baz.ch Newsticker
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Iigangskontrolle Fame

Autor Beitrag 1 - 15
finelineSo 10.9.06, 12:53
Gescht bini eigendlich an dere Benefitzparty im Volkshuus gsi, aber ha denn witter welle ins Fame.
Öppe am 1 bini dört gsi. Denn isch grad no e Kollegin dört gsi und ha grad mit dere inewelle. D'Madame hett denn ihre, denn mi usswis agluegt (bi 22) hett denn gfunde, dass ich nid ine cha. Bi nid ganz druss cho, wiso, will ich mein, i bi normal aazoge gsi, gse nid irgenwie uss wie eine wo stress suecht... kei anig. Die hett mi eifach uss Prinzip nid ineglo. Schlussändlich hetts gheisse, dass das de Chef so bestumme heig. Ich sig em nid symphatisch, oder würd nid ins bild passe... Was fallt dene eigendlich i?? Chasch doch nid nach Symphatie go... I mein, wenns jetzt um irgend e edle schuppe go würdi, denn chönnt me das jo no zelle lo, aber nid im Fame...
I ha gmeint ich ghör nid rächt. Naja, vorläufig wird me mi dört sicher nümmi gse.

Was meine dir do dezue? isch euch das au scho passiert?
colbSo 10.9.06, 12:54
e witere grund wieso discos scheisse sind

oberflächlichi scheiss lüth
1 mal bearbeitet, zuletzt So 10.9.06, 12:55
tschugileSo 10.9.06, 12:58
also bim A2 isch vor mir mol eine gloffe däm hän se xeit das er zu schwarz azoge isch und nid inekunnt..

-------------------------

BITTE keini Beleidigunge gege Türsteher und Clubs. Das MIEN mir sofort entferne !
finelineSo 10.9.06, 12:59
Söll jetzt nid rassistisch töne, aber ich glaub mit ere schwizer id verchlinere sich dini chance dört inne eifach nomoll drastisch.
röschtiSo 10.9.06, 13:06
s'fame isch eh e )=*%/|#°# (man tschugie )
nonameSo 10.9.06, 13:14
*rustyzustimm*
timmySo 10.9.06, 14:19
jo, die tuersteherin isch wirklig komsich...

s problem do isch eifach, dass es halt zviel luet het wo doert hi goend und denn koenne si sichs leischte...

Ich bi bis jetzt eigentlich immer ihnekho, amigs bini ohni frauebegleitig ahgstande und denn het si gfunde ich soell naebeuse stoh. denn bini witer hindere gloffe und ha mr e frau gsuecht und bi denn ihne und das au scho woni 18. gsi bi.
SchoorschGaggooDi 12.9.06, 23:21
Naja, s'Fame nimm ich scho lang nümmi ärnscht... ich lach über dä Schuppe
nundefaaahneDi 12.9.06, 23:25
i säg nur: STUDÄNTEUSWIS!!

aber ehrlich, so tragisch isches jo nit, wenn me nit inechunnt, viel verpasst me nit..
rattziMi 13.9.06, 00:13
neume nid ihne ko was isch das????
VentiSupportMi 13.9.06, 07:35
Schlussändlich hetts gheisse, dass das de Chef so bestumme heig.

Fineline schomol dra dängt das sie sälber vellicht dr chef isch?
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 13.9.06, 07:35
YelinaMi 13.9.06, 07:59
Hm, das isch ja eigentlich genau das, jede Türsteher cha eim Abwiise, ohni agab vo gründ, er cha au säge, dass ihm dini nase nid passt und de chunsch nid ine. ob das guet isch oder schlecht, cha mer drübert striete.

minere meinig nache isch das meischtens nur en usred für rassismus. aber d'wahrheit isch scho, wer en club bsitzt, darf selber bestimme, wer dett ine darf und wer ned.
SLuTkiLLMi 13.9.06, 08:06
e kolleg vo mir (au 22) isch au nit ihne cho, er isch en Tschech... er isch a gstande inere lessige jeans und schöns hemli.... sie het gseit, äh nei, sorry, uf d zyte stoh... nachere stund uf dr site stoh (okay, nit grad e stund) het sie ihm den gseit "kasch go junge, git gnue anderi clups für so grossi junz wie dich" ... also... wäg dr grössi ??

den, mim schatz si kolleg isch au en tschech, au ungfair glich gross wie mine... dä isch ihne cho !

also es het weder mit grössi no mit rassismus zdue!!!
mabuMi 13.9.06, 09:23
hei au mol welle go, nachdem mir in dr karaokebar gsi sind.
Sind 3 stück gsi. 21, 20 und ich, 19.

Si also anecho und denn hets grad gheisse dir nid (ohni ID). Hei mer halt gfrogt wieso nid, d'Antwort. Keini Fraue drbi. Toll mol chli umegluegt oebs no paar het wo au grad ummesi ^^ Nuet gfunde, also simmer halt neume anders ane.

Somit wird ich doert au nuem anego ^^ Kei luscht, do blöd ummestoh...
finelineMi 13.9.06, 12:58
@ alliK dänk weiss ich, dass si sälber de Chef isch... das unterstriicht doch nur wie billig ihri "ussred" isch.
i ha ebe au s'gfühl, dass die irgendwelchi vorurteil händ. mit emne schwizerpass hesch scho moll de kürzer zoge. als ma au... aber schlussändlich gots dene glaub eifach drumm, dass si de starki chönne markiere. oder die starki... es isch eifach lächerlich. puri antiwärbig für de eigeni klub.
ich weiss au, dass s'fame nid wirklich super isch. aber wenn de halbi kollegekreis dört unde sitzt gangi halt au ins fame, das isch mir denn gliich... ok, jetzt gangi moll vorläufig sicher nümm... denn ich bi jo unsymphatisch
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 13.9.06, 12:59

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©