baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Verkaufe meinen Subaru WRX STI

Autor Beitrag 1 - 15
AndiDo 16.4.09, 09:01
http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=15316
SvartsolDo 16.4.09, 09:37
Jo mach zig Threads uf
AndiDo 16.4.09, 11:56
Hmm han denkt das die wo en auto sueche ehner unter "Autos" nohluege...
xXxpaparazzaxXxDo 16.4.09, 12:26
sicher ned. sondern unter verkaufe
VillaniDo 16.4.09, 13:29
Zitat: paparazza85
sicher ned. sondern unter verkaufe
Ne, bi auto findi das nid übel. Suscht halt bi beidne dri werfe.
BlackGTIDo 16.4.09, 19:48
Zitat: Svartsol
Jo mach zig Threads uf
wo liggts sproblem??
VillaniDo 16.4.09, 20:07
Zitat: BlackGTI
Zitat: Svartsol
Jo mach zig Threads uf
wo liggts sproblem??
er het wohl no winter depressione
DenGibtsDochGarNichtDo 16.4.09, 22:46
jo machet jetzt e riise gschiss!
Also er het scho rächt, wär bi "Autos" luegt, isch potenzielle käufer!
Isch jo e hammmer Auto!
Kleopatra1983Do 16.4.09, 22:54
glaub eh nit das me do uf FZ ärnschhaft e guete Prys für dä Wage biko würd..... Autoscout wär glaub besser als ufere Partypage
BlackGTIDo 16.4.09, 23:27
Zitat: Kleopatra1983
glaub eh nit das me do uf FZ ärnschhaft e guete Prys für dä Wage biko würd..... Autoscout wär glaub besser als ufere Partypage
du seisch es...

do werde nur disskusione ahgfange, wo ganz unnötig sind.......

d`chance das auto do in fz zverkaufe isch 0.1%
BlackGTIDo 16.4.09, 23:32
Zitat: LeMans
Zitat: BlackGTI
Zitat: Svartsol
Jo mach zig Threads uf
wo liggts sproblem??
er het wohl no winter depressione
kann sehr guet möglich si
VillaniFr 17.4.09, 00:39
Zitat: Kleopatra1983
glaub eh nit das me do uf FZ ärnschhaft e guete Prys für dä Wage biko würd..... Autoscout wär glaub besser als ufere Partypage
Naja, er chas jo do und uf autoscout24.ch und Co inseriere. dopplet isch immer besser.

Wasi aber nid verstand. Die kischte isch doch erscht grad fertig worde, wieso den grad verkaufe? Und no wichtiger, was chunt als nächschts?
AndiFr 17.4.09, 06:11
So han mi geschter mol bi ricardo.ch agmäldet

Jo das isch bi mir immer so, han ebe meh freud amene Auto zwäg z mache weder dermit ume zfahre...
Jetz mues wieder s nächschte ahne

Weis nonig genau was Audi S6 oder RS6
DimitriFromParisFr 17.4.09, 07:32
isch doch schomol besser denne, wäg vo dene Zuckerwassermotore
MrThompsonFr 17.4.09, 09:34
Hey ciao...

Glaub mr in dem Forum isch es eifach nur schrecklich sobald de öppis wotsch Verkaufe wo über 150.- kostet! siehe (Link) wo ich mi STi ha welle verkaufe... isch nit sehr viel drbi usekho! Trotzdem viel glück... probiers no uff Piazza, dört hani e paar afroge becho!

http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=13201

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©