baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Schwaches Uruguay kassiert Rot in der Nachspielzeit und scheidet aus
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Enzo mitfahrt zu gewinnen.

Autor Beitrag 16 - 30
VillaniMo 2.3.09, 17:49
Zitat: Natalie1983
Heieiei bisch soooo einsam..zerst suechsch öper wo mit dir in d Ferie goht und jetz öperwo mit dir mitfahrt arme sir
Nana, das ganze isch für e gueti Sach und wird durch werbig finanziert und goht schlussändlich an e stiftig.

Aber wenn scho nix bruchbars schriebe chasch, denn los es doch eifach bliebe. Me bechunt kei geld für posts....
VillaniMo 2.3.09, 17:50
Zitat: WäLpLi
Zitat: SirRoma
Zitat: WäLpLi
ich würd lieber immene MAYBACH oder schöne ROLCE ROYCE mitfahre als in sonnere kischte wo unbequem ishc und lut hinder de Ohre...
jo du bisch au e sissi. Ich wart nur druff bis mitemene röckli umelaufsch....
immerdoch das ufere Ducati wo di uslach wo näbe bi di überholt
Ich wett mit dir, dass ich uf jedere GP Strecki schneller bi als du mitem töff
VillaniMo 2.3.09, 17:53
Zitat: WäLpLi
Zitat: SirRoma
Zitat: Natalie1983
Heieiei bisch soooo einsam..zerst suechsch öper wo mit dir in d Ferie goht und jetz öperwo mit dir mitfahrt arme sir
Nana, das ganze isch für e gueti Sach und wird durch werbig finanziert und goht schlussändlich an e stiftig.

Aber wenn scho nix bruchbars schriebe chasch, denn los es doch eifach bliebe. Me bechunt kei geld für posts....
an stiftig mit somene waage PPPFFFFFT WUAHAHAHA
muess me das jetzt checke? ODer was het e stiftig z due mitem auto?
VillaniMo 2.3.09, 17:54
gang gschieder mol uf mini wett i, statt wie e röckli fraue sprück bringe
hanauMo 2.3.09, 17:58
Zitat: PaoloPinkel
mach doch e seifekiste renne und dr gwünner dörf mitfahre. seifekiste sind immer lustig
atom lol
Kleopatra1983Mo 2.3.09, 18:05
Zitat: WäLpLi
du blöffsch immer bla bla, aber bisch NID eimolle amene Event drby gsie bevor das nid gmacht hesch wird di do inne keine anerkenne vo uns ussert 12 Jöhrigi kinderlis wo uf so auteli stöhn...
ändlich mol öber wos ufe e Punkt bringt danke Wälpli

und userdäm isch es tatsächlich so: wärs NIT in de Hose het hets UNTERM Arsch!!!!!!!!!!
Kleopatra1983Mo 2.3.09, 18:10
isch doch wohr het immer e grossi klappe im Forum schnurrt überall mit bi de Auroevents und so und uftauche oder s gsicht zeigt är nie.... versteckt sich immer hinter sim Auto
derBonsaiiMo 2.3.09, 18:38
i würd s Benzin sogar sälber zahle wenni dörft mitfahre =D

Schleim:

Wie laufts im rFactor? =D
VillaniMo 2.3.09, 18:42
ui ghetto sproch "dissisch".. und nei, isch für di gsi...

Ohne jetzt alli Antwort gläse zha... aber so sprüch wie minderwärtigkeitskomplex chöme nur vo looser wo selber nix hän... ohni öber agriffe zwelle.. oder "oh de het e sportwage de het nix in de hose"... so was sage hüt no 12 jöhrigi oder ebe looser...

Ich will keinem an d karre fahre, mir gohts drum das es nervt wenn kiddis ihre müll müehn drzue schriebe wo nix mitem thema zdue het...

Mir kenne do in 12 lüt das längt... nid jede isch bi FZ... schwerz glaube

Wie au immer ,chömet ufs thema zrugg, damit das nid wieder versaut wird. thx.
UrichMo 2.3.09, 19:00
Zitat: WäLpLi
chunnshc lieber mol im summer mit mir mit wenni mir die neui Ducati kauft han
Dröhnt meh und zieht meh und muesch nidmoll s benzin zahle
ich han glernt das mr nit mit sache blöfft wo mr gar noni het, oder wiä?


(isch chli hart usdruckt gsi min kommentar do, so ischs glaub besser, han niämerts beleidige welle
2 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.3.09, 19:21
Kleopatra1983Mo 2.3.09, 19:09
ich lies do im Forum lieber vom Wälpli sine treum als vom Sir Roma sine leere versprächige.....
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.3.09, 19:18
MisteryouxMo 2.3.09, 19:11
kindergarte
UrichMo 2.3.09, 19:21
Zitat: WäLpLi
chunnshc lieber mol im summer mit mir mit wenni mir die neui Ducati kauft han
Dröhnt meh und zieht meh und muesch nidmoll s benzin zahle
ich han glernt das mr nit mit sache blöfft wo mr gar noni het, oder wiä?


(isch chli hart usdruckt gsi min kommentar do, so ischs glaub besser, han niämerts beleidige welle
UrichMo 2.3.09, 19:25
easy, mr cha jo über alles rede
Kleopatra1983Mo 2.3.09, 19:26
Wälpli wen mi ein würd looser nenne würd i glaub au nit so freud ha... scho gar nit wen die usag vo öberm kunnt wo genau däm klische entpräche tuet

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©