere und d sau useloh..dräcks pack
Ne, wenn de luegsch sind die meischte "Schmierereie" e Ussag, und nid eifach e farbklecks
sbabyDo 29.1.09, 17:43
Zitat: CharnyBarny
Zitat: sbaby
obs WEF schadet oder nit weiss i nit..uf jedefall schade die schmierereie an de anti-WEF-demos. so lüt sinn für mi die gliich sparte wie "erläbnisorientierti fuessballfans". goht efach nur ums randaliere und d sau useloh..dräcks pack
Ne, wenn de luegsch sind die meischte "Schmierereie" e Ussag, und nid eifach e farbklecks
"wipe out wef" am rothuus..kei ussag sondern sachbeschädigung!
CharnyBarnyDo 29.1.09, 17:47
Zitat: sbaby
Zitat: CharnyBarny
Zitat: sbaby
obs WEF schadet oder nit weiss i nit..uf jedefall schade die schmierereie an de anti-WEF-demos. so lüt sinn für mi die gliich sparte wie "erläbnisorientierti fuessballfans". goht efach nur ums randaliere und d sau useloh..dräcks pack
Ne, wenn de luegsch sind die meischte "Schmierereie" e Ussag, und nid eifach e farbklecks
"wipe out wef" am rothuus..kei ussag sondern sachbeschädigung!
Sachbeschädigung mit ussag?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©