baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » AUSFAHRT AM SONNTAG!

Autor Beitrag 1 - 15
LizzyMi 15.4.09, 17:21
wer kommt mit, wohin gehts (WALD!!! ) , wann gehts los?
treffen mc donalds münchenstein
NUR FüR TöFF üBER 50 CCM!!!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 15.4.09, 17:22
R6YOGIMi 15.4.09, 17:31
super gmacht

bin dabei
also zitlich isch mir glich, 11i (so wie letscht mol) in münchestei ??
D0paminMi 15.4.09, 18:03
han den toc eröffnigsfahrt in de ostschwiiz.wer sust gern mitcho ;p
TmGMi 15.4.09, 18:31
jop. Döhnt super. Bi au debi. Freu mi uf die erschti Usfahrt mit de
FZ-Lütt

11i, McD Münchestei döhnt guet.
ElLoco85Mi 15.4.09, 20:59
man miend ihr das mache wen ich nit fahre ka

wünsch euch viel spass, und wen ihr paar streckene wüsse wend vom wald könned ihr mi gern froge, ich sag euch den scho mini lieblings strecken
MäduMi 15.4.09, 21:05
hmmm ka Sunntig nit cho, ha scho öbis vor abr chunt widr mol en Sunntig
CoupeDanemarkMi 15.4.09, 23:32
Bi mir ischs wie immer... Spontanentscheidig.

Bi hüt au mol wieder chli go fahre, 2.5 Stund chli in dr Region umekurvt (Gämpe, Hochwald, Grellige, Passwang, zwüscheduure mol no Himmelried und sone komischs Schliechwäägli,...). Isch gemütlich gsi.
LizzyDo 16.4.09, 18:06
ok, eventuell muessi mi au spontan entscheide, mim hundi goots grad im augeblick nit so very well und ich würd gärn mit em go schwümme...
ich lueg, villicht chumi mit,abr noch däm spaziergang grad glaubs ender nit, mir miend e biz müskeli wiedr ufbaue noch däm lange winter, drmit das mit de knoche wiedr biz bessr chunnt.
HerveDo 16.4.09, 19:23
ich bi glaub au drbi
MrThompsonDo 16.4.09, 19:44
Mhhhh s'Wetter macht mr e kli Sorge!
TmGDo 16.4.09, 19:57
ich mach mr au Sorge...
Von Samstag bis Montag Mix aus Sonne besonders jeweils am Vormittag und Wolken am Nachmittag. Vor allem im Jura und Schwarzwald mit Schwerpunkt jeweils am Nachmittag örtlich Regengüsse. 17 bis 19 Grad.
ElLoco85Do 16.4.09, 21:34
lut wetter.com wirds nit pisse
http://ch.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/7_tagesvorhersage/?id=CH0CH0260

aber in wald würdi nur bedingt go, den es brucht bi dene temperature gueti 2 bis 4 täg bis es trochnet
MrThompsonFr 17.4.09, 09:01
Do gib i am Elloco recht für e Schwarzwald bruchts anderi Temperature... vorallem no Laub und so... nei Danke ich gang no in dFerie und e Sturz müessti jetzt nit si! Aber mr könnte au e kli ins hintere Aargau...bitz cruise... und dr einti oder anderi Strecketeil wird uns denn scho drzue verleite das die rechti Hand e bitz schwerer am Griff dreit!
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 17.4.09, 09:02
TmGSa 18.4.09, 21:48
Halli Hallo

Für morn mache mr mol definitiv am 11.00 Uhr bim MC Donalds in Münchestei ab. Könne jo denn no zäme luege, in weli Richtig es goht.

Griessli
tmg&R6Yogi
ElLoco85Sa 18.4.09, 22:15
hehe also mi neid hend ihr scho jezt...
ich gang defür chli an mine blade go schrube und si pflege
und langsam vorbeireite für next suntig, jipiyaijeh

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©