baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Enzo mitfahrt zu gewinnen.

Autor Beitrag 1 - 15
VillaniDo 26.2.09, 16:22
Hallo zämme.

Ich würd gern e Enzo mitfahrt verlose. Da sich immer so sau viel melde, hän mir dänkt mir lose das ganze us. Letscht Johr hän mir eifach e Tag gmacht wo sich lüt amene Ort hän chöne träffe. Aber es sin so extrem viel gsi, dass me nid alli lüt het chöne mitneh.

Mini frog also

Het öber e idee wie me das mache chönt? Ich ha hüt irgendwie nid so dr kreativi Tag

D Enzofahrt wär endi März afangs April (wägem wätter) und goht 45 minute.
pureoneDo 26.2.09, 16:40
mach doch e seifekiste renne und dr gwünner dörf mitfahre. seifekiste sind immer lustig
schnabulationDo 26.2.09, 17:10
...vorallem MITfahre?

S'einzige Auto, wo mi würd e MITfahrt interessiere, isch dr Veyron.

------------

Aber trotzdem: Ich finds e cooli Idee, dass du die Möglichkeit duäsch abiete.
Ich biet sunst gern e Golf 3 Mitfahrt ah. LAWL
SlightReturnDo 26.2.09, 17:17
mues me s benzin sälber zahle?
digitalrebelDo 26.2.09, 17:20
ich bi villicht dr volldepp, aber was ISCH e Enzo ??

do kunnt mr eifach sone kleins roschtigs Fiätli in Sinn, wo dr Enzo fahrt im Film "Big Blue", aber das wirds wohl nid si??

schnabulationDo 26.2.09, 17:22
http://de.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Enzo_Ferrari
digitalrebelDo 26.2.09, 17:25
aaaah ... ich ha dä gmeint

http://img239.imageshack.us/img239/773/fiat500fu1.jpg
VillaniDo 26.2.09, 17:31
Zitat: schnabulation
...vorallem MITfahre?

S'einzige Auto, wo mi würd e MITfahrt interessiere, isch dr Veyron.

------------

Aber trotzdem: Ich finds e cooli Idee, dass du die Möglichkeit duäsch abiete.
Ich biet sunst gern e Golf 3 Mitfahrt ah. LAWL
Naja, dr e Veyron in (silber/schwarz) isch au ume. Aber de stoht no bis endi mai in molsheim
VillaniDo 26.2.09, 17:32
Zitat: SlightReturn
mues me s benzin sälber zahle?
lol, nei logisch nid.
VillaniDo 26.2.09, 17:32
Zitat: WäLpLi
ich würd lieber immene MAYBACH oder schöne ROLCE ROYCE mitfahre als in sonnere kischte wo unbequem ishc und lut hinder de Ohre...
jo du bisch au e sissi. Ich wart nur druff bis mitemene röckli umelaufsch....
VillaniDo 26.2.09, 17:39
lach, mit sowas bini mol mitgfahre -
errsguterjungeDo 26.2.09, 18:14
Zitat: SirRoma
lach, mit sowas bini mol mitgfahre -
de fiat de alti 500 de ishc jo woll voll häzig das isch e geils auteli
schnabulationFr 27.2.09, 09:25
Wenn en Veyron am Start hesch, MELD DI! Ich zahl dr einiges, damiti cha mitfahre.

---

Und denn willi nur EI EINZIGE Meter selber fahre, dassi cha sägä: Ich sig schomol Veyron gfahre
SuBZer0Fr 27.2.09, 14:03
Also wen alli e Veyron fahre wen den freut mich das..

Ich nimm de agebot vom Enzo sehr gern ah fals es no konkurrente gibt
undprofillöscheFr 27.2.09, 14:39
Heieiei bisch soooo einsam..zerst suechsch öper wo mit dir in d Ferie goht und jetz öperwo mit dir mitfahrt arme sir

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©