Autor | Beitrag |
---|---|
geriiiSo 29.3.09, 20:31 | sali zämmä, ich ah e frog und hoff dass mir öber cha widerhälfä... ich ha es töffli, sachs 503 ( 2 gang, automat.), und muess en ölwächsel machä. ich ha aber kei ahnig wie das bi dä sachsmotorä isch... ich kenns bis jetzt numä vo dä puch maxi. falls do mir öber cha widerhälfä, bitte mir schribä. thx |
martiinSo 29.3.09, 20:50 | Altes Öl useneh, neues ine due ![]() Oder bruchsch mehr Infos? ![]() |
geriiiSo 29.3.09, 20:52 | das weiss ich dänk scho... ![]() aber muess ich do dr ganz motor usenand neh?? bi de puch chasch es jo eifach mit emänä schrübli abloh und denn dört wider ihfüllä... goht das bim sachs au? |
derBonsaiiSo 29.3.09, 20:53 | Zitat: NthDegree i hamer überlegt obi das sell schriibe, aber i hans denn gloh ... Altes Öl useneh, neues ine due ![]() Oder bruchsch mehr Infos? ![]() aber merci dasses du gmacht hesch ![]() ![]() |
ElLoco85So 29.3.09, 20:55 | di sachs het sicher au e schrube zum weg nä bim use loh eifach luege wieviel öl use losch und öbbe die glichi mängi wider ine keie |
geriiiSo 29.3.09, 20:57 | ah ok. thx, für d hilf... ![]() |
derBonsaiiSo 29.3.09, 21:00 | Zum nit nur dumm rede: http://board.mofapower.de/149787.html chli wiiter unde: Also, bei ner Prima 5 (Sachs 505 Motor) gibts unten am Motor ne Ölablassschraube, die lässt man aber besser da wo sie ist. Die hält nämlich die Schaltklaue im Getriebe fest, wenn man Pech hat und die verrutscht kann man den ganzen Block aufmachen. Also am besten einfach den Kupplungsdeckel (in Fahrtrichtung links am Motor) aufmachen, Mofa auf die Seite legen und das Öl rauslaufen lassen und auf dem gleiczhen Weg wieder 300ml SAE 80 reinkippen. Oder einfach die Kontrollschraube aufmachen und soviel nachfüllen bis das Öl da wieder rausläuft. Aber am besten ca 10min warten, das Zeug braucht Zeit um sich zu verteilen. und denn no: Laut Sachs braucht das Öl eigentlich gar nicht gewechselt werden. Aber schaden kann das natürlich auch nicht. ![]() |