baz.ch Newsticker
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Religion - Was haltet ihr devo?

Autor Beitrag 76 - 90
bubuMo 28.11.05, 09:32
Joo isch würkli krank + zviel.. me sött die lüt eifach als schitzfreeen abtaxiere und punkt
KissMyAirsMo 28.11.05, 09:34
das chasch jo au nid mache.. aber me sött doch dänke, dassd forschig und d menschheit algemein hützutags so wit isch, das me nüm an "vo dämone besässe" oder "vo böse geischter verfolgt" glaubt?!? oder????
bubuMo 28.11.05, 09:37
jo sgit immer so lüt.. chame nix mache
nonameMo 28.11.05, 10:31
@noxon.. do ich wens guet chunt grad mol eimol im johr ane beerdigung mues und die den eh nit i dr schwiz sind wüsst i nit wiso ich den müssti d schwizer kirche bestüre...? und vorallem hauptgrund isch sowiso nit s zahle.. wen me d ussage vom neue papst und sust kirchliche site verfolgt söts eigentli jedem jugendliche abstelle wo das hört greez..
KissMyAirsMo 28.11.05, 10:49
do hesch du au wider rächt
nonameMo 28.11.05, 10:58
um numme zwei sache z sage wo mrs grad iskalt dr rugge abelauft.. wen i das numme khör.. stellet euch vor dr papst würd präservativ toleriere... hoffenlti isch das gnue für das..
und die untoleranz gegeüber Homosexuelle MITMENSCHE nei so e glaube cha i nit unterstütze bim beste wille nit.. sry. het no anderi gründ wo me grad usefindet wen me i dr letste zit chli die röm. kthl. kirche verfolgt het.. also für jugendlichi ischs glaubs nit so das wahre.. emel per me
nonameMo 28.11.05, 10:59
p.s. an e gott glaube got au ohni sich miehse ane sone chille z binde..
GuaveMo 28.11.05, 11:17
Gott het alli gärn...au Dich noname... au Dich...
Der Lieb gott het au d Kondom erfunde und der Papst rebelliert gege LIebe Gott
nonameMo 28.11.05, 11:20
@t.r.dragon lol..
röschtiMo 28.11.05, 12:47
www.realone.ch
KissMyAirsMo 28.11.05, 13:56
dä link isch jo schrecklich, aber glich no interessant.. aber ussage wie die tüends mir eifach weh:

Vinyacoire, 29. 05. 2005, 21:12

Ja, auf der Welt werden wir nie hundertprozentiges Glück finden, da wir schlichtweg nicht hier hin gehören. Unsere Heimat ist bei Gott... und ich freu mich drauf
JacquesCousteauDi 29.11.05, 20:42
bahnhof...............
NiggelsDi 29.11.05, 20:47
Hi, also ich gang in konf unterricht aber an gott glaub i nit! ich find d kirche isch öbis für lüt wo wenn sis nit wüsse eifach immer e antwort wän ha und d bible. und was d religione so könne arichte sehn mr jo immer wieder, all die krieg etc.!
rattziSa 28.1.06, 01:02
also als erschts mues i sage, do gits ä threat mit mim lieblings thema und niemer seits mr??? corinli das isch nid nett das du mi nid informiert hescht du weisch doch wie gern ich so religions diskussione ha

@reddragon tüfelsustriebige si fake (mues i jo sage suscht kömme die nette fromme no uf d idee bi mir vor dr huustür z stoh mit em weihwasser )

naja kömmed lüt sone nette thread dörf me nid sterbe lo oder??
WELTFRIEDENSTIFTERMi 15.2.06, 17:38
ganz ehrlich: Es isch doch eifach lächerlich, dass so vili mensche no blind ane gott glaube, stunde vo ihre läbe in dr kirche verliere und denn auno amene papst noche laufe!!
drt gott isch doch efach e kreatur wo d menschheit sälber erfunde het, oder besser gseit irgend e paar guschtis! ich glaub z B an Donald Duck

greeeeez

ps: ich bi gottes sohn... diender mi jetzt krüzige<???

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©