baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England im Ticker: Panama verteidigt stark: Wie kommt England aus der Pause?
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Ugly

Autor Beitrag 1 - 15
EntonMo 30.3.09, 21:50
Uf Festzeit hets sooo vill Smileys... wieso fählt denn dr berüehmtberüchtigti Ugly? Dä bruchts!

http://www.pes-x.de/forum/images/smilies/ugly2.gif
AttentionwhoreMo 30.3.09, 21:52
http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=2405
http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=2025
EntonMo 30.3.09, 21:53
Naja, es goht jo nur um dä eini, nid dass es wieder 100 witeri Randomsmileys brucht xD
NobelpreisträgerMo 30.3.09, 22:00
Die do fähle au no -> http://www.dasparlament.ch/images/smilies/mrt.gif http://www.dasparlament.ch/images/smilies/gay.gif http://www.dasparlament.ch/images/smilies/opa.gif http://www.dasparlament.ch/images/smilies/Osama%20mit%20Waffe.gif
http://www.dasparlament.ch/images/smilies/laberlaber.gif
http://www.dasparlament.ch/images/smilies/clap.gif
http://www.dasparlament.ch/images/smilies/blues%20brothers.gif
http://www.dasparlament.ch/images/smilies/exibitionist.gif http://www.dasparlament.ch/images/smilies/arab.gif
http://www.dasparlament.ch/images/smilies/ad.gif





AttentionwhoreMo 30.3.09, 22:03
s brucht io etzt scho hure lang zum lade
KonfrontationMo 30.3.09, 22:50
eift wills mi mol wunder nimmt...
für was bruched dir euri x-tuusig smileys?
die erschte 15 wos immer aazeigt länge jo läängschtenz zum s nötige ussdrugge

EntonMo 30.3.09, 22:52
Jetzt find mir ei Smiley in däre riesigi Lischte, wo so ussagekräftig isch wie dr Ugly. Und natürlich au das "WTF?"-Gfühl beschribe söt. ^^
derBonsaiiMo 30.3.09, 23:02
näggsti idee (wird aber eh abgschmätteret wärde und isch dänggi nur sehr schweer dureführbar^^)

durdas es jetzt soviel Smiles het, chönnt me jo sozage Shortcuts für Smiles mache, denn muess me sich nit die ganz Liste immer aaluege und s Smile sueche, und hets denn au einigermasse im Chopf^^
Luc5Mo 30.3.09, 23:36
gits jo
derBonsaiiMo 30.3.09, 23:52
wtf?

bin ich z dumm?


jetzt nüt falsches sage :p

und nei, i mein nit das:

[sm:hmm4 ]

sondern z.B.

[hilfe] und denn chunt -->
RadioaktivesKindMo 30.3.09, 23:57
Heieiei Nostra du tribsch dich also im Forum vo dr gepflegte Fäkalsproch ume.
Luc5Di 31.3.09, 16:31
Zitat: TheMadHatter
wtf?

bin ich z dumm?


jetzt nüt falsches sage :p

und nei, i mein nit das:

[sm:hmm4 ]

sondern z.B.

[hilfe] und denn chunt -->
brutale unterschied

und was söt das bringe ? mein du muesch jo au wüsse dases "hilfe" isch, den kasch grad so guet s "hmm4" merke
2 mal bearbeitet, zuletzt Di 31.3.09, 16:32
AndoniDi 31.3.09, 17:25
also mir fählt de klassische verwirrt zeiche do :S
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 31.3.09, 17:47
EntonDi 31.3.09, 18:07
Dr Verwirrtzeiche ka me perfekt mit däm ersetze:

Aber dr Ugly het kei Ersatz. :/
Hasan93Di 31.3.09, 18:16
Zitat: SpanishBull
also mir fählt de klassische verwirrt zeiche do :S
de do gseht dem ähnlich , obwohl er mit ? gmacht wird

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©