baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Ausfahrt am Freitag für Töfffahrer über 50 ccm....

Autor Beitrag 1 - 15
LizzyDi 7.4.09, 18:50
also, am frittig um halb 11 in flieh am bahnhöfli richtig delemont...bueno? wär chunnt mit? wär will spötr? evtl grad zwei gruppene mache schnälli und langsami? konvoi fahre? jo odr nei? (also chääämt no druff aa wieviel denn mitchömme)
ProgiyvesDi 7.4.09, 18:54
das höhrt sich guet a....
D0paminDi 7.4.09, 19:19
eventuell


LizzyDi 7.4.09, 20:06
also denn bis donnstig oobe evtl bscheid säge, denn weiss meh jo öbs was wird odr nit?!?
D0paminDi 7.4.09, 20:20
ich weiss es erst am fritig morge..


aber jo easy...
ProgiyvesDi 7.4.09, 22:05
jup, wen i de am DO. vom usfährtli retur bin
SvartsolMi 8.4.09, 08:41
Also i be debi. Ziit isch mer glich. Wott eifach nid zspot abfahrä.

Aber sag jetzt mol, wo isch das Flieh?

Wie sehts eigentli uf dere Strecki mit Polizei- und Radarkontrolle us?

2 Gruppene sind glaub nid nötig. So vell wärde mer wohl nid si Und 50ccm chömme jo keini mit. Wemmer eifach immer luegä ob mer no alli sind, klappt das scho.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 8.4.09, 08:49
LizzyMi 8.4.09, 09:16
also ich bi am wuchenend dört duure gfahre und ich hätt nüt söttigs gseh
isch abr no e tolli strecki.
also, flieh isch, wenn du in oberwil richtig bielbänke fahrsch, durch biel bänke duure und denn eifach däre stroos folge, die goot mol scharf links hoch, bi dr hasena. und denne fahrsch eifach witter uf däre stroos und denne chunnsch automatisch zum schleifli wo dr 10er in flieh macht.
also eigentlich durch biel bänke duure, nit grad uss zur hasena sondern links uffe und immer eifach uf däre stroos bliibe.
eigentlich unverfehlbar.
KingNothingMi 8.4.09, 09:34
Zitat: Lizzy
also, flieh isch, wenn du in oberwil richtig bielbänke fahrsch, durch biel bänke duure und denn eifach däre stroos folge, die goot mol scharf links hoch, bi dr hasena. und denne fahrsch eifach witter uf däre stroos und denne chunnsch automatisch zum schleifli wo dr 10er in flieh macht.
also eigentlich durch biel bänke duure, nit grad uss zur hasena sondern links uffe und immer eifach uf däre stroos bliibe.
eigentlich unverfehlbar.
mit anderne wort: völlig im chrut dusse
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 8.4.09, 09:35
SvartsolMi 8.4.09, 09:37
http://maps.google.ch/maps?f=d&source=s_d&saddr=Frick,+Laufenburg,+Aargau&daddr=Haltestell e+Fl%C3%BCh+Bahnhof&hl=de&geocode=&mra=ls&sll=47.484381,7.51997&sspn=0.041357,0.077248&ie= UTF8&ll=47.48901,7.499207&spn=0.001292,0.002414&t=h&z=19

Du meinsch die schlaufä oder? Jo sötti scho findä und sunnsch hani jo no sNavi. Wahrschiinz triff i mi eh vorhär mitem BlackNinja.

Wätter isch jo schiinz traumhaft. 21°. De wird mi Pneu einigermassä warm
Nimmt öber e Cam mit? I ha kei Platz zum eini mitneh
CoupeDanemarkMi 8.4.09, 10:17
I entscheid au spontan... chunnt druff aa, öb und wie lang i am Donnschtig zoobe no unterwägs bi
Aber bi uff jede Fall vo dr langsame Sorte, trotz offenem Töff. I lied immerno bitz unter minere dumme Kurvephobie, wo irgendwie plötzlig do gsi isch
Mitti Saison will i die spötischtens los si
SvartsolMi 8.4.09, 10:23
I werdä am Dunnschtig au lang machä Aber fürs Töfffahrä hets bis jetzt immer glangä

Phobie? Bi mer ischs e Manie Plötzli? Siit afangs Saison oder isch mol was vorgfalle?
D0paminMi 8.4.09, 12:29
svartsol,ich fahre eifach dir hinde no..
SvartsolMi 8.4.09, 12:41
Jo chunnsch zersch zu mer, de gömmer zäme uf Sissach und de wiiter uf das Flüh.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 8.4.09, 12:41
D0paminMi 8.4.09, 12:43
jup

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©