baz.ch Newsticker
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Autogekauft und dann?

Autor Beitrag 1 - 15
yElLoWsUbMaRiNeMi 10.6.09, 00:41
Also folgendi Situation.

Ich hanne Golf GTI 4 kauft. Und jetzt? Was mues ich alles mache damit ich erschtens e Nummereschild bechum? Und wie hoch sind mini monatliche koschte? Chönnt mir das mol öpper chli uffzeige ?

Mit choschte meini Versicherig, amäldig ect. nid benzin ^^
Meessyy
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 10.6.09, 00:49
LeRoyalMi 10.6.09, 09:31
Also zum in chönne ilöse bruchsch zerst mol e versicherigs- nochwis...
das heisst du muesch binere versicherig die auto lo versichere, i würd zerst e paar vergliche, do gits bi neulenker no massivi priesunterschied... chunt halt au druf ah was füre versicherig.. -> haftpflicht ca. 500- 800 fr. oder teilkasko zuesätzlich nomol etwa 500.- fr.

wen du das gmacht hesch chasch s auto go ilöse.
s ilöse kostet 40.- für dr fahrzüguswis..
bim ilöse bechunsch aber den au grad d rechnig für d verkehrsstüre.. die sin etwa zwüsche 500 und 600 fr...

hmm ich glaub das wers so etwa..
DAREDEVILRYMi 10.6.09, 09:33
Zitat: nachtlive
Also folgendi Situation.

Ich hanne Golf GTI 4 kauft. Und jetzt? Was mues ich alles mache damit ich erschtens e Nummereschild bechum? Und wie hoch sind mini monatliche koschte? Chönnt mir das mol öpper chli uffzeige ?

Mit choschte meini Versicherig, amäldig ect. nid benzin ^^
Meessyy
hesch dich ned vor em kaufe wele informiere^^? das sind den genau die wo nid chöne zahle und stüre hitnerziend die hemer gern^^
casuelMi 10.6.09, 09:35
vorallem en golf gti viel spass bim stüüre zahle
SamestianMi 10.6.09, 10:22
Zitat: tobitodezz
vorallem en golf gti viel spass bim stüüre zahle
jop das wird tüür^^

aber echt hart^^ zerst go kaufe und den informiere, irgend wie chli blö..
LeRoyalMi 10.6.09, 10:35
hmm e golf het nid wirklich hochi stüre...
do gits schlimmers...
UschisPoledanceMi 10.6.09, 11:04
huuiii ich hätte mich da vorher gründlich informiert...

da du neulenker bist bezahlst du ziemlich viel....
ausser du könntest es auf mama oder papa einlösen

auf der internet seite der MFK kannst du du steuern ca ausrechnen lassen.
kommst halt immer noch darauf an,wie es mit dem hubraum und litern aussieht.

solche sachen muss man schon vorher berechnen.und ich meine ohne cash auf der seite- naja könnte schwierig werden.

zu mal,ist das auto MFK geprüft?
kusiMi 10.6.09, 13:31
Zitat: nachtlive
Also folgendi Situation.

Ich hanne Golf GTI 4 kauft. Und jetzt? Was mues ich alles mache damit ich erschtens e Nummereschild bechum? Und wie hoch sind mini monatliche koschte? Chönnt mir das mol öpper chli uffzeige ?

Mit choschte meini Versicherig, amäldig ect. nid benzin ^^
Meessyy
heute kaufen morgen zahlen....
aber ich wünsch dir vil spass es chöme es paar köste uf die zuäh...
casuelMi 10.6.09, 13:39
http://iq.lycos.de/qa/show/867001/was-kostet-der-Golf-V-GTI-in-der-Steuer/

isch zwar dütschland aber do gsesch mol was so eine chostet
CeikorMi 10.6.09, 15:49
Ich chan dr AXA Winterthur empfähle Gueti Versicherig, nätts und kompetents Team.
digitalrebelMi 10.6.09, 17:54
Zitat: nachtlive
Also folgendi Situation.

Ich hanne Golf GTI 4 kauft. Und jetzt? Was mues ich alles mache damit ich erschtens e Nummereschild bechum? Und wie hoch sind mini monatliche koschte? Chönnt mir das mol öpper chli uffzeige ?

Mit choschte meini Versicherig, amäldig ect. nid benzin ^^
Meessyy
sinnvolli vorgehenswiis
aso ich hätt mi VOR em kauf informiert ...

Guete Tip: Lüt bi dr MFK a, die sind Experte und könnes am beschte erkläre !

rotscherMi 10.6.09, 18:42
wenn de e golf 4 gti 1.8t hesch den choschtet dversicherig öpe 1700 Fr füre neulenker und den chöme ebe no öpe 500 Fr versicherigsstüre drzue und was würk no wichtig isch am afang isch wenns auto elter isch als 10 joor muesses högschtens vor 1 joor vörgfüert worde si jüngeri högschtens vor 2 joor
LäppliMi 10.6.09, 19:03
http://www.spar-rechner.ch/default.aspx?lang=de
R33GTRFr 12.6.09, 21:57
gwüssi lüt schribe widr en riesebullshit..stüre isch kantonsabhängig, zb bl ischs nach gwicht, so nach hubrum etc. also ob dr golf n gti isch oder nid isch stürtechnisch nid relevant, zumal gti bim golf 4 e usstattigsvariante isch und kei motorvariante.
MrThompsonMo 15.6.09, 11:16
Zitat: R33GTR
gwüssi lüt schribe widr en riesebullshit..stüre isch kantonsabhängig, zb bl ischs nach gwicht, so nach hubrum etc. also ob dr golf n gti isch oder nid isch stürtechnisch nid relevant, zumal gti bim golf 4 e usstattigsvariante isch und kei motorvariante.
Danke, suscht hät ich mi Senf zu dem Thema müesse drzue gäh! Anyway, was mi meh nervt isch das gwüssi Lüt sich anschienend Sorge mache was anderi Lüt müend zahle!? Got euch doch en Scheiss a ob oder wie er das Geld uffbringt!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©