baz.ch Newsticker
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Kann der Irak den zweifachen Weltmeister herausfordern?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » WEF? brengt das öberhaupt öppis oder nor schade?

Autor Beitrag 211 - 225
dave92So 1.2.09, 16:22
ach du meine fresse... es gett weisch wie vell gueti lösige?! nor send die lösige de riiche bonze (wo halt s säge händ) ned rächt oder si send z tüür...

aber lösige gäbs gnueg!
D0paminSo 1.2.09, 16:26
ich bin kei riche bonz,mir döfsch dis problem erkläre und den d lösig dezue
iamascientistSo 1.2.09, 16:26
um e grosses problem z'löse gohts au halt oft emol kli länger und me miessti halt au wirklich öbis mache.
aber en huffe lüt isch das halt eifach z'blöd. und wenns die sin, wos jo eigentlich in dr hand hätte, isch es halt scheisse und me ka denne amene felse rüttle!
dave92So 1.2.09, 16:28
klar chönnt ich der problem uuflischte oder der di passende lösige dezue au no, aber du besch soöppis vo ned iisechtig ond da du mech eh ned ernscht nemmsch (basiert jo uf gägesitigkeit), gsehn ich kein grond, der ideä z erkläre...
iamascientistSo 1.2.09, 16:29
jetzt kunnt er denn sicher grad drmit, dass du z'fuul sigsch...
D0paminSo 1.2.09, 16:29
ich han en normnali diskussion wele avo mit dir

aber jo easy..anschinend hesch angst das untergosch oder so

dave92So 1.2.09, 16:34
normali diskusion hätti nüt degäge, aber för en diskusion mues respäkt omesii... ond de esch vo beidne site ned do...

edit: you got pn...
1 mal bearbeitet, zuletzt So 1.2.09, 16:36
sbabySo 1.2.09, 16:37
Zitat: dave92
näi sbaby, ich han eifach kein bock, mech ständig z wederhole... ich gseh das ned so wie du ond gseh züüg als legitim, wo du onder totesstrof wördsch stelle...
bi gege todesstrof! i bi aber für e friedlichs mitenander! d.h. jede het sich uf e gwüssi wiis azpasse
dave92So 1.2.09, 16:39
wenigstens ei paralelle met der...

klar, aapassig schön ond guet, aber vo beidne siite... ond wenn jetzt halt kapitalismus inere wirtschaftskriise gändet het, söled die bonze das au iigseh....
iamascientistSo 1.2.09, 16:48
worum sich ändere wenns doch wenigstens für ei sitte funktioniert und alli ander driischisse?

sone haltig henn die und werde sie au nit ändere...leider!
moseySo 1.2.09, 16:56
Mag do nid alles Quote dorum schribi eifach mol druflos.

Es git es Rächt uf freii Meinigsüsserig und es Rächt uf Versammligsfreiheit, beides sind Grundrächt. Genau die beide Grundrächt wärde anere Demonstration wohr gno!
Was aber isch, wenn z.B. e Gfohr usgoht isches möglich, dass me anderi (Grund-)Rächt höcher stellt und dorum d'Demo nid bewilligt wird.

D'Polizischte mache zwar ihre Job, aber teilwis mit chli wenig Hirn. Es git Vorfäll wo d'Polizei ihri Mittel wie Tränegas und Gummischrot isetze aber es git au Vorfäll wo sis berächtigt isetze, isch halt situativ abhängig und dorum chames nid zwingend verallgemeinere dass si das IMMER falsch isetze. An Demonstratione isches aber doch mehreri mol scho vorcho, dass d'Polizei übertribe het!

Vermummig mues nid demit z'tue ha, dass me wott go randaliere sondern dass me nid erkennt wärde will, z.B. wäge Repressione. Was nid heisst dass die Lüt wo randaliere sich nid vermumme! Aber au do isches falsch eifach mol alli in ei Topf z'gheie!

Denne vo wäge Föteli, usm obe gnennte Grund (Repressione) wärde d'Pics hüfig zensiert. Es isch so dass wenn me z.B. nur 1 Person seht (agno nid vermummt) wo normal am Demonstrationszug mitlauft dörf das Pic nid veröffentlicht wärde ohni nochezfroge.
Wenn me aber e gwüssi Azahl Persone seht bzw e Masse muesme nid nochefroge, logisch, dos jo zu viel Lüt sind.

Wie wärs wener wider ufe normali Diskussion zruggchömed ohni enand schlächt z'mache?
iamascientistSo 1.2.09, 16:59
@flashback: ich gib dir do völlig recht. die andere henn das zwar au scho welle sage, henns aber irgendwie nit könne oder besser gseit, sin nit wirklich bi dr sach blibe.
sbabySo 1.2.09, 18:02
i sags nomol: kei grundrecht uf demonstration, sondern nur e bedingte aspruch für d nutzig vom öffentliche grund..

und wennde mit grundrecht kunnsch, denn söttsch au wüsse, dass jedes grundrecht igschränkt wärde kah solang nit dr kernghalt verletzt wird
moseySo 1.2.09, 19:38
Zitat: sbaby
i sags nomol: kei grundrecht uf demonstration, sondern nur e bedingte aspruch für d nutzig vom öffentliche grund..

und wennde mit grundrecht kunnsch, denn söttsch au wüsse, dass jedes grundrecht igschränkt wärde kah solang nit dr kernghalt verletzt wird
lis bevor de postisch..

Zitat: Flashback
Es git es Rächt uf freii Meinigsüsserig und es Rächt uf Versammligsfreiheit, beides sind Grundrächt.
Ha nie behauptet dass es es Grundrächt für Demonstratione git, nur dass mitere Demo uf die Grundrächt beharrsch bzw. die bruchsch!

Zitat: Flashback
Was aber isch, wenn z.B. e Gfohr usgoht isches möglich, dass me anderi (Grund-)Rächt höcher stellt und dorum d'Demo nid bewilligt wird.
Genau da wo du gschribe hesch nur anderscht formuliert! Obs jez igschränkt oder die andere höcher gstellt wärde, dr Ändeffekti sich dr glich.

/Edit mini self-quotes sölle eigentli nur mini Ussage untermure bzw. zeige dass du eifach mol druflosschribsch ohni dr Post z'läse oder uf de jewiligi Post igoh.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 1.2.09, 19:39
sbabySo 1.2.09, 20:24
ich lies scho junge

du kunnsch efach mit de grundrächt obwohl ich 1 site vorher scho gschribe ha, dass es nur e bedingte aspruch isch...und glaub mr, i weiss vo was i red

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©