baz.ch Newsticker
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Rammstein in Basel

Autor Beitrag 46 - 60
DragboneFr 12.6.09, 14:45
*dang* Has au grat müesse feststelle >.<
Hei... immer die Arbeitslose wo de ganz Morge nüt bessers z'tue hen...
GetinkedFr 12.6.09, 14:54
Zitat: Dragbone
*dang* Has au grat müesse feststelle >.<
Hei... immer die Arbeitslose wo de ganz Morge nüt bessers z'tue hen...
Also ich habs in der Firma gemacht ^^
XxXZaraniaXxXFr 12.6.09, 14:56
Zitat: ROKKER
Zitat: Dragbone
*dang* Has au grat müesse feststelle >.<
Hei... immer die Arbeitslose wo de ganz Morge nüt bessers z'tue hen...
Also ich habs in der Firma gemacht ^^
ehm also ich bi au am schaffe gsi
HeljareygaFr 12.6.09, 15:49
Zitat: XxSnowWhiteXx
Zitat: ROKKER
Zitat: Dragbone
*dang* Has au grat müesse feststelle >.<
Hei... immer die Arbeitslose wo de ganz Morge nüt bessers z'tue hen...
Also ich habs in der Firma gemacht ^^
ehm also ich bi au am schaffe gsi
mi kommentar dörf nit fehle
i glaub er meint eifach die ricardo-mafia wo soviel wie möglich ikauft hän... :p
DragboneFr 12.6.09, 15:52
Jo die sin gmeint gsi^^
Jedefalls schön für euch, dass ihr während de Arbeit ins Internet chönnet go Tickets bstelle >.<
NobelpreisträgerSa 13.6.09, 02:16
Zitat: Dragbone
Jo die sin gmeint gsi^^
Jedefalls schön für euch, dass ihr während de Arbeit ins Internet chönnet go Tickets bstelle >.<
Glaub mers, das het au nüt gnützt Die gaaaaaaaaaaaanzi Zyt hanis probiert und probiert, abr immer widr isch die Mäldig cho, dass mes doch spötr nomol söll probiere...
Amateure das ! Das isch jo wohl absehbar gsi !!!
remyliSa 13.6.09, 02:25
Ich han mis ticket

freu mi scho
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 13.6.09, 02:26
NobelpreisträgerSa 13.6.09, 02:34
Für wo ? Basel ?

Jo, evtl. chhum i au no an Tickets für Basel ane...

Und woni ganz sichr au no gang isch PRAG
XxXZaraniaXxXSa 13.6.09, 11:41
Zitat: xXxNostradamusxXx
Zitat: Dragbone
Jo die sin gmeint gsi^^
Jedefalls schön für euch, dass ihr während de Arbeit ins Internet chönnet go Tickets bstelle >.<
Glaub mers, das het au nüt gnützt Die gaaaaaaaaaaaanzi Zyt hanis probiert und probiert, abr immer widr isch die Mäldig cho, dass mes doch spötr nomol söll probiere...
Amateure das ! Das isch jo wohl absehbar gsi !!!
das isch bi mir au eso gsi..ha 1 stund brucht bisi ändlich emol uf die site druff ko bi zum tickets bstelle und döt woni ändlich druff ko bi isch scho soooo viel wäg gsi!
remyliSa 13.6.09, 12:13
Zitat: xXxNostradamusxXx
Für wo ? Basel ?

Jo, evtl. chhum i au no an Tickets für Basel ane...

Und woni ganz sichr au no gang isch PRAG
jo für basel, stehplatz
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 13.6.09, 12:57
BloodySa 13.6.09, 12:27
Vomm 9 bis am 1 is gange den sind alli tickets weg gsi^^

Am 2o vor 10i hani serts mol gseh das dr servetr überlastet isch gsi und de zwüsche au immer widr^^
SemlDi 16.6.09, 22:16
Weiss mä wär d vorband isch???
derElchDi 16.6.09, 22:33
Zitat: IronFist
niemols so tür? das isch nur uf dere page so...bim ticketcorner doch vill weniger denn?
Logisch so tüür. Die chaufes jo bim TicketCorner und schigges dir denn per Post.
Sie wänd sälber jo au öbbis verdiene
SemlMi 17.6.09, 18:22
Zitat: 59thRaider
Zitat: IronFist
niemols so tür? das isch nur uf dere page so...bim ticketcorner doch vill weniger denn?
Logisch so tüür. Die chaufes jo bim TicketCorner und schigges dir denn per Post.
Sie wänd sälber jo au öbbis verdiene
s konzärt isch jo usverkauft....du hesch d tics für 95 stutz kriegt
Kleopatra1983Mi 17.6.09, 18:31
Zitat: xXxNostradamusxXx
Für wo ? Basel ?

Jo, evtl. chhum i au no an Tickets für Basel ane...

Und woni ganz sichr au no gang isch PRAG
so geil du gosch nach Prag an Konzärt??? hesch d Tickets scho??

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©