baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Lamborghini Murciélago LP 670 Superveloce

Autor Beitrag 1 - 15
VillaniMi 4.3.09, 17:39
http://www.sportauto.us/02_new_lp670..._front_mid.jpg
http://www.sportauto.us/02_new_lp670...detail_mid.jpg
http://www.sportauto.us/02_new_lp670...terior_mid.jpg
http://www.sportauto.us/02_new_lp670...sv_top_mid.jpg
http://www.sportauto.us/02_new_lp670...4_rear_mid.jpg
http://www.sportauto.us/02_new_lp670...detail_mid.jpg
VillaniMi 4.3.09, 17:41
mir gfallt die büxe. ändlich mol wieder was agressivs und nid immer die "schöni" linie.

witter Infos für die lüt wos interessiert - giz do

http://www.auto-motor-und-sport.de/service/lamborghini-murcielago-superveloce-in-genf-abge speckter-supersportler-1012434.html
B5254T4Mi 4.3.09, 17:45
wider emol e richtige Lambo! und nit sone Gallardo Lambo für armi...
cyberb00mMi 4.3.09, 18:42
gseht nid schlecht us, aber für mi isch s'paket vom design her nid ganz stimmig. das hinte wirkt wie agsteckt und nid en fliessende übergang...

guet an dr lieblingslambo chunt er zwar nid ane, defür isch es en serie-lambo und kein 20stück-weltwiit-sonderserie

ach und wenn ich scho s'geld für en lambo murcielago sv hät, würd i denn eher em edo sini aktuelli intepretation vom lambo bevorzieh
VillaniMi 4.3.09, 19:09
Zitat: Mazdaspeed
wider emol e richtige Lambo! und nit sone Gallardo Lambo für armi...
Sags nid, ändlich mol eine wos checkt het. Cha di sozi gallis au nid aluege... Möge guet si, aber jede neuriche fahrt so e büxe
VillaniMi 4.3.09, 19:10
Zitat: cyberb00m
gseht nid schlecht us, aber für mi isch s'paket vom design her nid ganz stimmig. das hinte wirkt wie agsteckt und nid en fliessende übergang...

guet an dr lieblingslambo chunt er zwar nid ane, defür isch es en serie-lambo und kein 20stück-weltwiit-sonderserie

ach und wenn ich scho s'geld für en lambo murcielago sv hät, würd i denn eher em edo sini aktuelli intepretation vom lambo bevorzieh
Mir gfallt dr EDO nid sonderlich. Die hän e sau ufwans gmacht und sin minim schneller. Mit dr 700 Ps version sin si längsämer wie dr SV.

VillaniMi 4.3.09, 19:12
Zitat: WäLpLi
Sir dini SUPER Lambolinks hend alli 404 ERROR
has grad gseh. Ligt dra das im andere Forum d links direkt apasst werde.

Die sötte jetzt go

http://www.sportauto.us/02_new_lp670-4_sv/images/mur_sv_3-4_front_mid.jpg

http://www.sportauto.us/02_new_lp670-4_sv/images/mur_sv_rear_detail_mid.jpg

http://www.sportauto.us/02_new_lp670-4_sv/images/mur_sv_top_mid.jpg

http://www.sportauto.us/02_new_lp670-4_sv/images/mur_sv_3-4_rear_mid.jpg
MäduMi 4.3.09, 19:36
Genau so eine würdi sofort kaufe wenni dr Geldschisser hät!
VillaniMi 4.3.09, 19:42
Zitat: Mathias2
Genau so eine würdi sofort kaufe wenni dr Geldschisser hät!
Jo im moment isch dank dr krise so e auto im Verhältnis günschtig. Alli Hersteller gähn rabatt use wie blöd. Bim gallardo bechunsch ganzi 20 %.

Oder me luegt mol d prise a vo de occasion 997 GT3. Die keie abe, dass isch nid normal.
cyberb00mMi 4.3.09, 19:42
langsamer als dr SV? äh 354 km/h fahrt em edo sin lambo, also die aktuelli stufe. 710ps sötte es si wenn i mi nid tüsche...

dr offiziell schnellschti lambo vo dr welt... gids für dr SV scho gfahreni ziite? oder nur werksangabe?
MäduMi 4.3.09, 19:45
Danke Sir Roman, ha abr scho e neus Auto und Geld für so eine hätti eh nit Abr chönschmer eine kaufe?
VillaniMi 4.3.09, 19:47
Zitat: cyberb00m
langsamer als dr SV? äh 354 km/h fahrt em edo sin lambo, also die aktuelli stufe. 710ps sötte es si wenn i mi nid tüsche...

dr offiziell schnellschti lambo vo dr welt... gids für dr SV scho gfahreni ziite? oder nur werksangabe?
Nei, ich red vo dr Beschleunigung, nid vo Top Speed. Allei dr gross flügel, wird do in Sache topspeed im wäg stoh. Allerdings bechunt me dr neu SV mit 3 verschiedene Flügel. Ohni söller knapp 355 laufe... aber das sin Wert wo me mehr oder weniger eh rauche cha. Abhänig vo Temperatur, steigig etc...

Aber s beschte isch doch, me het no volli Garantie
VillaniMi 4.3.09, 19:47
Zitat: Mathias2
Danke Sir Roman, ha abr scho e neus Auto und Geld für so eine hätti eh nit Abr chönschmer eine kaufe?
Jo ich sag jo, im verhältnis "günschtig".

Ui, was hesch den schöns kauft, wenni so frech froge dörf?
MäduMi 4.3.09, 19:57
Zitat: SirRoma
Zitat: Mathias2
Danke Sir Roman, ha abr scho e neus Auto und Geld für so eine hätti eh nit Abr chönschmer eine kaufe?
Jo ich sag jo, im verhältnis "günschtig".

Ui, was hesch den schöns kauft, wenni so frech froge dörf?
En Seat Ibiza FR, Sportversion 150 PS mit Turbo, lengt völlig
nonameMi 4.3.09, 19:59
jooo doch do würd i mis gölfi au no itusche..
(bechämt i worschins nit mol e komplette satz felge mit pneu)
naja e 1er golf seht me jo au nit jede tag... me söl z fride si mit dem wo me het.. wobi de lambo het i scho au gern..
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 4.3.09, 19:59

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©