baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Töff Prüefig.. was mache ??

Autor Beitrag 1 - 15
BoydMo 2.3.09, 18:24
Halli Hallo

Han mol kurz e frog.. Han dAutoprüefig und möcht jetzt gern Töff Prüefig mache.. was muessi jetzt als erstes mache ?? kennt sich do eine us ? Und wie lang würds öbbe go bis ich e grosse kan fahre ??

gruess
BoydMo 2.3.09, 19:32
Zitat: WäLpLi
Moin Moin, ich has eher umgekehrt gmacht hehe,

Also da du d'Autopriefig hesch muesch s'Formular usfülle wo du au gmacht hesch fürs auto nur Krüzlisch dert

A - (Beschränkt ah) Motorräder bis 34PS oder 24KW

Und bstellsch dr Motorrad Lernfahruswis

denne muesch 12Stunde Grundkurs Mache
VKU Muesch nüm da seh scho hesch wegem Auto

denne muesch du d'Manöverpriefig mache
und denne Fahren im verkehr

Voila wenn beidi bestande hesch darfsch dis L abrisse am töff

Und nach zwei Johr fahre darfsch dr MFK alüte du wettsch jetzt OFFE Fahre, ohni nomolle e'Priefig z'mache darfsch denne nach ERHALTEN des ausweises Alli Legale Töff fahre
ok merci und für die Manöverprüefig bruch ich do min eigene töff ??

Wenn jo was kaufi am beste für eine mit 2 Meter haha
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.3.09, 19:32
SparripsMo 2.3.09, 19:33
http://www.motorradausweis.ch/easymoto.cfm

MäduMo 2.3.09, 19:38
Zitat: DanGian


und für die Manöverprüefig bruch ich do min eigene töff ??

Wenn jo was kaufi am beste für eine mit 2 Meter haha
Also du muesch nit di eigene Töff ha, abr dr Töff muess nach Gsetz zue gloh si wellsi das no biz aluege! Bim erste mol bini miteme Sportler 50cc gange und ha bi dem e sau schlechte ischlag ka bim Lenke, den hätti sehr engi Kreisli sötte mache, abr sogar bim stosse hätsch das nit mol ane becho, abr da die Experte jo IMMER RECHT HEND hani nit bestande.... bim 2te mol hani dr Roller vom Kolleg gnoh und bi logger dure cho

Also wennde e lange Töff hesch, nimm e Roller odr so sGeld fürs 2te mol chaschder so spare...
BoydMo 2.3.09, 19:40
Zitat: Mathias2
Zitat: DanGian


und für die Manöverprüefig bruch ich do min eigene töff ??

Wenn jo was kaufi am beste für eine mit 2 Meter haha
Also du muesch nit di eigene Töff ha, abr dr Töff muess nach Gsetz zue gloh si wellsi das no biz aluege! Bim erste mol bini miteme Sportler 50cc gange und ha bi dem e sau schlechte ischlag ka bim Lenke, den hätti sehr engi Kreisli sötte mache, abr sogar bim stosse hätsch das nit mol ane becho, abr da die Experte jo IMMER RECHT HEND hani nit bestande.... bim 2te mol hani dr Roller vom Kolleg gnoh und bi logger dure cho

Also wennde e lange Töff hesch, nimm e Roller odr so sGeld fürs 2te mol chaschder so spare...
also muess eifach e 125er roller si oder ??
MäduMo 2.3.09, 19:41
hmm wart mol, wenn A beschränkt machsch statt normal A =(nur 125cc), dene machsch bis 25kw (34Ps), dass heisst es dörf wie bi mir damals e 125cc si, abr muess übr 11kw (15Ps) Leistig ha! I ha 2 PS zviel ka, darum hani die gross Prüfig demit chöne/müesse mache...

Dr Expert isch sauer gsie, abr i ha mini Recht und sGsetz kennt!
2 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.3.09, 19:45
BoydMo 2.3.09, 19:45
Zitat: Mathias2
hmm wart mol, wenn A beschränkt machsch statt normal A =(nur 125cc), dene machsch bis 25kw (34Ps), dass heisst es dörf wie bi mir damals e 125cc si, abr muess übr 11kw (15Ps) Leistig ha! I ha 2 PS zviel ka, darum hani die gross Prüfig demit chöne/müesse mache...

Dr Expert isch sauer gsie, abr i ha mini Recht und sGsetz kennt!
oki doki
D0paminMo 2.3.09, 19:52
mach A( <25kw)

nachher muesch niemeh en töffprüefig mache und hesch rueh.und nach 2 johr döfsch mit ALLNE töff umefahre wo de wotsch
LizzyMo 2.3.09, 22:06
mmmh, ich ha mini preifig mitemne 240 kg harley sportster mit kleinem länker gmacht (mini..ha dr länker jetzt denn mol gänderet)...lutt ussage s schwerste töff wod chasch neh, mi fahrlehrer het mr sin welle geh..hani abr nit welle und ha trotzdem bestande. muesch eifach MEEEEEEGGGAAAAAA viel iebe. drfür kani mini jetzt im schloof händle. muesch eifach wüsse, wasd willsch. (als frau worschins ender wichtig die priefig mit em eigene töff z bsto)
abr dr gross dörfsch jo jetzt kaufe und muesch zwei joor gschlosse fahre. lohnt isch abr.
D0paminMo 2.3.09, 22:42
han au en grösse und schwere töff,aber wend gnueg üebsch absolut kei problem.also so ische bi mir gsi
BoydDi 3.3.09, 10:19
Zitat: B1S0N
han au en grösse und schwere töff,aber wend gnueg üebsch absolut kei problem.also so ische bi mir gsi
das heisst ich könnt mir jetzt scho (zum bispil ) e Yamaha R1 kaufe und eifach 2 Johr gschlosse ume fahre ?

hani das richtig verstande ??
PesteNoireDi 3.3.09, 10:21
Jo theoretisch. Aber e 1000er go drossle wär bös. Wenn scho e 600er. Das längt füürig zum afoh.
BoydDi 3.3.09, 10:32
Zitat: PesteNoire
Jo theoretisch. Aber e 1000er go drossle wär bös. Wenn scho e 600er. Das längt füürig zum afoh.
ok den machi das
MrThompsonDi 3.3.09, 11:30
E 1000 drossle got das überhaupt ? Also go duet alles aber lut Gsetzt got das doch gar nit... GSX-R 750 lot MFK nit zue drosslet hingege e Duc 798 scho! mhhh ich has dazumal au mitere R6 (600) gmacht und isch perfekt gange!

Viel Glück apropo mini drossleti r6 wär zum Verkaufe, falls de interesse hesch PN!
PesteNoireDi 3.3.09, 12:49
Jop goht. Aber frogt sich obs sinnvoll isch. Mein als Fahrafänger, vorallem, du wod nonie Töff gfahre bisch, chas schnäll mol passiere, das sie ablegsch. Das het jetzt ned nur mit vernünftig fahre ztue, das cha der au mol bim rangierä passierä oder wennd brämsisch.

Wenn de en R1 ableisch, de zahlsch zimli für e R1, insgemein bi allne Vollverkleidete Töff.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©