baz.ch Newsticker
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Suche Begleitung für Stress Konzert in ZH, HEUTE 20 Uhr LIVE

Autor Beitrag 1 - 15
DjHurricaneMi 20.5.09, 11:55
Hallo girls

ich han gester amene webbewerb 2 tickets für heut zobe ans stress konzert gwunne.

ez suechi ni e begleitig.

wer will mit ko?

lg


~Soul~
casuelMi 20.5.09, 13:32
wieso girls?
zissouxMi 20.5.09, 13:45
Hallo girls

ich han gester amene webbewerb 2 tickets für heut zobe ans stress konzert nid gwunne.

ez suechi ni e begleitig zum susch was mache.

wer will mit ko?

lg


~billie~
DjHurricaneMi 20.5.09, 13:47
nomole e account mache ....

weniger bock dezue


entweder meldet sich e girl oder eine wo in basel wohnt und es auto het und weiss wos isch den würdi au so go.


thx

lg
gothabellaMi 20.5.09, 13:58
dörf ich vorsichtig froge ob du keini kollege/inne hesch wo mitgo würde ?
LaFaTequillaMi 20.5.09, 14:09
Zitat: CinderellaEffect
dörf ich vorsichtig froge ob du keini kollege/inne hesch wo mitgo würde ?
haha
LaFaTequillaMi 20.5.09, 14:09
am beschte, du schänksch mir dini 2 tickets wiiiter ich kumsi au ko abhole
gothabellaMi 20.5.09, 14:11
Zitat: LaFaTequilla
Zitat: CinderellaEffect
dörf ich vorsichtig froge ob du keini kollege/inne hesch wo mitgo würde ?
haha
i glaub nit dasd si no kriegsch nachdämd so dräggig glache hesch XD
DjHurricaneMi 20.5.09, 14:18
Zitat: CinderellaEffect
dörf ich vorsichtig froge ob du keini kollege/inne hesch wo mitgo würde ?
problem demit???

nei i ka si nid wego da eins uf mi name lutet d.h s miesst jemand mit mir mitko.

e auto wer vo vorteil.
zissouxMi 20.5.09, 14:40
Zitat: SoulBreaker


problem demit???


ich finde das sehr problematisch.
gothabellaMi 20.5.09, 14:42
stooop
sälbsthilfegruppe ghöre i es anders forum XD
derElchMi 20.5.09, 17:14


ich find die Disserei do absolut unter dr Gürtellinie.
Viellicht scho mol drah dänkt dass sini Kollege kei Inträsse an so enem Konzert händ und wäge däm nit mit wänd?

Nur will er e chliine fz-Fründeskreis het heisst das nit dass sin ächte Fründeskreis gliichgross/chliiner isch.


Herrgottnonemol wie alt sind ihr eigentlich? Nach eurem verhalte bestimmt nit so alt wie ihr eures Alter agäh händ.
SamestianMi 20.5.09, 17:17
muss au schnell rächt geh, er isch immerhin no so das ers ahbietet öber mitsnehm.


ich btw. würd au gern am nächste mittwuch mit öberem öbis mache. ha ferie will i zu viel ha. und kei kolleg het ferie zum irgend neume ahne jete.

ha uf barce welle -.-
SerialDo 21.5.09, 13:53
was zahlsch? vilicht chummi jo mit xD

jedefalls, s konzärt isch geil gsi
irgendwie hän paar 100 lüt tickets gwunne
BloodforBloodDo 21.5.09, 14:54
Diend doch nid so dumm, i finds anders sozial daser do frogt wer will mitcho.
I mein s isch ja wohl e guets agebot also diend nid so.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©