baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Rockclub nähe Basel / Sissach / Olten ... oder so!

Autor Beitrag 31 - 44
MrThompsonFr 24.4.09, 10:18
@Holy

Bisch au scho bis am Schluss bliebe!?
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 24.4.09, 10:19
holysmokeFr 24.4.09, 10:21
nö, i bi meistens am 2 umme gange...

wär jo e glatti sach wennsi nochher, wenn diä meiste göhn, föhn avo diä musik mache, wo diä meiste vom RR erwarte!
MrThompsonFr 24.4.09, 10:24
Ich ha paarmol mitem Animal über das gredet kha...und er het e paarmol eifach das gspielt wo er het welle oder sage mrs so...als DJ luegsch immer e kli wie d'Crowd reagiert und dementsprechend legsch uf...und Gschäftfüehrig kha jo denn relativ wenig sage wenn konsumiert wird unds abgot! Aber ebe das isch Gschicht...!
wamFr 24.4.09, 11:06
Zitat: Frenchy
Zitat: ReservoirDog
@sunpark: nei ab 23.. dr türsteher chunt am viertel vor 9 öbe.. das längt grad wenn me mit dr s3 vo richtig olte am 5 vor halbi achunt
au wenn me spöter chunnt kontrolliert er nid! bi immer ihnecho! und kollegin wo zwei johre jünger isch isch au scho dinne gsi! ha se no nie würkli gseh kontrolliere!

männer kontrolliert er.. ok i gseh au nid us wie 23..
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 24.4.09, 11:07
SunparkFr 24.4.09, 14:39
Zitat: ReservoirDog
Zitat: Frenchy
Zitat: ReservoirDog
@sunpark: nei ab 23.. dr türsteher chunt am viertel vor 9 öbe.. das längt grad wenn me mit dr s3 vo richtig olte am 5 vor halbi achunt
au wenn me spöter chunnt kontrolliert er nid! bi immer ihnecho! und kollegin wo zwei johre jünger isch isch au scho dinne gsi! ha se no nie würkli gseh kontrolliere!

männer kontrolliert er.. ok i gseh au nid us wie 23..
kontrolle het vor allem au im winter, die meiste lüt hänge im summer dusse vor em paddys und wärde dört au bedient
@reservoirdog: jep, bi au oft dört, usr es lauft neume öbis "guets"
wamFr 24.4.09, 15:26
joo dusse ischs gmüetlich und wenn i halt nid ine chum, gang i ins piwi's
SunparkSa 25.4.09, 14:07
^^dört ischs au gmietlich, abr d getränk sind dört no dürrer, nid?
wamSa 25.4.09, 18:48
Zitat: Sunpark
^^dört ischs au gmietlich, abr d getränk sind dört no dürrer, nid?
paddy's chostet es guinness 8.90, im piwi's 9.20.. drfür möche sie im piwi no sone tolls kleeblatt in schuum^^
SunparkSa 25.4.09, 19:07
^^solang s vierblättrig isch, isch's in ordnig
wamSa 25.4.09, 20:02
3 blättrig..glaub i ämel.. gseh's ame nüm soooo guet
holysmokeFr 1.5.09, 10:38
aaaaalso, nomol bezüglich redrocks

bi gester gse go burger ässä diä gits jo nur am donnstig. isch zwar öppe 40min gange bis si cho sin, aber das het sich glohnt! diä 14 stutz sin guet investiert und i bi jetz sunst nit so de burger fan...

und jo, d musik isch halt e kli unglücklich gmischt gse, aber sunst isches gange... wenn au kli lut zum rede bim ässä.
RocknTrollFr 8.5.09, 18:23
e geheimtipp isch no d'sternebar in sissach sit däm johr rock/metal
NobelpreisträgerFr 8.5.09, 18:38
Zitat: ReservoirDog
joo dusse ischs gmüetlich und wenn i halt nid ine chum, gang i ins piwi's
Paddys <<<<<<< Piwi
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.5.09, 18:39
SunparkFr 8.5.09, 19:34
Zitat: holysmoke
aaaaalso, nomol bezüglich redrocks

bi gester gse go burger ässä diä gits jo nur am donnstig. isch zwar öppe 40min gange bis si cho sin, aber das het sich glohnt! diä 14 stutz sin guet investiert und i bi jetz sunst nit so de burger fan...

und jo, d musik isch halt e kli unglücklich gmischt gse, aber sunst isches gange... wenn au kli lut zum rede bim ässä.
14.- stutz für ei burger? wie gross isch denn dr burger gsi?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©