baz.ch Newsticker
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
18:00
Sonstiges
Ecuador Deutschland im Ticker: Undav ist bester Scorer, kommt dennoch nur von der Bank
17:54
Schweiz
Bundesratsreise bei Sommerhitze: Die Landesregierung besucht das Waadtland von Guy Parmelin
17:02
Sonstiges
Unglück im Kanton Zug: Mann stürzt in Güllegrube und stirbt vier Helfer schwer verletzt
17:00
Sonstiges
Ratgeber: Darauf kommt es auf der Ferienfahrt im Auto an
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Religion - Was haltet ihr devo?

Autor Beitrag 91 - 104
rattziMi 15.2.06, 18:35
@thereddragon weisch du wem die gröscht condomfabrik vo italie ghört??
maskulinMi 15.2.06, 23:26
ich denk religion isch öpis sehr wichtigs im lebe, es git einem rue und besinnig..
ich bi selber gläubige katholik, und ich denk me söt aber alli religione respektiere, jo usser sektene und so scheiss.
aber das idiote wie bush oder bin laden religione missbruche indem sie behaupte für e gott z kämpfe findi so scheise!!
religion isch für friede und nit für krieg, isch mini meinig
ouardaDo 16.2.06, 13:05
ich schiss uf gott und alles drumherum!
das isch mini meinig
CartierRoyalDo 16.2.06, 13:09
mir isch da eigentlich scheiss egal!! wer an gott glaube will sölls doch mache!! aber alles isch mega unlogisch! wenns e höcheri macht geh sötti denn vilicht d natur! das isch alles!! wil ich mein wenns gott geh würd denn würder e chli uf sini wält luege! und nid so scheiss produziere wie vogel grippe und so scheiss!! das isch hald eifach natur und schicksal! aber ebbe wer an gott glaubt denn söller hald!
ChiquiDo 16.2.06, 21:12
@Bluemoonangel...: du hesch absolut rächt...

i sag nur no dezue: Freedom of Speech 4 everyone!!!
rattziDo 16.2.06, 21:59
tja do wäre mr mol wider bi bim lieblings thread

@goodfella: d krüzzüg, d verfolgig vo der Pordestante (naja und vo de Katholike usw (he die chrischte si sau guet din sich selber kalt zmache), hexe jagt, israel, hamas...... ok und jetzt sag du mir sit wenn religion für friede stoht?

s problem isch doch das jedere religion stöi mensche vor.... und naja sage mr s emol eso mensche wo macht hei rede selte d wohrheit (und si no seltner für friede, macht loht sich viel eifacher us üebe wenn unfriede herscht)
DaChillPhilFr 17.2.06, 21:16
Religion ist Opium fürs Volk
rattziSa 18.2.06, 04:29
opium macht süchtig und führt zur totalen abhängigkeit
DaChillPhilDi 21.2.06, 19:49
ebe!
steeefanDi 21.2.06, 19:49
scheissegal
rattziDi 21.2.06, 21:10
he stefan... du bisch wie es lam uf dr schlachtbank hesch s messer vor dir aber gsesch es nid d welt brucht me wüssendi!!!!
micuelSa 18.3.06, 12:03
Hey rattzi!

Scho interessant, dass du do nur s negative über d Kirche / Religion bringsch. Verzell doch au mol biz vom positive?
Woruf begründisch du denn dini Moral und Ethik?

Viilicht chasch jo mitem guete Biispil vorah go und eppis us de gschicht lerne, und nit welle alles z vernichte wo dir nit in Chrage passt, so wiä damals bi de Hexejagt

Dänk mol drüber noch

cheers, micuel
QuintusfabiusSo 19.3.06, 14:13
jede Mensch isch fromm au de wo sich ibildet s nit zie haltet sich do dra fescht ("=Glaube" allerdings isch das e chli e eher kranki istellig dass es nüt git, a was hebsch die denn fescht, vorallem wenns dr mol BEschiissse goht?? und denn meini richtig beschisse und nit Bsp: ha keini Zigis me, fuess verstucht, dchatz isch gstorbe, Hamster isch Zdick, Fründin isch lesbisch...etc. richtigi Problem ...
QuintusfabiusSo 19.3.06, 14:13
jede Mensch isch fromm au de wo sich ibildet s nit zie haltet sich do dra fescht ("=Glaube" allerdings isch das e chli e eher kranki istellig dass es nüt git, a was hebsch die denn fescht, vorallem wenns dr mol BEschiissse goht?? und denn meini richtig beschisse und nit Bsp: ha keini Zigis me, fuess verstucht, dchatz isch gstorbe, Hamster isch Zdick, Fründin isch lesbisch...etc. richtigi Problem ...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©