baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Import cars

Autor Beitrag 1 - 15
CasertanoSanniticoFr 22.5.09, 19:17
hallo liebi fz user =P
ha mol wölle wüsse was dir vo dere speziele carszene so haltet und was dir so für froge und infos hei

ich fang mol ah mit d'erscht frog ah

i weis bi no jung aber mir würds wunder nä wie viel e skyline gtr r34 import würd koschte mit papier kram und alles drum und dra ha scho in google gsuecht aber leider hani nume sache gfunde für dütschland

würd mi uf e antwort freue und das dä thread no für anderi user nüzlich cha si
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 22.5.09, 19:18
B5254T4Fr 22.5.09, 20:32
e GTR bechunnsch zwüsche 60000 und 120000 Fr nach obe zimlich offe bi Cartrade. und in Dütschland chaschen uf links umbaue lo für 14000€. allerdings e GTS oder e normale Skyline R34 kriegsch dütlich günschtiger.
CasertanoSanniticoFr 22.5.09, 23:13
ha ein gseh uf autoscout24 aber jo das isch nume so e traum für spöter

jo gts odr e normale =S
nitt grad öbis wo mer grad luscht macht vom desine här
pr0xlmusSa 23.5.09, 09:11
Zitat: Mazdaspeed
e GTR bechunnsch zwüsche 60000 und 120000 Fr nach obe zimlich offe bi Cartrade. und in Dütschland chaschen uf links umbaue lo für 14000€. allerdings e GTS oder e normale Skyline R34 kriegsch dütlich günschtiger.
Also du redisch vom alte GTR
Dr neu isch jo au für d' EU respektive CH baut worde.
Die erste paar sind bald mol uf dr Stross.
Bechunnsch en für 120´000.-
CasertanoSanniticoSa 23.5.09, 11:53
nee dr neui nit =P zu viel technig
CasertanoSanniticoSa 23.5.09, 11:54
vergisset nit dä thread isch no für anderi gspröch über import cars zur verfüegig gstellt


do no e video =P

nit grad alles import cars aber passt glich "fascht" zum thema

Vorschau
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 23.5.09, 11:55
MentorSa 23.5.09, 13:20
Aso explicit zum GTR, in Fränkedorf gite e Garage wo de Importiert

aber woher und öb offiziel oder nit weissi au ni^^
CasertanoSanniticoSo 24.5.09, 23:07
au dr GTR r34?....
MentorSo 24.5.09, 23:34
Zitat: Casertano
au dr GTR r34?....
Das weissi nit, das wäri jo denne de ''vorgänger'' !?
CasertanoSanniticoMo 25.5.09, 12:38
Zitat: Mentor
Zitat: Casertano
au dr GTR r34?....
Das weissi nit, das wäri jo denne de ''vorgänger'' !?
ich red jo d ganz zit über dä
B5254T4Mo 25.5.09, 21:44
ebe wome e R34 GTR herbechunnt hani jo obe beschriebe
CasertanoSanniticoMo 25.5.09, 22:08
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 25.5.09, 22:13
VillaniDi 26.5.09, 17:02
Hm, meischt chunts interesse an dem Auto leider vo dene "bescheidene" film.

ich kenn e Garage (name fallt mir grad nid i )us de Niederlande wo söttigi Autos uf wunsch importiert und baut die au selber uf Linkslenker um. Was de Spass allerdings koschtet weissi nid.

Aber mol grob grächnet muesch natürlich mol dr Kaufpris + Zoll + Mwst anelege. Das sin ca Kaufpris + ca 11%

Dr Transport chunt natürlich au no drzue, dass sött klar si. Einigi Teili wie Uspuffalag und Liechter + Tacho müehn so oder so umgrüschtet werde. Suscht bechunsch de in dr CH nid zueglo. Ha sicher no es paar Sache vergässe "gg"

Bi dr Elite Zuzwil stöhn 2 GTR ume, eine drvo isch e Rennwage. Wenn eifach mol eine seh wilsch oder genaueri infos wilsch, würdi dört mol alüte oder vorbi go.

B5254T4Di 26.5.09, 18:00
Ebe für alli wos nonig gse hän... d Firma Cartrade macht e CH Import füre R 34 und die hän au e Service alaufstell
VillaniDi 26.5.09, 18:06
Zitat: Mazdaspeed
Ebe für alli wos nonig gse hän... d Firma Cartrade macht e CH Import füre R 34 und die hän au e Service alaufstell
Jo do giz no einigi. Aber jetzt mit dr neue Generation bechunt me e sehr guets auto. Vorallem als EU Model. Und das teil fahrt trotz 1,8 tonne an die 7,49 -51 uf dr schleife. Als bispiel dr neu GT3 MK II schafft 7.49 wenni das no richtig im kopf ha.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©