baz.ch Newsticker
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England im Ticker: Findet England gegen Panama zum Toreschiessen zurück?
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
16:58
Sonstiges
Dating-Tipps: Gülsha verrät ihren Fragenkatalog fürs erste Date
16:57
Sonstiges
Licht mit Wirkung: Wie Sonnenstrahlen Körper und Geist stärken
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Massenmails

Autor Beitrag
SirRobinVanVolumeSa 21.3.09, 13:02
Also mir isch d Idee cho, me chönt doch, dass me nid s gliche mail an alli einzeln muess schicke, massemails ifüehre

so dass me zum bispiel dr nochrichtsigabebereich het und s denn sone verkupplig zu de kontäkt git wome alli cha go achrüzle wo me die nochricht gern würd schicke
dass würd zum bispiel e iladig oder so sehr erlichtere

Liebi Grüess
DerKleineVampirSa 21.3.09, 13:04
lol denn wärs jo no liechter die meine ex links und chettebrief z verschicke??

ich glaub also grad mol gaar nid dass das durechunt!
20abSa 21.3.09, 13:09
nöö kei chance... ha au scho agfrogt
Spamschutz etc.
ChillerDudeSa 21.3.09, 13:15
Rein theroretisch wärs notürlich scho geil! Aber dode Missbrucht nit vrhindere chasch, würd das me Stress als Erliichterig bringe.
marcovoltSa 21.3.09, 13:44
vergiss es!
es isch sowso VERBOTE e nochricht an mehreri lüt z schicke, siehe regeln !!!

Ich bechume suscht scho gnueg so schrott nochrichte vo 14 Jöhrige das längt mer
20abSa 21.3.09, 13:46
Bi mir wärs e Promosach und den nur an die lütt im Fründeskreis
marcovoltSa 21.3.09, 13:49
nutz eifach facebook dört chashc das supper
tschugileSa 21.3.09, 13:51
zuviel Missbruch durch Werbig und Promozüügs
TheSameThingSa 21.3.09, 14:05
vergisss deee
GodSpeedPhotographySa 21.3.09, 16:57
so massemails choi muehsam werde.

allerdings denki, wemes würd ifuehre und me nur de kollege im fründeskreis so mails chönt schicke wers nid tragisch. wemes nid wett chönt me em koleg immer no sage er söll uhöre. und wer halt weiss ich wieviel lüüt im fründeskreis het woner nid kennt isch selberschuld
derBonsaiiSa 21.3.09, 18:44
i bechum jetzt scho gnueg Event, Promomixes etc. stell dr vor wies wird wenns Massemails git
moseySa 21.3.09, 18:52
Zitat: PumpUpTheVolume
Also mir isch d Idee cho, me chönt doch, dass me nid s gliche mail an alli einzeln muess schicke, massemails ifüehre

so dass me zum bispiel dr nochrichtsigabebereich het und s denn sone verkupplig zu de kontäkt git wome alli cha go achrüzle wo me die nochricht gern würd schicke
dass würd zum bispiel e iladig oder so sehr erlichtere

Liebi Grüess
generell sind massemails dr gröscht bullshit denn wird fz überschwemmt vonere wälle mit wärbig / promotien / flames etc.
sofärn da mit de lüt im fründeskreis (und usschliesslich dene) verknüpft isch isches ok aber au nid grad optimal.

wenn e iladig willsch mache machsch die sowiso nid so unpersönlich über festzeit und für masse nochrichte gits xtrazone da funktioniert bestens bruchts nid au no uf fz
SirRobinVanVolumeDi 31.3.09, 18:25
I ha das eigentlich nur für an lüüt wo me im Fründeskreis het denkt. Denn nimmt me viellicht au nid jede Vollidiot wome gar nid kennt in Fründeskreis uf...

Aber stimmt halt scho... Spam und so

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©