baz.ch Newsticker
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Miss und Mister Nordwestschweizwahlen 2009

Autor Beitrag 91 - 105
casuelMo 27.4.09, 15:37
Zitat: Promö
minr meinig noch:

es git viiill z vill so scheiss.... miss schweiz und mr schweiz... wayne?

miss nws und mr nws? doppel wayne?


ich mein sorry, wer intressiert sich für so öpis?! schön und guet das du di getrausch whyistheskyblue... *thumbs-up*


aber meinsch wirklich das wenn du gwünnsch, das das irgendöper kratzt?
genau das meini au:

miss nws, miss tunig, miss schweiz, miss autoshow, miss molly, miss ... eifach zu allesem git e miss oder mister
holysmokeMo 27.4.09, 15:38
Zitat: BILLIEtheKID
die erschwingliche digitalkamera für jedermann: der ruin von qualitativer fotografie.
heissisch du Don Quijote?

aso bitte, das chunt sich überhaupt nit ind queri...
StinsonMo 27.4.09, 15:38
@Promö: Jä, mi

Du los, ich weiss au das es vill scheiss git (Ha gester e bricht gseh vo Miss Swiss Russian) odr so... das isch eifach völlig bekloppt, aber es isch halt e bits ebbis guets für d Region, wel E Mister odr e Miss isch ned nur e schaufänschterpuppe, sondern die setze sich e joor lang für e Sozials Projäkt ii, als biispil kanni grad bringe, dass mr bimene Projäkt vo de Lungeliga mitschaffet (www.feelreal.ch) und das zeigt jo wohl meh als nur e bits umemodle, odr?
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 27.4.09, 15:38
zissouxMo 27.4.09, 15:42
Zitat: holysmoke
Zitat: BILLIEtheKID
die erschwingliche digitalkamera für jedermann: der ruin von qualitativer fotografie.
heissisch du Don Quijote?

aso bitte, das chunt sich überhaupt nit ind queri...
du verstohsch mi falsch. sit d digitalkameras so billig sind wärde weniger fotografe angagiert will die meischte lüt dänke dass si das jo sälber chönne.

so sinkt d qualität und oftmals het me mit schlächtere bilder z tue.
casuelMo 27.4.09, 15:47
sich e spiegelreflexkamera leischte isch s einte sie richtig bediene s andere
SubsonicParkMo 27.4.09, 15:48
Zitat: WhyIsTheSkyBlue
@Promö: Jä, mi

Du los, ich weiss au das es vill scheiss git (Ha gester e bricht gseh vo Miss Swiss Russian) odr so... das isch eifach völlig bekloppt, aber es isch halt e bits ebbis guets für d Region, wel E Mister odr e Miss isch ned nur e schaufänschterpuppe, sondern die setze sich e joor lang für e Sozials Projäkt ii, als biispil kanni grad bringe, dass mr bimene Projäkt vo de Lungeliga mitschaffet (www.feelreal.ch) und das zeigt jo wohl meh als nur e bits umemodle, odr?
solang ich witr rauche darf isch mr das glich was dr machet
StinsonMo 27.4.09, 15:49
hm... immerhin mache mr ebbis im verglich zu andere Mensche wo so in daag ihneläbe...
zaggiMo 27.4.09, 16:08
du bisch aber no garnid mister
SubsonicParkMo 27.4.09, 16:08
stimmt... chöne froh si dases so lüt git wo sich uf sone oberflächlichi wahle ilönd... ich mein so wahle bruche au mitarbeiter...


folglich förderet dir jo arbeitsplätz!!!!



witr so!!! neue wahlen braucht die schweiz!
zaggiMo 27.4.09, 16:10
sig nid so bös promö... s gäld woner verdient spändetr sicher alles woner überem existänzminimum bechunt gemeinnützige organisatione...


...
holysmokeMo 27.4.09, 16:11
promö gang zu music star go wättere ^^

aber do in bitte schön aständig blibe
StinsonMo 27.4.09, 16:18
@Promö: Du loos, die Wahle sind ned mol so Oberflächlig wie de dänksch, es zellt au Spontanität, zueverlässigkeit, Charakter und Usstrahlig. E Person ka no so schön si, aber e arrogants arschloch wird nie gwünne.
Alles andere als oberflächlig
@Zaggi: Du verglichsch do zwei völlig falschi sache, E Armuetsorganisation in Afrika isch für mi ned s gliche wie d Lungeliga beider Basel wo e aalaufstell isch für Raucher. Mir spände dene kei Gäld oder so, sondern versueche nur d Lüt uf das Thema z sensibilisiere.

Aber ha scho bits s gfühl das dr Liebi Promö muess umedisse wel em irgendebbis ned passt
StinsonDi 5.5.09, 17:18
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=13131744&ctx=20128

Wär cool, dr eint odr dr ander dört aazträffe
Sagi92Di 5.5.09, 22:49
Zitat: WhyIsTheSkyBlue
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=13131744&ctx=20128

Wär cool, dr eint odr dr ander dört aazträffe
hehe i chume
StinsonMi 6.5.09, 00:02
Super *thumbsup*

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©